miffe 11.12.2009 01:53:03 | |
---|
Sami_T: Sviddu. Mä oon siis ymmärtäny di-boksin toimintaperiaatteen aivan väärin. No ethän ole, kun kaikki muutkin on sen ymmärtäny samalla tavalla, ja, jos kaikki on samaa mieltä, niin se on hyvä ja niin tehään. Eikun ei tää ny ollukaan demokraattinen äänestys, jossa paskoista vaihtoehdoista valitaan se vähiten huono. Joo, en o minäkään koskaan törmänny siihen, että dirkkaboksia käytetään syöttämään mustanaamiota. En edes tiedä yhtään tommottista härpätintä, joka edes pukkais tasavirtaa missään muodossa ulos mistään rööristään. turkulainen |
Sami_T 11.12.2009 02:54:51 | |
---|
miffe: No ethän ole, kun kaikki muutkin on sen ymmärtäny samalla tavalla, ja, jos kaikki on samaa mieltä, niin se on hyvä ja niin tehään. Eikun ei tää ny ollukaan demokraattinen äänestys, jossa paskoista vaihtoehdoista valitaan se vähiten huono Hahhahhaa =) Itse olette lihava. |
aimotuska 11.12.2009 06:28:55 | |
---|
miffe: Joo, en o minäkään koskaan törmänny siihen, että dirkkaboksia käytetään syöttämään mustanaamiota. En edes tiedä yhtään tommottista härpätintä, joka edes pukkais tasavirtaa missään muodossa ulos mistään rööristään. Onhan näitä erikoisia patteri-phantomeita, joita tökitään mikin ja miksuttimen väliin silloin, kun miksutin ei sitä pysty tarjoaan. Noilla vehkeillä vaan ei oo mitään tekemistä DI-boksin kanssa. Oisko mennynnä mdk:lla laatikot sekasin? Niinkö esmes tommonen: http://www.akg.com/site/products/po … ve,id,41,nodeid,2,_language,EN.html Se on pojat sillälailla, että me on hävitty tää peli. |
miffe 12.12.2009 01:43:36 | |
---|
hjunnila: Onhan näitä erikoisia patteri-phantomeita, joita tökitään mikin ja miksuttimen väliin silloin, kun miksutin ei sitä pysty tarjoaan. Noilla vehkeillä vaan ei oo mitään tekemistä DI-boksin kanssa. Oisko mennynnä mdk:lla laatikot sekasin? Kyl mää noi erilliset phantom-purkit tiedän, mutta yhtäkään phantomia syöttävää dirkkaa en ole nähnyt. turkulainen |
mdkl01 12.12.2009 08:00:06 | |
---|
Tietenkään di-boxien pää tarkoitus ei ole syöttää phanttomia, mutta kyllä niitä löytyy sellaisiakin boxeja. multicore |
mdkl01: Tietenkään di-boxien pää tarkoitus ei ole syöttää phanttomia, mutta kyllä niitä löytyy sellaisiakin boxeja. Näytä mulle yksikin. turkulainen |
mdkl01 15.12.2009 17:58:29 | |
---|
miffe: Näytä mulle yksikin. Täytyy käydä ihan tarkistamassa asia varastolla kun on rakonen. multicore |