Aihe: Kiss - maailman maagisin bändi
1 2 3 4 557 58 59 60 61133 134 135 136 137
Icy-Sun
15.12.2009 02:14:36
Tsekkasin tuossa pari pusun TV-esiintymistä. Peräti ilman playbackia vetivät Lettermanissa. Paukka oli kyllä jo harvinaisen väsyneen kuuloinen. Viimeaikoina bändin kuuntelussa on ärsyttänyt eniten se, miten laahaavalla tempolla biisit on vedetty. Ericiltä luulis kuitenkin irtoavan. Se Sonic Boomin uudelleen soitettu kokoelma kärsii tästä ongelmasta ja paljon autotunehäröilyn lisäksi. Livenä sama homma tempon kanssa. Tuli Helsingissä silloin tsekattua.
jra
15.12.2009 02:36:00 (muokattu 15.12.2009 02:37:31)
Icy-Sun: Viimeaikoina bändin kuuntelussa on ärsyttänyt eniten se, miten laahaavalla tempolla biisit on vedetty. Ericiltä luulis kuitenkin irtoavan. Se Sonic Boomin uudelleen soitettu kokoelma kärsii tästä ongelmasta ja paljon autotunehäröilyn lisäksi. Livenä sama homma tempon kanssa. Tuli Helsingissä silloin tsekattua.

On ollut viimeiset 25 vuotta maskiajan matskun tempot vähän hakusalla, Animalize-tourilla ja kait sen jälkeenkin vetivät raakasti ylikierroksilla ja sitten viimeiset 15 vuotta puolinopeudella. Eihän livenä tarvitse mitään 1:1 kopioita heittää, mutta ihmetyttää täälläkin miksi ei voi kokeilla niitä hyväksi havaittuja tempoja, tai edes sinne päin.

Voihan se olla että Gene tykkää moisesta raahustamisesta ja Paukan lonkkakin kiittää laiskempaa menoa.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Icy-Sun
15.12.2009 02:44:36 (muokattu 15.12.2009 02:46:01)
jra: Animalize-tourilla ja kait sen jälkeenkin vetivät raakasti ylikierroksilla ja sitten viimeiset 15 vuotta puolinopeudella.

Näinhän se ikävä kyllä on mennyt. Kummasti se minusta pelastaisi silti laiskaa lauleskelua, jos vähän nostaisi tempoa. Luulisi sen Paukankin jaksavan vähän pomppia nopeampaan tempoon mm. Black Diamondin aikana, kun ei tarvitse keskittyä siihen laulantaankaan niin kovasti kuin niissä biiseissä, joissa laulaa liidiä ;)

E: Peterin lopullisen häipymisen aikaan tämä oli yksi valituksen aihe ja on näyttäny jäävän Paulille ja Genelle se laahaava tempo, vaikka heidän mukaansa laiskin soittaja saikin häipyä ;)
Tande
26.12.2009 19:57:01
In Rock.
tender.insanity
26.12.2009 20:29:18
Tande: http://www.youtube.com/watch?v=yTCMRC_hwn0

En olisi uskonut...

Näyttää sylvester stallonelta!
Tande
26.12.2009 23:31:11
Nyt kaikki suurimmat Paul Stanley-fanit leikkaavat ruuhkatukkansa idolinsa perässä pois. ;) (Itse en)
In Rock.
Hösse
27.12.2009 00:20:05
Tande: http://www.youtube.com/watch?v=yTCMRC_hwn0

En olisi uskonut...

Pieni yllätys, ehkä.
Mutta eikös nuo kaverit ole käyttäneet hiuslisäkkeitä viimeiset 25 vuotta?
Dinorocker
28.12.2009 17:09:16 (muokattu 28.12.2009 17:10:23)
Turbo!!!
Sirritys
27.01.2010 13:26:25
Mulla myynnissä 2 kpl lippuja tonne Sauna Open Airiin torstai päivälle. En itse pääsekkään paikalle. =( Mutta ottakaa yhteyttä pikaviestillä jos kiinnostaa.
StJerky
27.01.2010 13:57:40
Tande: Nyt kaikki suurimmat Paul Stanley-fanit leikkaavat ruuhkatukkansa idolinsa perässä pois. ;) (Itse en)

Olen nähnyt jo muutama vuosi sitten kuvan Paulista jossa sillä oli lyhyt ja harmaa tukka ja muutenkin vanhan käppänän näköinen. Kaipa se on peruukkia käyttänyt jo kauan livenä.
stickyfinger
27.01.2010 15:43:52
StJerky: Olen nähnyt jo muutama vuosi sitten kuvan Paulista jossa sillä oli lyhyt ja harmaa tukka ja muutenkin vanhan käppänän näköinen. Kaipa se on peruukkia käyttänyt jo kauan livenä.

Ko. otos lienee Suomessakin pyörineestä Millennium-tv-sarjasta, jossa Kiss vieraili. Paulin esittämä hahmo oli tosiaan harmaatukkainen käppänä. Vaan tosiaan, peruukkia / hiuslisäkkeitä Paul ja Gene ovat käyttäneet livenä (ja siviilisissä) jo 80-luvun alkupuoliskolta saakka.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Vesihiisi
28.01.2010 19:57:49
Icy-Sun: Näinhän se ikävä kyllä on mennyt. Kummasti se minusta pelastaisi silti laiskaa lauleskelua, jos vähän nostaisi tempoa. Luulisi sen Paukankin jaksavan vähän pomppia nopeampaan tempoon mm. Black Diamondin aikana, kun ei tarvitse keskittyä siihen laulantaankaan niin kovasti kuin niissä biiseissä, joissa laulaa liidiä ;)

E: Peterin lopullisen häipymisen aikaan tämä oli yksi valituksen aihe ja on näyttäny jäävän Paulille ja Genelle se laahaava tempo, vaikka heidän mukaansa laiskin soittaja saikin häipyä ;)

Imekää munaa. Taimasin huvikseni noita edellisellä Helsingin keikalla vedettyjä piisejä, ja ne muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ovat nopeammin soitettuja kuin levyllä.

Eipä siinä, voihan tästäkin vollottaa jos itkettää.
Icy-Sun
28.01.2010 21:16:14
Vesihiisi: Imekää munaa. Eipä siinä, voihan tästäkin vollottaa jos itkettää.

Noh noh. Itse ainakin nautin keikasta, vaikka paskasti vetävätkin toivottua useammin. Mielestäni aivan järkevää keskustelua aiheesta silti tämä ylläoleva oli.
HaloOfFlies
14.02.2010 20:35:09

Paul Stanley jammailemassa poikansa kanssa

http://www.youtube.com/watch?v=27mK47yxCb8

Ei ole omena pudonnut kauaksi puusta. Soittaa aika pirun hyvin tuo nuorempi Stanley.
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5
Tande
14.02.2010 20:44:38
danny: Paul Stanley jammailemassa poikansa kanssa

http://www.youtube.com/watch?v=27mK47yxCb8

Ei ole omena pudonnut kauaksi puusta. Soittaa aika pirun hyvin tuo nuorempi Stanley.

Todellakin! Siinä ja siinä, että onko minua parempi. ;) Mitään isänsä rahoilla elävää "Osbournea" hänestä tuskin tulee.
In Rock.
Flash
15.02.2010 09:26:05

Aika hyvä tatsi on pojalla kyllä tuohon soittamiseen.
Live Music Is Better!
HaloOfFlies
15.02.2010 11:53:01

Flash: Aika hyvä tatsi on pojalla kyllä tuohon soittamiseen.

On kyllä, ja ikää on vasta 15 vuotta joten mahdollisuuksia on vaikka mihin.
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5
MaxDamage
15.02.2010 20:44:03
Aika hyvä tatsi on pojalla kyllä tuohon soittamiseen.

Lisäksi tukka on yksinkertaisesti huikea :D
Tande
15.02.2010 20:54:26
MaxDamage: Lisäksi tukka on yksinkertaisesti huikea :D

http://scrapetv.com/News/News%20Pag … ment/images-2/Phil-Spector-hair.jpg

Hän on ilmeisesti Evanin idoli, ainakin tukan osalta. ;)
In Rock.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)