Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hyvät 7 kieliset, kiintetallaiset kitarat.
1 2
Fujisan
14.12.2009 14:15:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

7 kielinen saattaa olla hankinnassa keväällä ja ajattelinkin hieman tiedustella millaisia vaihtoehtoja on tarjolla muilta soittajilta.
 
Itse olen testaillut Schecterin Loomis signaturea mikä tuntui varsin sopivalta, sekä muutamaa hieman kalliimpaa Ibenzia.
 
Osaisiko joku kuitenkin suositella jotain muita tai jotain tiettyä mallia?
 
Spike
14.12.2009 14:51:48 (muokattu 14.12.2009 15:01:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jou!
Meitsi ehkä tilaa sen Agilen hornetin, ni saa vaikka samaan kimppaan. Tsekkaas rondomusic.com
 
BTW: Löyty se Btbam saundi heti aunen rändillä, 85 kaulasta ja siin on se soolosaundi... Ketuttaa vaan ku ei oo himassa sitä, täytyy vedellä SD-1:n ja SCODin kanssa uraltoneen.
 
Antti1
14.12.2009 14:53:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ilmiselvä vastaus multa, mutta sähän voisit sopivaa rahasummaa vastaan teettää omilla spekseillä sopivan Carvinin. Siitä mulla olleesta DC:stä saa myös 7-kielisiä versioita melko edullisesti.
 
Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
naavanka_
14.12.2009 15:40:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ltd Sc-607 ja 607b, todella hyviä ja käytettyinä kohtuuhintaisia.
Ensivuodeksi pitäs Ibanezilta tulla muutama uusi kiinteätallanen prestige seiska.
TUommonen Loomis ois kyllä hieno
 
Väsykäsi
14.12.2009 15:48:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

naavanka_: Ltd Sc-607 ja 607b, todella hyviä ja käytettyinä kohtuuhintaisia.
Ensivuodeksi pitäs Ibanezilta tulla muutama uusi kiinteätallanen prestige seiska.
TUommonen Loomis ois kyllä hieno

 
Ja vinkataanpa tosta halvalla =)
 
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=375742
 
Hiukan enemmän toivoisi nyrkkiä naamaan saavansa. -Räbbänä
Antti1
14.12.2009 15:50:47 (muokattu 14.12.2009 18:06:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Imo mä oon kyllä sitä mieltä, että mieluummin se Loomis, jos skekkereitä pitää olla ylipäätään. Noi muut on jotenkin vaan niin ritsan tuntuisia mun käpälään.
 
E: Siis muut Schecterit, tarkoitan. Vähän epäselvästi muotoiltu lausahdus. Carpenter ei myöskään iske.
 
Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
Spike
14.12.2009 16:26:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

naavanka_: Ltd Sc-607 ja 607b, todella hyviä ja käytettyinä kohtuuhintaisia.
Ensivuodeksi pitäs Ibanezilta tulla muutama uusi kiinteätallanen prestige seiska.
TUommonen Loomis ois kyllä hieno

 
Mä en ainakaan oo vielä tavannu ketään joka ois digannu siit kaulasta. Kaverin liikkeeseen yli vuosi sitten myymä roikkuu vieläkin siellä.
 
Fujisan
14.12.2009 16:44:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Ilmiselvä vastaus multa, mutta sähän voisit sopivaa rahasummaa vastaan teettää omilla spekseillä sopivan Carvinin. Siitä mulla olleesta DC:stä saa myös 7-kielisiä versioita melko edullisesti.
 
Tsekkasin noi Carvinin 7-kielisen mallit, mutta voiko oikeesti olla hyviä kun hinta on 550e hujakoilla? Jotenkin vähän epäilyttää vaan :D
 
Räbbänä
14.12.2009 16:51:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fujisan: Tsekkasin noi Carvinin 7-kielisen mallit, mutta voiko oikeesti olla hyviä kun hinta on 550e hujakoilla? Jotenkin vähän epäilyttää vaan :D
 
Kyllä se hinta nousee tullien ja postikulujen myötä. Hinnan saa vielä vaikka kolminkertaiseksi, kun valitee Koa kantta yms. herkkuja.
 
Painajaismainen: Tätä keskustelua ei sitten käyty.
Snapo
14.12.2009 16:54:03 (muokattu 14.12.2009 16:55:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fujisan: Tsekkasin noi Carvinin 7-kielisen mallit, mutta voiko oikeesti olla hyviä kun hinta on 550e hujakoilla? Jotenkin vähän epäilyttää vaan :D
 
Ei se hinta siihen jää. Tuo on se mallin perushinta, johon ynnäät specsit mitä haluat. Ite tilasin 6-kielisen tuossa pari viikkoa sitten, 1200USD tuli hintaa. Siihen sit vielä tullit ja postimaksut niin voikin muuttaa nykykurssilla euroiks tuon summan.
Carvinilla on se jees, ettei nuo seiskarit maksa paljookaan enempää mitä kutoset (vrt. dc127 vs. 727), ja vasurioptiostakaan ei mene ylimääräistä.
 
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
naavanka_
14.12.2009 16:59:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Spike: Mä en ainakaan oo vielä tavannu ketään joka ois digannu siit kaulasta. Kaverin liikkeeseen yli vuosi sitten myymä roikkuu vieläkin siellä.
 
Höh, kaikki minun 607b carpentteria testanneet on tykänny kovasti.
sopivan ohut on munsta ainakin.
Makuasioita sano...
 
P-man
14.12.2009 17:38:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ensivuodeksi pitäs Ibanezilta tulla muutama uusi kiinteätallanen prestige seiska.
 
Onko noista jotain kuvia ja muuta tietoa jossain?
 
Snapo
14.12.2009 18:00:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täällä on nyt ainakin jotakin http://www.sevenstring.org/forum/se … tring-ibanez-models-for-2010-a.html
 
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
jussi1976
14.12.2009 18:03:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olen tässä suunnittelemassa omaa malliani nimeltä "7-string devil" Teksti olisi upotettu abalonella otelautaan.
 
Music Manilla on J. Petrucci - malli, joka on kiinteä ja 7-kielinen. Kannattaisi tsekata.
 
nakedzen
14.12.2009 18:17:32 (muokattu 14.12.2009 18:18:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse hommasin jenkkilän ebaysta Carvinin DC747:n ja olen todella tyytyväinen vehkeeseen. Ei häviä soitettavuudessa ja soundissa Ranille lainkaan. Ja nuohan liikkuu (jenkeissä varsinkin) käytettynä todella halvalla. Omalle tuli hintaa kovan laukun kanssa kokonaisuudessaan sis. rahdit, verot & tullit 960€.
 
Nuo Schecterit (C7 Blackjack ja Hellraiser) mitä itsellä on ollut olivat todella kolhon tuntuisia tuohon verrattuna.
Snapo
14.12.2009 18:18:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jussi1976: Music Manilla on J. Petrucci - malli, joka on kiinteä ja 7-kielinen. Kannattaisi tsekata.
 
Mthä, tämmöistä en oo tiennykkään.
 
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
Antti1
14.12.2009 18:25:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Snapo: Mthä, tämmöistä en oo tiennykkään.
 
Ei kannata innostua liikaa, kelluvat tallat niissä on ainakin tähän mennessä ollut ja MM ei myöskään valikoimissaan tunnusta kiinteää tallaa lainkaan, enkä sitä uskoisikaan - Petrucci kuitenkin käyttää vähän väliä sitä kampea.
 
Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
junnnu
14.12.2009 19:20:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

naavanka_:sopivan ohut on munsta ainakin.
Makuasioita sano...

 
Samaa täällä, sopivan ohkane muttei kuiteskaa mikään tikku.
 
"Raha ei tuo onnea, mutta mielummin itken Jaguaarissa kuin bussissa"
P-man
14.12.2009 19:27:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Snapo: Täällä on nyt ainakin jotakin http://www.sevenstring.org/forum/se … tring-ibanez-models-for-2010-a.html
 
Ai vitsi tuo uus Prestige seiska! Kerrankin on volumepotikka ja mikkiswitch oikeessa paikassa.
Toivottavasti tulee muitakin värejä kuin tuo musta.
 
Kivijalka
14.12.2009 19:28:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

P-man: Ai vitsi tuo uus Prestige seiska! Kerrankin on volumepotikka ja mikkiswitch oikeessa paikassa.
Toivottavasti tulee muitakin värejä kuin tuo musta.

 
Samaa toivon, tuo RGA7 olisi tiukka tykki jollain menevämmällä värityksellä.
 
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «