Vladi 16.12.2009 13:14:39 | |
---|
Onnea Jamekselle! Sovittiin hänen kanssaan, että ny päräytetään jouluspessu käyntiin ja sit joulun jälkeen James saa vetää kisan omalla taustallaan. Ja meikä vetää siis nyt tän joulukisan. Onko jollakin jotain tätä vastaan, puhukoon nyt tai vaietkoon iäksi. Tai ainakin ensi pääsiäiseen asti. Kyllä se siitä. |
hevikukko 16.12.2009 13:17:41 | |
---|
Mulla on ainakin kauhiat fibat päästä soittelee Glögivedot raidalle =) Mitäs tähän nyt sanoisi ;) |
Juzpe 16.12.2009 13:17:58 | |
---|
Tai ainakin ensi pääsiäiseen asti. Vittuilen sulle sit pääsiäisenä tästä. Saaks juhlaskabassa soittaa jollain muulla ku skeballa? "Ihmisten pitäisi olla kiltimpiä toisilleen. Ja kasvattaa pidempi tukka." - Zuge 15 v. Pointsi-lehdessä 1972 |
Vladi 16.12.2009 13:20:28 | |
---|
Juzpe: Vittuilen sulle sit pääsiäisenä tästä. Saaks juhlaskabassa soittaa jollain muulla ku skeballa? Tottakai. Itellä oli suunnitelmissa soittaa sekä kitaraa että vähän synaa siihen ;D Kyllä se siitä. |
Vladi 16.12.2009 13:35:55 (muokattu 16.12.2009 13:36:22) | |
---|
Siellä se ny on, osallistukaa te kaikki soittajat, laulajat tai vaikka tanssijat(viimeisessä video on suositeltava julkaisutapa)! Kyllä se siitä. |
JamesHetfield 16.12.2009 13:37:00 | |
---|
nopeesti vielä tosta jouluskabaa seuraavasta skabasta vielä, että millasta taustaa porukka haluais mieluummin, mulla on tossa ihan jopa death metalliksi luokiteltava tausta valmiina, en tiedä että kuinka paljon sellasia täällä raskaan musan skaboissa on ollu kun tää oli eka kerta kun osallistuin tähän skabaan.:) niin, olis siis valmiina death metal -tausta, mutta jos kisailijat tykkää enemmän tollasesta hard rockiin painottuvasta meiningistä niin nopeesti mä semmosenkin kyhäilen... ajattelin vaan että voisin sitä tossa jouluskaban aikana valmiiks tehä sit taustan kun taustan niin päästään jatkamaan normiskabaa ilman taukoa.:) www.myspace.com/relapsecontrolfin
www.myspace.com/mutterimusic
www.myspace.com/tipna
http://www.myspace.com/damagingfallout |
aalataur 16.12.2009 13:47:57 | |
---|
Deathmetalli toimii hyvin, hard rock myös. Powermetalli.. mitäs täällä ehdoteltiin noita genrejä hieman aiemmin ketjussa.. |
Juzpe 16.12.2009 13:48:08 | |
---|
hard rockiin painottuvasta meiningistä Tollanen 80's hardis gunsien hengessä ois kiva tausta.... tai vaihtoehtosesti hard-boogie-rock niinku snakepitin meiningeissä. "Ihmisten pitäisi olla kiltimpiä toisilleen. Ja kasvattaa pidempi tukka." - Zuge 15 v. Pointsi-lehdessä 1972 |
JamesHetfield 16.12.2009 14:47:09 | |
---|
Juzpe: Tollanen 80's hardis gunsien hengessä ois kiva tausta.... tai vaihtoehtosesti hard-boogie-rock niinku snakepitin meiningeissä. pitäisköhän vääntää joku shuffle...;) niitä kuulee kuitenkin harvemmin(ko?). www.myspace.com/relapsecontrolfin
www.myspace.com/tipna
Juzpe 16.12.2009 14:59:54 (muokattu 16.12.2009 15:58:13) | |
---|
shuffle Snakepitillä on muutama minusta tosi hyvä rankempi sufflebiisi. Vähemmän kai noita sufflehevibiisejä on tehty, mutta ei se siitä paskaa tee. E: Voi perse... James pölli mun idiksen tosta soolon toteuttamisesta... ei se mitn. hyvin james vetää. "Ihmisten pitäisi olla kiltimpiä toisilleen. Ja kasvattaa pidempi tukka." - Zuge 15 v. Pointsi-lehdessä 1972 |
JamesHetfield 16.12.2009 16:42:49 | |
---|
Juzpe: Snakepitillä on muutama minusta tosi hyvä rankempi sufflebiisi. Vähemmän kai noita sufflehevibiisejä on tehty, mutta ei se siitä paskaa tee. E: Voi perse... James pölli mun idiksen tosta soolon toteuttamisesta... ei se mitn. hyvin james vetää. Tää jouluspessu on jo nyt osoittautunut todella ratkiriemukkaaks skabaks, ei muuta kun lisää osallistujia innolla odotellessa! :D www.myspace.com/relapsecontrolfin
www.myspace.com/tipna
Nauhoitin sen verta kovaa, että naapurit sai kuulla kyllä varmasti. Hyvä että taustan kuulin itse ja sain purkkiin reilulla 10:llä otoksella. Oli niin fiilis vetää lujaa xD Mitäs tähän nyt sanoisi ;) |
JamesHetfield 16.12.2009 17:15:56 | |
---|
hevikukko: Nauhoitin sen verta kovaa, että naapurit sai kuulla kyllä varmasti. Hyvä että taustan kuulin itse ja sain purkkiin reilulla 10:llä otoksella. Oli niin fiilis vetää lujaa xD Vitja, tuossa oli kyllä meininkiä! :D mulla ei naapurit kestäis sitä kymmentä ottoa, nimim. on tultu ennenkin valittamaan päivällä soittamisesta.:P www.myspace.com/relapsecontrolfin
www.myspace.com/tipna
Vladi 16.12.2009 17:55:42 | |
---|
Hyvä jätkät, just tämmöstä toivoinkin! Ei turhan totista touhua vaan antaa mennä vaan! :D Krice hei, aika loistava "antisoolo" tai mikskä tota nyt sanois :D Kyllä se siitä. |
hevikukko 16.12.2009 18:07:51 (muokattu 16.12.2009 18:11:46) | |
---|
Päivitin omani jotta ajoitukset olis paremmat. Ei arvostella tässä sen enempiä kenenkään vetoja sille on sitte oma päivänsä :D Onkos ideoita jo paljon syntynyt, skabaan? Mitäs tähän nyt sanoisi ;) |
JamesHetfield 16.12.2009 18:11:19 | |
---|
Vladi: Hyvä jätkät, just tämmöstä toivoinkin! Ei turhan totista touhua vaan antaa mennä vaan! :D Krice hei, aika loistava "antisoolo" tai mikskä tota nyt sanois :D kyllä, keskisormi pystyssä alusta loppuun! ;) www.myspace.com/relapsecontrolfin
www.myspace.com/tipna
Snapo 16.12.2009 18:47:19 (muokattu 16.12.2009 18:48:33) | |
---|
Vladi: tai vaikka tanssijat(viimeisessä video on suositeltava julkaisutapa)! Saanks mä nauhottaa kehnolla tietsikan mikillä riverdance soolon? Sit väliin huutais vaikka ARRRIIVAAA! Shufflesta tulikin mieleen, hiton kova biisi: http://www.youtube.com/watch?v=dpLF5qGWHmw "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
Tonski 16.12.2009 19:30:52 | |
---|
JOULUSKABA!! Vähä virheitä jäi mutta antaa olla, god tausta :D ihku |
Vladi 16.12.2009 19:42:03 | |
---|
Tonski: JOULUSKABA!! Vähä virheitä jäi mutta antaa olla, god tausta :D Haha, kiitos ja kumarrus. Toi on just loistava, ku on niin kovin duurivoittoinen biisi. Jouluna ei masennella! :D Kyllä se siitä. |
Snapo 16.12.2009 19:48:42 | |
---|
Vladi: Haha, kiitos ja kumarrus. Toi on just loistava, ku on niin kovin duurivoittoinen biisi. Jouluna ei masennella! :D Missä on suomalainen melankolia, miksei taustaksi valittu mielummin esim. "joulupuu on rakennettu"... :) "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |