Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Jazz »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Stadin jazzkeikat
1 2
Jazzdiggari_08
08.12.2009 10:11:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen siirtänyt jazzkalenterini duuniverkon Outlookista Googleen, joten nyt kaikki halukkaat pääsevät sitä lukemaan.
 
Jazz-kalenteri: http://bit.ly/jazzlista
 
Mobile-versio: http://bit.ly/jazz-lista_mobile
(tunnus: jazzlista@gmail.com salasana: livejazz)
 
Nähdään live-jazzin merkeissä!
 
Heikki L.
08.12.2009 16:18:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oho, hieno homma! Hatunnoston paikka!
 
Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni.
jazzmies
08.12.2009 16:22:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kulttuuriteko, kiitos!
 
Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat?
ville viaton
12.12.2009 23:45:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kätevää, kiitos!!
 
Kyllä mun mielestä life-musa on parasta.
Epämuusikko
14.12.2009 19:09:20 (muokattu 14.12.2009 21:31:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä pysyväksi!!!!
 
Mod huom: Juurikin niin. Painan itsekin plussan
 
Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen.
Wild String Of Voodoo Strat
15.12.2009 09:55:11 (muokattu 15.12.2009 10:01:03)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään pitäisi olla Juhani Aaltosen kvartetin levyjulkkarikeikka Helsingin Juttutuvalla. Näin keikan promojulisteen eilen Digeliuksen ovessa, mutta kotona tarkastaessani asiaa netistä, ei asiasta löytynyt mitään mainintaa. Pistää miettimään, olinkohan lukenut päivämäärän väärin julisteesta...
 
Tietääkö kukaan, miten asian laita on tuon keikan suhteen? Itse asun sen verran lähellä Juttutupaa, että voisin joka tapauksessa mennä omakohtaisesti tarkastamaan tilanteen illalla, mutta onhan se turha reissu aina kiva välttää...
 
Keikkaa odotan kuitenkin innolla kahdestakin syystä: ensimmäiseksi Juhani Aaltonen on omasta mielestäni ehkäpä Suomen sielukkain ja lyyrisin saksofonisti. Hänet omat kokoonpanonsa ovat saaneet aikaiseksi myös tämän vuosikymmenen parasta suomijazzia. Toiseksi kyseessä on levyjulkkarit ja levymerkkinä on TUM-records, joka Suomen tämän hetken laadukkain ja kiinnostavin jazzin ja ylipäätänsäkin uuden musiikin julkaisukanava.
 
EDIT: Joo Hesarin levyarvosteluissa oli toi levy, ja samassa artikkelissa mainostettiin lopussa keikkaa.
 
EDIT 2: Kiitos, vähän hitaasti mun kellot soi tänään.
 
"Music must serve a purpose; it must be part of something larger than itself, a part of humanity." - Pablo Caslas
baron
15.12.2009 09:58:19 (muokattu 15.12.2009 10:01:05)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wild String Of Voodoo Strat: Tänään pitäisi olla Juhani Aaltosen kvartetin levyjulkkarikeikka Helsingin Juttutuvalla. Näin keikan promojulisteen eilen Digeliuksen ovessa, mutta kotona tarkastaessani asiaa netistä, ei asiasta löytynyt mitään mainintaa. Pistää miettimään, olinkohan lukenut päivämäärän väärin julisteesta...
 
Tietääkö kukaan, miten asian laita on tuon keikan suhteen? Itse asun sen verran lähellä Juttutupaa, että voisin joka tapauksessa mennä omakohtaisesti tarkastamaan tilanteen illalla, mutta onhan se turha reissu aina kiva välttää...

 
Hesarissa oli juttu tästä Junnun viimeisestä levystä ja maininta levynjulkkarikeikasta, Juttutupa klo 21 tänään.
Levyarvostelu sanoi että Junnu on kuin hyvä viini, paranee vanhetessaan (nyt 74)
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Jazzdiggari_08
18.12.2009 13:11:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Hesarissa oli juttu tästä Junnun viimeisestä levystä ja maininta levynjulkkarikeikasta, Juttutupa klo 21 tänään.
Levyarvostelu sanoi että Junnu on kuin hyvä viini, paranee vanhetessaan (nyt 74)

 
Joo pääsi yllättämään minutkin, tuli niinku puun takaa. Huomasin lehtijutun aamupäivällä ja laitoin sen kalenteriin heti.
 
Paikalla Juttutuvassa olleena voin vakuuttaa, että Junnu on sen luokan pelimies, että oksat pois. Ylimääräisestä Junnu kieltäytyi kommentilla: "Ette ehkä tiedä, mutta olen täällä ilman lääkärin lupaa!"
 
Todella hieno keikka ja levy. Suosittelen levyä kaikille, jotka eivät paikalle päässeet.
 
baron
06.03.2010 01:55:01
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jazzdiggari_08: Olen siirtänyt jazzkalenterini duuniverkon Outlookista Googleen joten nyt kaikki halukkaat pääsevät sitä lukemaan.
 
Suurkiitos sulle että oot tehnyt tuon ja jaksanut päivittääkin sitä. Mä oon löytänyt sun ansiostasi ihan kivoja paikkoja sekä kuunnella että jammailla.
 
"Keep up the good work" please!
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Carpenter
01.04.2010 01:35:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Todella hieno homma! ++ Paljon kovia keikkoja löytyy kätevästi tuolta.
 
Basisti on lyömäsoitin.
baron
01.09.2010 08:43:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiva taas nähdä että lista jaksettu päivittää syyskauden alkaessa!
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
baron
16.03.2011 14:53:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Esim tänä iltana on Arabia-salissa jazzkonsertti.
Oletko tarkoituksella jättänyt oppilaitosten konsertit pois listoiltasi?
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Jazzdiggari_08
02.04.2011 18:35:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Esim tänä iltana on Arabia-salissa jazzkonsertti.
Oletko tarkoituksella jättänyt oppilaitosten konsertit pois listoiltasi?

 
En tarkoituksella jätä mitään jazz-keikkaa listalta pois. Mutta ongelman huomaat alla olevasta linkistä. Tietoja ei ylläpidetä, joten vaikea on tyhjästä arpoa!
Mutta laitan jos joku vaivautuu mailaamaan tiedot minulle.
Nähdään live-jazzin merkeissä!
 
http://www.popjazz.fi/fi/konsertit/keikat_stadissa_ja_maailmalla
 
baron
02.04.2011 20:27:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jazzdiggari_08: En tarkoituksella jätä mitään jazz-keikkaa listalta pois. Mutta ongelman huomaat alla olevasta linkistä. Tietoja ei ylläpidetä, joten vaikea on tyhjästä arpoa!
Mutta laitan jos joku vaivautuu mailaamaan tiedot minulle.
Nähdään live-jazzin merkeissä!

 
Ymmärrän.
Mutta edelleen suurkiitos listastasi. Kiva katsoa minne illalla mennä!
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
joetail
16.05.2011 08:33:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arabianrannan toinen koulu pitänee paremmin konserttinsa listattuna netissä? http://www.metropolia.fi/ajankohtaista/tapahtumat/konsertit-pop-jazz/ Tosin lukukausi lopuillaan jo. Kiitokset loistavasta keikkakalenterista, sitä tulee vilkaistua useita kertoja viikossa..!
 
kouranka
05.07.2012 23:33:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi. Mitä on käyny kalenterille? Pari päivää sitten toimi vielä hyvin mutta nyt näyttää tyhjää...
 
http://www.myspace.com/juliemichaelsband
Jazzdiggari_08
31.07.2012 09:05:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kouranka: Moi. Mitä on käyny kalenterille? Pari päivää sitten toimi vielä hyvin mutta nyt näyttää tyhjää...
 
Joo tais olla jotain onkelmaa kuuklen kalenterissa, mullakin kävi kylmät väreet ett nytkö se katos. Vaan löytyihän se ja toimii OK.
 
Stadin Jazz-kalenteri: http://bit.ly/jazzlista
Mobile-versio: http://bit.ly/jazz-lista_mobile
(tunnus: jazzlista@gmail.com salasana: livejazz)

Nähdään live-jazzin merkeissä!
terv. /SHa (040-7154227)
******************************************************************
Seppo Hanste
The first official JAZZ DIGGER of Finland (2008)
bestowed by The Organization of Finnish Jazz Musicians
 
Nuages
07.09.2013 21:59:56 (muokattu 08.09.2013 06:48:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei mitn
 
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi
osku2048
29.04.2015 13:37:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvää työtä. Yllättävän paljon jazzkeikkoja Helsingissä.
 
Aloin miettä, että päivittyykö kalenteri automaattisesti, vai lisäätkö keikat itse yksitellen kalenteriin.
Hieno kalenteri joka tapauksessa.
 
_Teme_
15.05.2015 14:16:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Chick Corea & The Vigil tulee muuten lokakuussa kulttuuritalolle: http://www.lippupalvelu.fi/event/chick-corea-the-vigil-lippuja/156805
 
''I've always thought that if you aren't a little nervous, then you aren't risking enough.'' John Densmore
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «