Aihe: ISOääninen vahvistin?
1 2 3
Confidentum
14.12.2009 19:05:33
...Soittotatsi ja kyky valkata just ne oikeat nuotit on toki oleellisempaa kuin kamat. ...

Heh, sopii mulle. Moon niin hidas että on nuotteja vain harvakseen heiteltävä, silloin on aina aikaa funtsia se oikea nuotti oikeaan paikkkaan ;). Tilasin tosiaan just ton DR 103sen...sille kun vielä sopivimman 2x12 kaapin keksisi
Munkkilatinaa sano mummo nuoteista
Numb
14.12.2009 19:35:58

Confidentum: Tilasin tosiaan just ton DR 103sen...sille kun vielä sopivimman 2x12 kaapin keksisi

Josko Hiwatt, tai sitten Uraltonelta joillain Eminencen Fane -vastikkeilla.
Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö
PJS
14.12.2009 22:47:11

Numb: Josko Hiwatt, tai sitten Uraltonelta joillain Eminencen Fane -vastikkeilla.

Tästä fane asiasta oli muuten just kova topiikki.

Jos crescendo klooneja haluaa, niin suosittelen Weberin FC12 kajareita. Keraamisilla magneeteilla tietty. Weberillä on myös perinteisemmästä hiwatt fanesta klooni.

Toki esim. Eminencen Tonkerrseja on kehuttu kovasti. Samoin on älyttömästi ylistetty Reevesin tekemiä 2x12 kaappeja. Reevesit lienevät myös varsin Hiwatt -approved :)
Peace!
Confidentum
14.12.2009 23:16:29
PJS: Tästä fane asiasta oli muuten just kova topiikki.

Jos crescendo klooneja haluaa, niin suosittelen Weberin FC12 kajareita. Keraamisilla magneeteilla tietty. Weberillä on myös perinteisemmästä hiwatt fanesta klooni.

Toki esim. Eminencen Tonkerrseja on kehuttu kovasti. Samoin on älyttömästi ylistetty Reevesin tekemiä 2x12 kaappeja. Reevesit lienevät myös varsin Hiwatt -approved :)

Minäkin seurasin tuota Fane-keskustelua innolla. Törmäsin dvllä tämmöiseen...siinähän olisi tonkerit noin ensihätään http://www.dv247.fi/invt/44051/
Munkkilatinaa sano mummo nuoteista
ReBeat
15.12.2009 05:16:41

Coda-Musicissa olis käytetty Hiwatt DG combo 899 puntaa. Siitä jollekin toiselle kunnon signature-kamaa sopuhintaan.
H-Diddy
16.12.2009 15:40:50
koponen: http://www.tonefromheaven.com/

Herranen aika. Mulla roikkui joskus aikoinaan luottopedaalina toi Gilmourin käyttämä Boss MZ-2 Digital Metalizer Vibroluxin edessä. Hirveä nimi ja todella "digitaalinen" soundi. Miedosti käytettynä siis loistava vehje.

Anteeksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)