Aihe: Hei, ostin taas kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 5122 123 124 125 126
guitar player
15.12.2009 18:02:20
Fenderin American standard strato, olympic white värillä ja vaahteraotelaudalla tuli torilta poistettua viikko sitten. Loistava peli kyllä kyseessä!
mitja
15.12.2009 18:20:27
warmothin alennusmyynnistä lähti straton body. spekseiltään:
Swamp Ash(chambered), Vintage white, F-hole.
Siihen kaksi mustaa pleksiä eri mikityksille. Kaulana tulee toimimaan vuoden 1972 kokovaahterakaula.

Torilta nappasin myös BKP nailbombin.
Jii-Gee
15.12.2009 19:40:45

Teppo2: Ehkä vaihdan vielä joskus tuohon Allpartsin 7.25" radiuksellisen kaulan.

Joko näitä saa Suomesta?
"Pitäiskö bassoa virittää vai pidänkö tehtaan vireessä niin kuullostaa aidommalta." -poppamies-
Juippi!
15.12.2009 19:52:23
En muistaakseni vielä kirjoittanut tänne uusimmasta investoinnistani:
H&K Trilogy, WAU! Paras kuulemani vahvistin tähän mennessä. Purevuutta saa hyvin lisäämällä middleä lead-soundiin. Soundiorgasmi
Purified Entrance EP julkaistiin TÄNÄÄN! Käy kuuntelemassa Blank Piece, ja tilaa EP osoitteesta http://www.myspace.com/purifiedband
Satiainen
15.12.2009 20:44:51
Juippi!:
H&K
Switchblade WAU!Soundiorgasmi

Onnea vaan sinnekin, itelläkin ollut hauskaa oman Kettnerin kanssa.
En ole tarpeeksi suosittu ollakseni erilainen.
detroit442
15.12.2009 20:52:05
H&K Trilogy, WAU! Paras kuulemani vahvistin tähän mennessä.

joo, testailun jälkeen täytyy sanoa että Cruch kanava pelaa kyllä komeimman kuulosesti Imo!
Ja puhdas kanava on hieno myöskin. Saksalaiset osaa vahvistimien kaa, kaikkiin H&Kn systeemeihin oon tyytyväine ollu, siitä asti ko joskus rotosphereen ja tubefactoriin törmäs aikoinaan
Driving by on my way to somewhere else
JOPPA
15.12.2009 21:14:05
Huomenna ostan taas "kitara"kamaa. Äänirauta on jostain syystä pakko ostaa.
We got both kinds. Country and Western.
McNulty
15.12.2009 21:17:39
Juippi!: En muistaakseni vielä kirjoittanut tänne uusimmasta investoinnistani:
H&K Trilogy, WAU! Paras kuulemani vahvistin tähän mennessä. Purevuutta saa hyvin lisäämällä middleä lead-soundiin. Soundiorgasmi

Itse olen ollut useamman vuoden todella tyytyväinen Trilogyyn ja sen soundeihin (ja niiden monipuolisuuteen). Vielä ei ole vastaan tullut yhtä hyvää tai parempaa yleiskonetta, johon Trilogyn vaihtaisin. Eipä ole siis vaffariosastolla tarvinut kaasutella kauheasti. Toki, multa puuttuu tällä hetkellä combo-tyylinen styrkkari kokonaan, joten joku 20W, Deluxe-henkinen tweedicombo vois olla paikallaan.
I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted.
Teppo2
16.12.2009 08:47:39
JAKRGUS: Joko näitä saa Suomesta?

Ei tietääkseni. Mulla on Squierin Pro Tone stratossani All Partsin SRO-21B (http://www.allparts.com/Replacement … Neck-for-Stratocaster-p/sro-21b.htm), joka on käteeni sopivin kaula. Täydellinen. Tuon ostin aikoinaan ebaystä.
"I fought the GAS and the GAS won."
Vladi
16.12.2009 09:27:55
Eilen kotiutui TC Electronicin Nova System. Se yhdistettynä Rebeatilta hankittuun Rockmanin midi octopukseen ja johan vaihtuu näppärästi kanavat ja efektit yhdellä polkaisulla. Toi Nova System on todella laadukkaan oloinen peli niin rakenteeltaan kuin soundeiltaankin. Ja on helppo käyttääkkin!

Ny kelpaa soitella.
Kyllä se siitä.
Estranged
16.12.2009 10:34:41
Vladi: Eilen kotiutui TC Electronicin Nova System. Se yhdistettynä Rebeatilta hankittuun Rockmanin midi octopukseen ja johan vaihtuu näppärästi kanavat ja efektit yhdellä polkaisulla. Toi Nova System on todella laadukkaan oloinen peli niin rakenteeltaan kuin soundeiltaankin. Ja on helppo käyttääkkin!

Ny kelpaa soitella.

Uijui! Tämä kyllä kaasuttelis. Vaikuttais hyvinkin edulliselta, kun katsoo specsejä.
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone
Vladi
16.12.2009 10:38:12
Estranged: Uijui! Tämä kyllä kaasuttelis. Vaikuttais hyvinkin edulliselta, kun katsoo specsejä.

Suosittelen kyllä. Tänään vielä perusteellinen testi säröille, eilen tuli testattua tota vaan efektiloopissa. Tossahan on parit analogisärötkin, niitä kokeilen tänään oikein kunnolla.
Kyllä se siitä.
joku muu sikko
16.12.2009 14:36:15 (muokattu 16.12.2009 14:38:00)
Olisi tulossa tohomannilta aimo pläjäys uutta kaasunpoisto kamaa mutta kun ei vaan tule, 1,5 viikkoa on jo seilannut Saksasta Suomeen mokoma paketti. Tilasin HB 4x12 vintage kaapin, läjän kaapeleita, räkki tarvikkeita, kieliä.. Pitäisi jo päästä kyykyttämään sitä HB:ia (ja naapureita) tuolla 840/50 ENGL:illä
CanYouStayStill
16.12.2009 15:01:46

joku muu sikko: Olisi tulossa tohomannilta aimo pläjäys uutta kaasunpoisto kamaa mutta kun ei vaan tule, 1,5 viikkoa on jo seilannut Saksasta Suomeen mokoma paketti. Tilasin HB 4x12 vintage kaapin, läjän kaapeleita, räkki tarvikkeita, kieliä.. Pitäisi jo päästä kyykyttämään sitä HB:ia (ja naapureita) tuolla 840/50 ENGL:illä

Ei tuo vielä mitään. Itse olen se kuukauden jo kamoja odotellut ja vielä ehkä toinen mokoma luvassa. Pikkuhiljaa alkaa mielenterveys kärsimään. Tulis jo se perkuleen Switchblade TSC!!! kjgsdkökäärähhgg
Quill
16.12.2009 15:11:02
Elixirin Nanowebbejä, Dean Markley Blue Steelejä, DR:iä -> Katotaan mitkä sopii itselleni.
Lisäksi ostin Rockstandin 3 kitaralle, Dunlop 65 ja tallan jousia.
Kiinankeisari
16.12.2009 15:46:31
torilta Fulltone OCD, v.1.4. pikaisen testin perusteella taipuu kyllä tosi monenlaiseen menoon, kerrankin särö jossa on oikeasti käyttökelpoinen saundi pienestä murosta isompaan gainiin. eikä tuo nyt boosterinakaan pöllömpi ole.
My pedal concept is a pedal that will only produce out of tune pentatonic blues bends. The input will be stamped "Strat here" and the other side will say "Connect to Tubescreamer".
joku muu sikko
16.12.2009 15:50:26
CanYouStayStill: Ei tuo vielä mitään. Itse olen se kuukauden jo kamoja odotellut ja vielä ehkä toinen mokoma luvassa. Pikkuhiljaa alkaa mielenterveys kärsimään. Tulis jo se perkuleen Switchblade TSC!!! kjgsdkökäärähhgg

Tjaa mutta sinä olet selvästi tilannut tavaraa jota ei ole varastossa. Mun lähetys on "lähtenyt" jo viime maanantaina. Kysyin jo että tuleeko postiin vai DHL:llä niin ei kuulemma kummallakaan vaan Kuehne&Nagelin laivalla, 8-14 päivää.

Laivan liikkeet lienevät siis verrattavissa taannoisiin Arctic Sean seikkailuihin. Tai sitten ne kerää laivan täyteen kitarakaappeja ennen kuin ajavat yli.
CanYouStayStill
16.12.2009 20:39:24

joku muu sikko: Tjaa mutta sinä olet selvästi tilannut tavaraa jota ei ole varastossa. Mun lähetys on "lähtenyt" jo viime maanantaina. Kysyin jo että tuleeko postiin vai DHL:llä niin ei kuulemma kummallakaan vaan Kuehne&Nagelin laivalla, 8-14 päivää.

Laivan liikkeet lienevät siis verrattavissa taannoisiin Arctic Sean seikkailuihin. Tai sitten ne kerää laivan täyteen kitarakaappeja ennen kuin ajavat yli.

Jeps tämä totta. Ehkä ne odottaa mun tilausta myös...
Wolfie
16.12.2009 21:29:13
Pari kappaletta Schultz-merkkistä kitarapiuhaa tuli hommattua. Jospa kestävät. Edellinen kesti 4 vuotta ilman ongelmia, sitten yksi osuma lattiaan liikaa ja plugi uusiksi...
Oh Lord, Thank You!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)