Aihe: Egotrippi tänään HEE:ssä!
1 2
depe
05.03.2004 00:00:47
Hyvä muuten tuossä tämän kertaisessa ohjelmassa ollut Mikko Silvennoinen, kun se aina välillä "vihjaili", että Tuomaskin olisi homo... Tuomakselle tuli aina kiire kieltää asia jollain "vitsillä". Tai ainakin itse olin havaitsevinani jotain tuollaista...
"To survive a war, you gotta become war" - John Rambo
maelstrom
05.03.2004 00:02:15
Tosin lopussa tuomas pääsi vittuilemaan oikein kunnolla kun suuteli Silvennoisen kättä kuin tämä olisi nainen.
On ässäarpa syntyä Suomeen.
depe
05.03.2004 10:18:46
Tosin lopussa tuomas pääsi vittuilemaan oikein kunnolla kun suuteli Silvennoisen kättä kuin tämä olisi nainen.

Aika mautonta oikeastaan tuo. Olen pitänyt Tuomasta sellaisena "olen-suvaitsevainen-katsokaa-minulla-on-lävistyskin" -tyyppinä. Ei pärjää muutenkaan Tuomas omillaan ilman Hyppöstä...
jussiohman
05.03.2004 11:02:52
Oli kyllä varsinkin alussa pirun vaisu show. Ei Tuomas ole tippaakaan lahjakas tuohon hommaan.
Lihava sinkku hakee kontaktia.
IceChylos
05.03.2004 11:05:13
Oli kyllä varsinkin alussa pirun vaisu show. Ei Tuomas ole tippaakaan lahjakas tuohon hommaan.

Juu huomas kyllä, että onhan se se Hyppönen, joka sitä showta vetää pääasiassa. Yleisö ei oikeen, ainakaan alussa, lämmenny Tuomaksen jutuille. Selvishän se jotenki loppuun asti kuitenki.
-
depe
05.03.2004 12:43:26
Missäs se Henkka muuten oli?
gheisari
05.03.2004 13:42:38
Missäs se Henkka muuten oli?

Vankilassa.
HenkkaWH
05.03.2004 14:00:02
Hyvä muuten tuossä tämän kertaisessa ohjelmassa ollut Mikko Silvennoinen, kun se aina välillä "vihjaili", että Tuomaskin olisi homo... Tuomakselle tuli aina kiire kieltää asia jollain "vitsillä". Tai ainakin itse olin havaitsevinani jotain tuollaista...

Mä oon aina elänyt siinä uskossa, että Enbuske on homppeli. Taitaa olla yleinen usko, kun Enbuske aina koettaa todistella heterouttaan, tanssitytöt ym. jutut. Epävarma jätkä.... Sitä ei voi ainakaan kiistää että on neitimäinen tyyppi.
Life's a bitch and then you die.
depe
05.03.2004 14:58:37
Mä oon aina elänyt siinä uskossa, että Enbuske on homppeli. Taitaa olla yleinen usko, kun Enbuske aina koettaa todistella heterouttaan, tanssitytöt ym. jutut. Epävarma jätkä.... Sitä ei voi ainakaan kiistää että on neitimäinen tyyppi.

Tuo sama tunne mullakin on. Tyttöystävä vaan oli sitä mieltä, että ihan heteromiehiä se on. Oli kuulemma ollut jossain lehdessä tyttöystävänsä kanssa esittelemässä kämppäänsä.

Siltikin epäilen... vaikka ihan samapa tuo on...
gheisari
05.03.2004 18:01:41
Hetero se on. Veikkaan, että ukko on vaan hiukan epävarma itsestään ja "huumorilla" yrittää peitellä SITÄ.
Jenka
05.03.2004 23:38:15

Taidatte olla kauheen kiinnostuneita Enbuskesta kun niin sen seksuaalisuudesta puhutte ;)! Mitä hemmetin väliä sillä oikeesti on?? Olkoon homo tai olkoon hetero, mua ei ainakaan kiinnosta. Niin.
It takes a fool to remain sane.
gheisari
06.03.2004 01:00:36
Taidatte olla kauheen kiinnostuneita Enbuskesta kun niin sen seksuaalisuudesta puhutte ;)! Mitä hemmetin väliä sillä oikeesti on?? Olkoon homo tai olkoon hetero, mua ei ainakaan kiinnosta. Niin.

Vastasit nyt kuitenkin? Niin söpöö! OIKEESTI!
-J
06.03.2004 09:50:16
Olen saanut sellaisen kuvan herra Embuskesta että hän on sellainen "Yeah, meitsi on julkkis" -henkilö. Just tätä jengiä jotka ramppaa Sedu Koskisen juottoloiden 'vip-tiloissa'...

Mut JKL:n kirjeenvaihtajalla on sangen loistavat jutut :)
Biisi on soittimen tarkoitus
depe
07.03.2004 16:12:41

Joo taidetaan olla kaappihomoja...

Lähinnä kiinnosti tuo Embusken ihmeellinen suhtautuminen tähän Silvennoiseen. En yleensä hauku muita ihmisiä, en edes tyhmiä julkkiksia, mutta Embuske on kyllä yksi plösö nössö. Pisteet laski tuon ohjelman takia roimasti. Miksi sen piti laulaa... argh...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)