Aihe: In Flames
1 2 3 4 58 9 10 11 1220 21 22 23 24
Simo78
08.12.2009 10:23:53
Mitäs järkeä tossa on että noita lämppäreitä on noin vitusti? Siis neljä. Hä?
Simo78
15.12.2009 11:57:25
kyseinen: Siks koska Every Time I Die on maailman kovin bändi. Niin kerta.

Mun mielestä tossa on vaan yksi bändi;-). Milläs perusteella ne kolme muuta siellä on? Onhan se joo ihan kiva, että annetaan pienemmille bändeille mahiksia parempiin keikkiohin, mutta mä en nyt kuitenkaan ihan noin montaa tajua--> varsinkaan kun on keikka viikolla ja seuraavana päivänä töitä. Ongelmaan on tietenkin se ratkaisu, että tulee ei tule paikalle silloin kun tapahtuma alkaa--> onko aloitusajoista tietoa? Oishan se tietenkin kiva tukea noita pienempiä bändejä, mutta kun ei ne vaan sillein ihan oikeesti mua kauheesti kiinnosta...
kyseinen
15.12.2009 14:07:59 (muokattu 15.12.2009 14:09:42)
"Estimated schedule: doors 17.30, Maylene&The Sons Of Disaster about 18, Everytime I Die about 18.45, Dead By April about 19.30, Killswitch Engage about 20.25 and In Flames about 21.30."

Yllätys yllätys, en suosittelis ETIDin settiä missaamaan. Maylene kiinnostaa myös. DBA:sta en tiedä mitään, KsE pitää tsekata ainakin jotenkin, ja In Flamesin aikana voi painua tyytyväisenä himaan nukkumaan.

Mut joo, olen täysin samaa mieltä, että liikaahan noita bändejä on. Nyt Maylene ja ETID kärsivät aivan liian aikaisesta aloitusajankohdasta.
"No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope
Simo78
15.12.2009 14:23:22
Missäs se neljäs lämppäri on? Vai onko noita sittenkin vain kolme?

Mitäs järkeä maksaa lämppäreistä markkinahintaa kovempi hinta? No ei siinnä ketään jokainen tyylillään ja kuka mä oon valittamaan. Anyway ei toi siltikään näyttäis ihan liian pitkäksi venyväm toi ilta. Pitää katella mitkä bändit missaan, aivan varmasti en In Flamesia, koska se kiinnostaa mua eniten. KsE:n vanhempi oli hyvää, mutta uudempi ei niinkään--> no joo vähän sama vika kyllä IF:llä:-).
Hakkis.THA
15.12.2009 21:51:06
Kyllähän siitä on ollut huhua, että Hypocrisy on yllätysvieras.
Humanoid
15.12.2009 22:57:55
Jostain taisin lukea, että Sybreed olisi myös yksi lämppäreistä?
Sami / Ääniportti
Simo78
17.12.2009 13:52:26
Helvetin hyvä keikka oli eilen, siis In Flamesin osalta. Mun makuun yksi parhaista livebändeistä, hurrit ne vaan osaa kun muitakin kovia sieltä tulee--> Entombed ja Backyard Babies.

KsE ei kyll kauheesti sytyttänyt, ei varsinkaan se jumppasalilta karannut kitaristi:-D. Tietekin jos ois tunnistanut biisejä, niin ois voinut toimii ihan eritavalla.

Dead by April oli kanssa aika huono, ehkä sitten se soolokitaristin puuttuminen vaikutti? Taustanauha oli mun makuun ihan liian kovalla.

Muut lämppärit jäi nyt näkemättä
Snaques
17.12.2009 14:23:44 (muokattu 17.12.2009 14:27:30)
Simo78: Helvetin hyvä keikka oli eilen, siis In Flamesin osalta. Mun makuun yksi parhaista livebändeistä, hurrit ne vaan osaa kun muitakin kovia sieltä tulee--> Entombed ja Backyard Babies.

KsE ei kyll kauheesti sytyttänyt, ei varsinkaan se jumppasalilta karannut kitaristi:-D. Tietekin jos ois tunnistanut biisejä, niin ois voinut toimii ihan eritavalla.

Jep, samat oli tuntemukset. In flames toimi, KsE ei niinkään.

Itseasiassa odotin KsE:tä kohtuu paljon, mutta varmaan juuri tuo kitaristin taukoamaton spedeily sai keikan tuntumaan enemmän limudiskolta kuin metalli-keikalta. Vähä tosikkaimaista ehkä, mutta minkä sitä itselleen voi. ;)
ramionparas
17.12.2009 14:50:09

toi kitaristin spedeily on kyl aika oleellista kse showta..tuo sitä viihdettä..helppo kyllä ymmärtää että joillekkin menee vähän yli..
http://www.evilpiggy.tk http://www.mikseri.net/epm http://www.myspace.com/evilpiggymachine
Estranged
17.12.2009 14:53:28
KsE:hän on kait Slayer joltain kiertueeltaan potkinut pois Adamin lavapukeutumisen takia. Ei ollut kuulemma "metal". Ei nyt niin vakavasti tarttis Slayerinkään asioita ottaa.
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone
Snaques
17.12.2009 15:19:59
Tuli vaan tosiaan ihan puun takaa toi ilmestys, ni sen sulattaminen ei vaan onnistunu yhen setin aikana. Tuntu et se laittais homman ihan läskiks ja esiintyy ku pikkulapsille. No aika parantaa haavat ja varmaan ton vois joskus käydä kattomassa "uusin silmin".

Toisaalta se jannu on kyllä niin iso ja skitta sen kourissa lähinnä ukulelen olonen, ni enpä tiedä tekiskö musta t-paitakaan tosta vakavaa hevimiestä. Ja hyvinhän se vetää, ni ei siinä mitään.
kyseinen
17.12.2009 16:59:37
Ihan mustelmilla ollaan ETIDin setin pittauksesta. Piti ite laittaa se pystyyn, kun ei In Flames -lapsukaisista siihen ollut. Helevetin hauskaa. Pisteet Keithille Toni Lydman -viittauksesta ja Andylle pittiin tulemisesta We'rewolfin aikana.

Maylenea kävin yhden biisin kuuntelemassa, myötähäpeä aivan liian aikaisin aloittamaan joutuneen bändin kohdalla oli liian kova, piti lähtee juomaan viinaa. DBA:n kammotusta en katsonut ollenkaan, KsE:stä katoin n. puolet. Adam on ihan vitsimiehiä. Biisit on vaan niin karun samanlaisia, ettei meinaa jaksaa. In Flamesin skippasin ihan suosiolla, eipähän vaan kiinnosta, ei metrin vertaa.

Se oli varmaan elämäni kalleimmat ja parhaat 30 minuuttia. (Ostin kenttälipun skalpperilta.)

Ja ei oo tää hevitosikkoskene mun skene ollenkaan.
rakula
17.12.2009 17:14:19 (muokattu 17.12.2009 17:14:32)
kyseinen: Ihan mustelmilla ollaan ETIDin setin pittauksesta. Piti ite laittaa se pystyyn, kun ei In Flames -lapsukaisista siihen ollut. Helevetin hauskaa. Pisteet Keithille Toni Lydman -viittauksesta ja Andylle pittiin tulemisesta We'rewolfin aikana.

Maylenea kävin yhden biisin kuuntelemassa, myötähäpeä aivan liian aikaisin aloittamaan joutuneen bändin kohdalla oli liian kova, piti lähtee juomaan viinaa. DBA:n kammotusta en katsonut ollenkaan, KsE:stä katoin n. puolet. Adam on ihan vitsimiehiä. Biisit on vaan niin karun samanlaisia, ettei meinaa jaksaa. In Flamesin skippasin ihan suosiolla, eipähän vaan kiinnosta, ei metrin vertaa.

Se oli varmaan elämäni kalleimmat ja parhaat 30 minuuttia. (Ostin kenttälipun skalpperilta.)

Ja ei oo tää hevitosikkoskene mun skene ollenkaan.

Ehkä niitä "In Flames- lapsukaisia" ei vittuakaan kiinnostanut laittaa pittiä pystyyn lämppärin aikana :)?
Ei voi lähtee jos on tullu
Takajeejee
17.12.2009 18:48:56 (muokattu 17.12.2009 18:49:56)
Melkee KSE:tä odotin flamesia enemmän. Mutta jotain siitä keikasta silti puuttu. In Flames ku alko paukuttaa ni se oli sokka irti! Helvetti. Ois saanu soittaa vaa vähemmän uutta. Hive oli kova veto. Kylmät väreet pelkästä muistelusta =)
kyseinen
17.12.2009 18:49:25
rakula: Ehkä niitä "In Flames- lapsukaisia" ei vittuakaan kiinnostanut laittaa pittiä pystyyn lämppärin aikana :)?

Siis täh? Ei, siis et voi olla tosissas. Niinkö?
Takajeejee
17.12.2009 18:50:55 (muokattu 17.12.2009 18:52:52)
kyseinen: Siis täh? Ei, siis et voi olla tosissas. Niinkö?

Itse saavuin paikalle vasta kun KSE alkoi soittamaan.
kyseinen
17.12.2009 19:09:44
Takajeejee: Itse saavuin paikalle vasta kun KSE alkoi soittamaan.

Shinfo! Shinfo!
apua-mies
18.12.2009 13:31:32
kyseinen: Ja ei oo tää hevitosikkoskene mun skene ollenkaan.

liian myöhäistä - laitoit pitin pystyyn. olet osa skeneä. pitit on säälittäviä...
Simo78
18.12.2009 21:23:00
ramionparas: toi kitaristin spedeily on kyl aika oleellista kse showta..tuo sitä viihdettä..helppo kyllä ymmärtää että joillekkin menee vähän yli..

Mä mietin keikan aikana, että en mä oikeesti välitä miltä joku näyttää. Mutta siltikin päädyin, että joku raja nyt sentään. Varsinkin kun ne sen hypyt ja potkut näytti ihan vitun tyhmiltä--> toisaalta ilman niitä ei ois välttämättä jäänyt mitään käteen keikasta. Ja jos näkis toisen kerran niin ne varmaan osaisi jättää paremmin huomioimatta:-DD
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)