absqua 16.12.2009 02:55:34 | |
---|
SJage: Voisivatkos muutkin hiemat kertoa kokemuksiansa tästä? http://www.thomann.de/fi/ampeg_b410he.htm Sen verran on kokemusta, että voin sanoa noiden B-sarjan kaappien olevan todellakin B-sarjaa. Jätä ostamatta, ota tilalle jotain joka oikeasti kestää käyttöä. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Corba: En miä tosta B-sarjasta mitään tiedä:-) Kalusto koostuu SVT kaapeista (usa)... No liitytään sit täs klubiin kans:-) niin olikin.. sori.. hävettää. Bassoneuvos |
Igor Vladimir 31.12.2009 11:43:10 | |
---|
Päivää arvon lautalaiset! Pitkällinen niukilla eläminen ja säästäminen alkaa olla ohi ja nyt on kasassa rantasaunaan + kiukaaseen riittävät pääomat. Eli Ampegin lippulaiva-yhdistelmää olisin ostamassa. Olen katsellut että hinnat ovat kovasti laskenut jo tämän vuoden aikana ja täällä tarjotaan selitykseksi tuotannon siirtäminen aasiaan. Mitä Ampegistit tuumii, ovatko millaisia pelejä nämä aasialais-versiot? Olisiko ehkä kannattavampi ostaa vähän käytetty jenkki-peli? Kovasti haluaisin että olisi laadukas vekotin, kun ei lompakko anna taas vähään aikaan lupaa näin suuriin investoiteihin.. Hyvää uutta-vuotta kaikille! Olkaa ihmisiksi :) |
poppamies 31.12.2009 14:00:45 | |
---|
Igor Vladimir: ...Olisiko ehkä kannattavampi ostaa vähän käytetty jenkki-peli? Kovasti haluaisin että olisi laadukas vekotin, kun ei lompakko anna taas vähään aikaan lupaa näin suuriin investoiteihin... Mun kaveri olisi myymässä n. 10 vuotta vanhan SVT nuppinsa 2000 eurolla. En osaa saboa onko paljon vai vähän. G strings are for strippers! |
ak69 31.12.2009 14:16:12 | |
---|
Ostin jonkin aikaa sitten Digital villagesta oman SVT-CL:n nupin. Korean peli, erittäin hyvin tehty eikä mitään ongelmaa ole ollut. Olen ollut todella tyytyväinen enkä olisi valmis maksamaan USA-leimasta tonnia lisää. Mä en jaksa uskoa että Ameriikan ihmemaassakaan tehdyt nupit ovat vikavapaita ja ikuisia. Rinnakkain en ole saman kaapin kanssa päässyt vertaamaan että olisiko noissa eroja mutta jos samoilla osilla tehdään niin ei äkkiä uskoisi että korva kuulisi eroja. |
Igor Vladimir 01.01.2010 21:10:24 | |
---|
Sellainen kysymys olisi vielä, että onko jollain kokemusta tuollaisesta SVT-VR "blueline" nupista? ( http://www.thomann.de/fi/ampeg_svt_vr.htm )? Kun hinta on vain kovasti korkeampi kuin tuossa CL:ssä, mutta olen ymmärtänyt että ero on vain paneelin kehysten värissä. Onko näin vai onko eroa muutoin? |
PnukBassist 01.01.2010 22:35:25 | |
---|
^Kuin isoa kiuasta olet ostamassa? Oon tässä kovasti jahkaillu ja pähkäilly tuon V4Bh:n vaihtamista Markbassin nuppiin. Well, I woke up Sunday morning
With no way to hold my head that didn't hurt.
And the beer I had for breakfast wasn't bad,
So I had one more for dessert. |
mr.bungle 01.01.2010 22:48:37 | |
---|
Igor Vladimir: Sellainen kysymys olisi vielä, että onko jollain kokemusta tuollaisesta SVT-VR "blueline" nupista? ( http://www.thomann.de/fi/ampeg_svt_vr.htm )? Kun hinta on vain kovasti korkeampi kuin tuossa CL:ssä, mutta olen ymmärtänyt että ero on vain paneelin kehysten värissä. Onko näin vai onko eroa muutoin? Saat SVT-VR:n halvemmalla www.dv247.com ... suht luotettava pulju, tilaukset vaan saattaa joskus kestää kotvan, jos tavaraa ei ole varastossa. Kyllä VR:n ja CL:n välillä pitäisi olla eroja. bassolla hanuriin |
knet725 01.01.2010 23:57:14 | |
---|
Kun nämä ns. oikeat Ampeg-asiantuntijat loistavat poissaolollaan niin uskallan muistella että CL:n etuasteessa on eroja suhteessa VR:ään joka on suhtkoht uskollinen alkuperäiselle toteutukselle. Ns. Blueline versio (n. 69-70) ja sitä seurannut Blackline versio (-71-74), vuodet about sinnepäin, ovat referenssejä. Sen jälkeen yhtiöt ovat vaihtuneet mutta soundi on pysynyt kutakuinkin samana. Oman -73 mallin lisäksi olen päässyt soittamaan niin CL- kuin myös VR-mallia ja Cl oli ok mutta VR tuntui heti kerrasta, että tässä se on. VR, jolla keikan soitin, oli tod. näköisesti Aasian tuotantoa, mutta eipä ollut kyllä valittamista, päinvastoin. Näissä ehkä tuo luotettavuus on tullut esille, varsinkin tuotannon Aasiaan siirryttyä. VR on aika kallis, sillä saattaisi jo saada 70-luvun alun kiukaan (tosin ameerikan Ebayssa pyynnöt oli jo hypänneet aikalailla, 3300 taalaa mutta saahan sitä pyytää). Taas näissä Idän 810-kaapeissa ei ole paljoa ollut valittamista, ovat toimineet luotettavammin kuin Idän kiukaat. Jostakin syystä T-kaupassa yllättäen 810AV olikin halvempi kuin perinteinen 810E malli. Kun omani ostin n. vuosi sitten, tilanne oli päinvastainen. Eroahan näillä ei ole muuta kuin erinvärinen etukangas. Jotkut pitävät haittana näitten painoa mutta itsellä tilanne on se, että usein joutuu oman PA:n kantamaan mestoille, joten bassokamojen paino ei tunnu missään kun nuo PA-päätteetkin ovat vielä umpirautaa eikä mitään digihimmeleitä. |
jvakeva 02.01.2010 17:31:26 | |
---|
Jos yksin joutuu roudaamaan ,niin sitten pännii, mutta ei enää onneksi tartte, kun koko bändi kulkee yhtäkyytiä.. jos satunnaisia tuuraushommia on, niin sitten lainaan isäukon hartken kickbacin tekelettä ja se pa:han kiinne. pitäis vissiin ostaa joku kiva varanuppi tolle ampeqille.. musarin 75w ei ihan kympillä jaksa vääntää. :/ Bassoneuvos |
poppamies 04.01.2010 23:11:59 | |
---|
Huomenna haen ameriikanmallisen V4B Classic nupin kaveriksi ameriikkalaiselle 410HLF Classic kaapilleni. Josko kamarumba olisi sitten siinä. Aina sopii toivoa. G strings are for strippers! |
UncleFester 05.01.2010 09:42:11 | |
---|
poppamies: Huomenna haen ameriikanmallisen V4B Classic nupin kaveriksi ameriikkalaiselle 410HLF Classic kaapilleni. Josko kamarumba olisi sitten siinä. Aina sopii toivoa. Niinhän sitä luulis :) Ittekki varmasti joskus hamassa tulevaisuudessa myyn tuon oman marsun pois kun tekee mieli vaihtelulle, vaikka olenkin tuohon nuppiin erittäin tyytyväinen "Tullut huomattua, että muu bändi on paras tapa pilata hyvä bassosoundi." - Visakoivu - Rokkia: maihinnousu.net/superbullets |
JussiKoo 05.01.2010 09:47:43 | |
---|
UncleFester: Niinhän sitä luulis :) Ittekki varmasti joskus hamassa tulevaisuudessa myyn tuon oman marsun pois kun tekee mieli vaihtelulle, vaikka olenkin tuohon nuppiin erittäin tyytyväinen Eiku ensin koitat siihen alle rantista. "Who's Zed?" - "Zed's dead, baby, Zed's dead." |
UncleFester 05.01.2010 13:11:42 | |
---|
Rock-Ola: Eiku ensin koitat siihen alle rantista. Ja sitte hommaan sisäkuivan nupin johon 1x12 kaapin koko kattauksen tilalle jossain vaiheessa "Tullut huomattua, että muu bändi on paras tapa pilata hyvä bassosoundi." - Visakoivu - Rokkia: maihinnousu.net/superbullets |
poppamies 05.01.2010 13:50:04 | |
---|
Hain sen Ampegin kotia. Malli on V-4B Classic Series sellaisella puna/sinisella logolla. Mistäkö välimallista on kyse kun uudemmissa on V4BH logo naamassa ? G strings are for strippers! |
M.Hanski 05.01.2010 14:37:02 (muokattu 05.01.2010 14:41:00) | |
---|
|
poppamies 05.01.2010 16:42:05 | |
---|
G strings are for strippers! |
Tolppa 14.01.2010 09:25:23 | |
---|
15 vuotta oli AMP käytössä luottonuppina, vihdoinkin oli varaa ostaa puuttuvat kirjaimet EG. Toivottavasti kamarumba loppuu nyt, kuten Poppis skriivas. SVT4 tuli taloon, HLF:än kaveriks. - Rokkenroll pidentää murrosikää - |
jvakeva 14.01.2010 21:05:24 | |
---|
Tolppa: 15 vuotta oli AMP käytössä luottonuppina, vihdoinkin oli varaa ostaa puuttuvat kirjaimet EG. Toivottavasti kamarumba loppuu nyt, kuten Poppis skriivas. SVT4 tuli taloon, HLF:än kaveriks. myy amppi mulle. Bassoneuvos |
Tolppa 15.01.2010 08:02:04 | |
---|
jvakeva: myy amppi mulle. Sori, AMP muutti uuteen kotiin viime perjantaina. - Rokkenroll pidentää murrosikää - |