MoreK 13.12.2009 20:13:17 | |
---|
apenaattori: Ajattelin palautella kommentointilinjaa henkiin. Pieni varoituksen sana, kuuntelin vetoja kriittisellä korvalla ja koitin antaa rakentavaa palautetta sekä ilmaista rehellisen mielipiteeni. En viitsi muokkailla kommetteja "kilttiin" muotoon, silloin niistä ei mielestäni ole yhtään mitään iloa. Hyvä! Kaikki eivät rakentavaa palautetta siedä, mutta itse otan sen mielelläni vastaan. Kyllähän se saattaa hetken jurppia, mutta useimmiten siitä saa paljon enemmän eväitä oman soiton kehittämiseen kuin pelkistä kehusta. Tuskinpa minä tätä hommaa koskaan opin niin hyvin, etteikö aina olisi jotain uutta opittavaa. |
BigPapa 13.12.2009 20:20:31 (muokattu 13.12.2009 20:23:04) | |
---|
MoreK: Hyvä! Kaikki eivät rakentavaa palautetta siedä, mutta itse otan sen mielelläni vastaan. Kyllähän se saattaa hetken jurppia, mutta useimmiten siitä saa paljon enemmän eväitä oman soiton kehittämiseen kuin pelkistä kehusta. Tuskinpa minä tätä hommaa koskaan opin niin hyvin, etteikö aina olisi jotain uutta opittavaa. Kaikki eivät myöskään siedä palautetta palautteesta, jonka nyt luulis olevan ihan normaalia kommunikointia. Se mitä uuden oppimiseen tulee, niin minä haen sitä oppia ihan muualta, näissä soitan siksi että soitan ja soitan juuri niin kuin soitan. Se, että siitä tulee erilaisia kommentteja on ihan ok, mutta myös palaute kommenteista tulisi hyväksyä, mikäli sellaista annetaan. Tämä ei vaan tunnu kaikkia miellyttävän, mutta mitäpäs se mulle kuuluu. Jotenkin on vain näin, että jos se palute kommentista tulee minulta, niin muutama tyyppi on aika kärkkäästi sanomassa mielipiteensä asiasta. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
S.R.V. 13.12.2009 20:22:54 | |
---|
Kiitos kaikille kommenteista, ja pisteistä. Enemmän niitä taas tuli, kuin osasi odottaa. Vaikka se on mukava kuulla, että "verrataan" soittoa SRV:hen, niin todettakoon että tarkoituksenani ei kuitenkaan ole olla klooni Steviestä. Soundia olen kyllä hakenut saman suuntaiseksi mitä Steviellä oli (koska olihan hänellä pirun kova soundi), mutta soittamistani en tarkoituksellisesti ole matkinut. Sitä on vaan tullu kuunneltua SRV:tä sen verran, että pakostakin siitä jotain tarttuu. Jos nimimerkki ei olisi mikä se on, niin näitä vertailuja tuskin tulisi lähellekkään niin paljon, jos ollenkaan. Now they call you prince charming, can't speak a word when your full of ludes. Say you'll be alright come tomorrow, but tomorrow might not be here for you. - Lynyrd Skynyrd, That Smell |
Tuomo_ 13.12.2009 20:46:16 | |
---|
Joo, kyllä ne asiallisen kriittiset palautteet ovat parasta polttoainetta kehitykselle. Harmi vain, että jotkut pallinaamat eivät koskaan kommentoi muita kuin niitä, joille pisteet antaa. Heiltähän saisi parhaat palautteet oman kehityksen eväiksi. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
Tonski 13.12.2009 20:47:27 | |
---|
S.R.V.: Vaikka se on mukava kuulla, että "verrataan" soittoa SRV:hen, niin todettakoon että tarkoituksenani ei kuitenkaan ole olla klooni Steviestä. Soundia olen kyllä hakenut saman suuntaiseksi mitä Steviellä oli (koska olihan hänellä pirun kova soundi), mutta soittamistani en tarkoituksellisesti ole matkinut. Sitä on vaan tullu kuunneltua SRV:tä sen verran, että pakostakin siitä jotain tarttuu. Jos nimimerkki ei olisi mikä se on, niin näitä vertailuja tuskin tulisi lähellekkään niin paljon, jos ollenkaan. Ei toi kyllä miltään SRV-kopioinnilta kuulostanu läheskään mun mielestä, loistavaa settiä. ihku |
Urmas Potkuri 13.12.2009 21:01:29 | |
---|
Kiitokset palautteista kaikille. Kummasti sitä kuuntelee omaa juttua toisella tavalla saatuaan arvioita muilta. Tekee tästä hommasta huvin ohella hyödyllistäkin. Toisin se on vähän niinkin, että hyvistä neuvoista huolimatta siitä räpellyksestä tulee helposti sen hetken fiiliksen mukainen. Sitten pitäis vielä opetella soittamaankin. :) Mutta mie tykkään, jos joku vaivautuu huomauttamaan. Aina siitä jotakin takaraivoon jää. Yritän olla elossa, en pelkästään hengissä. |
BigPapa 13.12.2009 22:10:23 (muokattu 13.12.2009 22:20:20) | |
---|
Onnittelut J.Hollströmille, hyvä veto. Ja uus taustakin on hyvä. Oikein hyvä. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Gary Enfield 13.12.2009 22:20:54 | |
---|
S.R.V.: Soundia olen kyllä hakenut saman suuntaiseksi mitä Steviellä oli (koska olihan hänellä pirun kova soundi), mutta soittamistani en tarkoituksellisesti ole matkinut. Sitä on vaan tullu kuunneltua SRV:tä sen verran, että pakostakin siitä jotain tarttuu. Jos nimimerkki ei olisi mikä se on, niin näitä vertailuja tuskin tulisi lähellekkään niin paljon, jos ollenkaan. Ei ollut kopio vaan hengenheimolainen. |
haukkis 13.12.2009 22:24:17 | |
---|
Onnea J.H. Loistava tausta, ehkä tähän saa jotain järkevää. |
J.Hollström 13.12.2009 22:25:02 | |
---|
BigPapa: Onnittelut J.Hollströmille, hyvä veto. Ja uus taustakin on hyvä. Oikein hyvä. Kiitos palautteesta ja kannustuksesta kaikille osapuolille. Tausta on Macin Magic GarageBand-ohjelmasta otettu Slow Blues-niminen juttu. Ehkä monille jo tuttu, mutta muuta ei ollut plakkarissa. |
velsa 13.12.2009 22:48:39 (muokattu 13.12.2009 22:50:15) | |
---|
tahtah: Joo, kyllä ne asiallisen kriittiset palautteet ovat parasta polttoainetta kehitykselle. Harmi vain, että jotkut pallinaamat eivät koskaan kommentoi muita kuin niitä, joille pisteet antaa. Heiltähän saisi parhaat palautteet oman kehityksen eväiksi. Minä esim. lopetin kommentoinnin ihan tietoisesti sen takia että vaikka täällä monet väittävät olevansa kommenttien takia mukana niin ne muutamat kerrat jolloin kommentoin kaikki soolot niin herneitä meni nenään aika monella ukolla......ja rupes tulemaan aika heviä kommentoinnin kommentointia joka meinas mennä melkein kädenväännöksi.......kukaanhan ei halua kuulla negatiivis sävytteistä tarinaa omasta soitostaan....tavallaan pitäisi osata suhteuttaa soittajan esikuvat soittajan osaamiseen......jos on ikänsä digannu esim.Claptonista tai Slash:stä niin sitä todennäköisesti oma soitto liukuu siihen suuntaan ......mutta jollain toisella ne ihanteet on aivan toiset ja hän ei ehkä voi sietää heikohkoja vire/taimi asioita kun korva ei niistä diggaa!!!! Sen takia täällä aina syntyy pientä kitkaa......mutta vaikka itsekkin tunnustaudun pilkun nus..jaksi noissa vire ym,ym. asioissa niin roots musasta olen kumminkin aina digannu.....ehkä ihan syvimmästä suobluesista en niin välitä eikä ihan vanhimmat mestarit oikeen puhuttele mutta kyllä ne samat asiat siellä omassa soitossakin kumminkin aina on..... niin hyvässä kuin pahassa.....!!!! Jotenka loppukaneettina vois sanoa että, mikäli sen soolonsa on tänne tyrkännyt eikä pisteitä heru....... syy tuskin on kommentoijassa!!!!!8D Kauas on pitkä matka........ |
Kuha 14.12.2009 00:28:02 | |
---|
J.Hollström: Ehkä monille jo tuttu, mutta muuta ei ollut plakkarissa. Eläeläeläelä vähättele, sehän on blyystausta. |
apenaattori 14.12.2009 00:59:27 (muokattu 14.12.2009 01:02:57) | |
---|
Itseni jääväsin pisteiltä, kun olen näitä liikaakin vetänyt. Aijai, harjaat vaan liian lujaa. PS: Tänään oli kantabaarin synttärit ja huomenna (tänään) 6.00 töihin... Blues-biisin paikka? http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Minä esim. lopetin kommentoinnin ihan tietoisesti sen takia että vaikka täällä monet väittävät olevansa kommenttien takia mukana niin ne muutamat kerrat jolloin kommentoin kaikki soolot niin herneitä meni nenään aika monella ukolla......ja rupes tulemaan aika heviä kommentoinnin kommentointia joka meinas mennä melkein kädenväännöksi.......kukaanhan ei halua kuulla negatiivis sävytteistä tarinaa omasta soitostaan....tavallaan pitäisi osata suhteuttaa soittajan esikuvat soittajan osaamiseen......jos on ikänsä digannu esim.Claptonista tai Slash:stä niin sitä todennäköisesti oma soitto liukuu siihen suuntaan ......mutta jollain toisella ne ihanteet on aivan toiset ja hän ei ehkä voi sietää heikohkoja vire/taimi asioita kun korva ei niistä diggaa!!!! Sen takia täällä aina syntyy pientä kitkaa......mutta vaikka itsekkin tunnustaudun pilkun nus..jaksi noissa vire ym,ym. asioissa niin roots musasta olen kumminkin aina digannu.....ehkä ihan syvimmästä suobluesista en niin välitä eikä ihan vanhimmat mestarit oikeen puhuttele mutta kyllä ne samat asiat siellä omassa soitossakin kumminkin aina on..... niin hyvässä kuin pahassa.....!!!! Negatiivinen ja kriittinen kommentointi on eri juttuja. Jos itse istuu norsunluutornissa, on sieltä hyvä heitellä mitä vaan. Taitolaji on antaa kriittistä palautetta. Siihen sisältyy aina myös kannustava ote, jotta kommentin saaja voi lähteä omaa soittoa hiomaan. Ylimielisiä loanheittäjiä kyllä maailmasta löytyy, siinä ei taitoa tarvita. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
S.R.V. 14.12.2009 10:48:38 | |
---|
gary field: Ei ollut kopio vaan hengenheimolainen. Näin! Tämän kanssa voin hyvin elää. :) Now they call you prince charming, can't speak a word when your full of ludes. Say you'll be alright come tomorrow, but tomorrow might not be here for you. - Lynyrd Skynyrd, That Smell |
Juzpe 14.12.2009 11:06:37 (muokattu 14.12.2009 11:06:47) | |
---|
niin herneitä meni nenään aika monella ukolla...... Tehääx heebot niin, että aina skabalinkin yhteydessä jokanen soittaja kertoo saako kommentoida vai eikö saa, niin vältytään näiltä vihanneksilta erinäisissä ruumiinaukoissa? Täh? "Ihmisten pitäisi olla kiltimpiä toisilleen. Ja kasvattaa pidempi tukka." - Zuge 15 v. Pointsi-lehdessä 1972 |
J.Hollström 14.12.2009 13:02:13 | |
---|
Pitäskö lisätä vielä lisäkommetti että saako kuunnella vai ei. |
Bluesmies 14.12.2009 14:40:49 | |
---|
Mun sooloa ei saa kuunnella, sillä loukkaannun siitä, mutta kommentteja otan kyllä mielelläni vastaan. No joo. Mutta hyvä tausta jälleen, pitääpä yrittää nyt petrata itteni pois noilta häntäsijoilta. |
blues guitar 14.12.2009 15:09:08 | |
---|
Hei..tehään jätkät niin, että soitetaan jokainen niin hyvin ettei kukaan keksi mitään negatiivista kommentoitavaa. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
padaa@dadaa! 14.12.2009 16:55:38 (muokattu 14.12.2009 16:56:16) | |
---|
tahtah: Negatiivinen ja kriittinen kommentointi on eri juttuja. Jos itse istuu norsunluutornissa, on sieltä hyvä heitellä mitä vaan. Taitolaji on antaa kriittistä palautetta. Siihen sisältyy aina myös kannustava ote, jotta kommentin saaja voi lähteä omaa soittoa hiomaan. Ylimielisiä loanheittäjiä kyllä maailmasta löytyy, siinä ei taitoa tarvita. Näinhän se. Ei kaikilla ole ollut mahdollisuutta treenata kitaransoittoa 20 vuotta ennen roots -skabaan osallistumista, ja treenaamisenkin mahdollisuudet vaihtelee, kun käy päiväduunissa. Itse olen tykännyt kun on saanut rakentavaa palautetta esim. miten valita ääniä sointujen mukaan eikä vaan autopilottimaisesti pentatonista, sekä vinkkejä bendeihin ja vibratoihin. Välillä taas on tullut näsäviisasta pätemistä esim. siitä kun kommentoija itse sattu fuzz facea vihaamaan tai muuta vastaavaa. Krk on malliesimerkki hyvästä rakentavasta kommentoijasta. Siinä on todellinen herrasmies! |