Aihe: Bassolinjaskaba 36 Äänestys!
1 2
arilö
11.12.2009 22:19:13
Poppamies:
Pätkä mukavan kuuloista kuljetusta alussa
Omarklah:
Hyvä soundi, hyvä biisiä eteenpäin kuskaava linja
Typhus:
Hyvin soitettu, ehkä aavistuksen kliini, puolivälistä eteenpäin kuulostaa jo rennommalta. +
Thominisk:
Kyllä tuuttaa, vaikea saada oikein selvää mitä tässä tapahtuu
hollstro:
Alku jää turhaan seisomaan, linja kivasti nousujohteinen - ja aivan mahtava loppu. Itse tuskailin tuon lopun kanssa luvattoman kauan ja täältä se tulee kuin vettä vaan ++
Kraaps:
Vähän enemmän kaipasin nauhattoman naukaisuja tyhjiin väleihin
J.hollström
Mukavan huolettoman kuuloista, en ensin ollut varma tuosta tudutududutudu soitosta mutta sopihan se tähän hyvin+
Esa h:
Enempi soittoa jäin kaipaamaan, jäi tyhjää tilaa liikaa
Sirdickyj:
Alku pökkii mutta itse linja kulkee hyvin
Thefish:
Oho! Mikäs tämä nyt on. Oli mikä oli mutta kyllä kulkee hyvin, nerokkaan yksinkertainen linja.
2541
Tässä kun olisi ollut aivan kuolleet kielet ja/tai kovasti demppiä tallassa ja terveen paksu soundi niin olisi ollut makeaa kuultavaa.

Hollstro - 2p
Typhus - 1p
J.Hollström - 1p
Thefish -1p
2541 - 1p
J.Hollström
13.12.2009 08:52:38 (muokattu 13.12.2009 11:34:29)
poppamies: Hyvä soundi, sirinät ja surinatkin on poissa. Tämähän kuleksii, poppikselle sopii tämmönen fuusiohomma, jossa bassolla on enemmän vapausasteita. Paras veto mitä olen poppikselta kuullu.

omarklah: Hifimäinen soundi, ehkä inasen ois voinu laittaa alinta bassoa lisää, tai riippuu varmaan millä kuuntelee. Soitto sopii taustaan hyvin ja lopun fuusiolinjakin natsaa hienosti. Hyvä veto.

Typhus: Tässä lie jonkun sortin mallisuorite tähän taustaan, koska luultavimmin taustan soinnutus on tiedossa. Hyvän kuuloista menoa kautta linjan, soitto ja soundipolitiikka on tyylinmukasta. Jes.

Thominisk: Valtava suhina alussa, jota ei onneksi ole kokoaikaa taustan alla. Basso vetää aika pitkälle oman shown, joka on tämmösessä fuusiossa ihan mahdollinen ja hyvällä säkällä sopivakin ratkaisu. Silti olisin toivunut hivenen enemmän yhteistyötä muun orkan kanssa.

hollstro: Soundi on tuttu sabrekas narina. Alkulirussa yksi taustaan sopimaton ääni joka pistää korvaan. Muuten ihan ok linjaa tähän taustaan. Lopun kummelimeininki Äetsän sävelkulkulaitokselta kantoi loppuun asti.

kraaps: Soundi on hyvä, selkeä ja erottuva. Soitossa a-osan 2. kierron äänivalinta ei osu pohjan kanssa yhteen. Lopun leijuva juttu toimii ihan kivasti.

Esa H: Äänitys on syönyt basson soundista aika paljon makua. Eli lienee jonkun sortin teknistä haastetta laitepuolella. Itse linja on vähän kulmikas, jotain siirtymä-ääniä ja muuta pikku kikkaa ois voin tuoda lisää sulavuutta tähän toimintaan. Soitto sinällään oli ihan ok.

sirdickyj: Fuusiojämä hyökkää vasemmalta. Nyt operoidaan ilmeisesti semmosella alueella jossa ei olla välttämättä kuin kotonaa, mutta kohtuu tyylikkäästi tämäkin on hoidettu. Eli jollekin noviisille tämä menisi ihan täydestä. Toki ammattijätkähän kirjoittaisi tohon vähän tiukempaa linjaa. Soundi oli jees.

Thefish: Fuusiokalakeittoa jollain filsulla ja synasoundilla maustettuna. Kikkailun makuinen, mun mielestä. Tietty tää taustakin yllyttää jonkin sortin hullutteluun, ei siinä mitä. Eli tämmösenä semiläppänä toimiva juttu. Ammattitaidolla tietenkin hoidettu homma.

arilö: Alukkeessa kiva pikku juttu ennen a-osaan siirtymistä. Perussiisti linja joka hoitaa homman ilman erikoisempaa huomautettavaa. Soundi oli jees ja toi alarekisterissä möyrintäkin sopi tunnelmaan.

2541: Basso pulppuaa aika pinnassa, soundi on täyteläinen ja rehevä, etten sanoisi jopa hapokas. Pekkamaiseen tyyliin omaa linjaa haetaan, tällä kertaa osittain soinutpohjalta ponnistaen. Funkimaisia elementtejä mukana a-osan kuplivassa toiminnassa. Lopussa mennään tyylinmukaisesti fuusion hengessä hyvän maun rajamailla, pysyen kuitenkin paremman maun puolella.

E: ja jos joku kostuu pisteistä, niin näin:
2p. poppamies
2p. Typhus
2p. sirdickyj
J.Nikkanen
13.12.2009 10:48:50
J.Hollström: sirdickyj: Fuusiojämä hyökkää vasemmalta. Nyt operoidaan ilmeisesti semmosella alueella jossa ei olla välttämättä kuin kotonaa, mutta kohtuu tyylikkäästi tämäkin on hoidettu. Eli jollekin noviisille tämä menisi ihan täydestä. Toki ammattijätkähän kirjoittaisi tohon vähän tiukempaa linjaa. Soundi oli jees.

Joo. Totta töriset. Muhun meni ihan täydestä!!! Puolustuksekseni voin vaan todeta että mielsin A-osan bassosooloksi... Ja paskat! Noviisi mikä noviisi, sattana. Lähdenkin tästä hinkkaamaan hetimmiten moodeja...
Allekirjoitus.
Typhus
14.12.2009 09:57:06
Vieläkös joku tahtoo äänestää ?
Tissit, bassot, perse, kalija.
Thefish
14.12.2009 10:02:44
Typhus: Vieläkös joku tahtoo äänestää ?

Pari päivää menee mulla vielä.
"Rapuja piti uittaa todella pitkään noin haaleassa vedessä, eivätkä ne meinanneet edes kuolla. Lopputulos oli maultaan vetinen ja jotenkin stressihormooninomainen."-Jäärä
Typhus
17.12.2009 22:31:12
Jepaa. Jos joku tahtoo vielä jotai lisätä niin lisätköön, mutta tässä nyt tämmöset tulokset:

Typhus 15
J.Hollström 9
Arilö 8
2541 8
sirdickyj 8
Thefish 8
hollstro 4
omarklah 4
poppamies 2
kraaps 1

Hmm, Ehkä itellä oli vähän etua kun valitsin taustan. Mutta täytyy sanoa että vaikka sen itse laitoinki niin samoilta viivoilta vetelin siihen kuin muutkin :)
Tissit, bassot, perse, kalija.
hollstro
17.12.2009 22:44:46

Typhus: Jepaa. Jos joku tahtoo vielä jotai lisätä niin lisätköön, mutta tässä nyt tämmöset tulokset:

Typhus 15
J.Hollström 9
Arilö 8
2541 8
sirdickyj 8
Thefish 8
hollstro 4
omarklah 4
poppamies 2
kraaps 1

Hmm, Ehkä itellä oli vähän etua kun valitsin taustan. Mutta täytyy sanoa että vaikka sen itse laitoinki niin samoilta viivoilta vetelin siihen kuin muutkin :)

Ei mitään selityksiä. Paras veto voitti
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)