hollmi-5 13.12.2009 20:14:27 | |
---|
toba: Seuraavaksi herääkin kysymys että kauanhan kyseinen jantteri kerkeää hyväsydämisten ostamilla rummuilla paukuttamaan ennen kun heittää lusikan nurkkaan? :) Sinne ne rahat sitten menivät. Toivottavasti sulta lähtee henki saapaat jalassa ja rumpupallilla istuen. Ei tarvitse miettiä, mihin rahat menivät. Soundit, piuhat ja kajarit. |
toba 13.12.2009 20:50:47 (muokattu 13.12.2009 20:51:30) | |
---|
Jep. MegaManin tekstissä oli selkeästi pointti. Tässä ollaan selkeästi rikottu jotain hengellistä yhteyttä kun noin pahasti tullaan puhumaan.. "Toivottavasti sulta lähtee henki saapaat jalassa" :D:D |
Epämuusikko 13.12.2009 20:55:28 | |
---|
Mikä helvetin rölöketju tämä on? Sillä jätkällä on syöpä ja täällä huudetaan?!?!?!?! Kaunis ajatus, osoitus siitä että jossain päin maailmaa on hyvä meininki. Tämä ketju lukkoon, uusi tilalle. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
Sonormies 13.12.2009 21:42:58 | |
---|
toba: Seuraavaksi herääkin kysymys että kauanhan kyseinen jantteri kerkeää hyväsydämisten ostamilla rummuilla paukuttamaan ennen kun heittää lusikan nurkkaan? :) Sinne ne rahat sitten menivät. No kappas vain. Ystävämme Topias on täälläkin tuomassa maailmaan iloa. On se hienoa, että olet huolissasi joidenkin hyväntekeväisyyteen antamista roposista. Tuollainen fiksu, empaattinen ja sympaattinen kun olet. :DDDDDDDDD "Harvalla on yhtä hyvä musamaku, kuin itselläni on. Itse asiassa, kun mietin tarkemmin, niin ei kellään." -Nolte |
toba 13.12.2009 21:53:24 (muokattu 13.12.2009 21:53:36) | |
---|
Sonormies: No kappas vain. Ystävämme Topias on täälläkin tuomassa maailmaan iloa. On se hienoa, että olet huolissasi joidenkin hyväntekeväisyyteen antamista roposista. Tuollainen fiksu, empaattinen ja sympaattinen kun olet. :DDDDDDDDD En tänne muutamaan vuoteen mitään kirjotellut, mutta nää muutama threadia mihin on ihmiset kirjotellu mitä mielenkiintosimpia juttuja, on vaan tuottanut suunnatonta kiusausta ottaa kantaa. Enkä mä ole huolissani! Fiksu en välttämättä ole, empaattinen ja sympaattinen kyllä! |
Sonormies 13.12.2009 22:03:00 | |
---|
Fiksu en välttämättä ole, empaattinen ja sympaattinen kyllä! :DDDDDDDDDDDDDDDD Empaattinen osaa asettua toisen asemaan. Sympaattinen puolestaan osaa antaa itsestään lämpimän ja mukavan kuvan. Kerro, missä kohtaa kommenteissasi olet näistä jommassa kummassa onnistunut? "Harvalla on yhtä hyvä musamaku, kuin itselläni on. Itse asiassa, kun mietin tarkemmin, niin ei kellään." -Nolte |
toba 13.12.2009 22:15:23 | |
---|
Sonormies: :DDDDDDDDDDDDDDDD Empaattinen osaa asettua toisen asemaan. Sympaattinen puolestaan osaa antaa itsestään lämpimän ja mukavan kuvan. Kerro, missä kohtaa kommenteissasi olet näistä jommassa kummassa onnistunut? No öhöhöhö! Tarviiko mun sua tai ketään muutakaan kohtaan täällä olla sympaattinen tai empaattinen? Jos mä oon sitä IRL ja niille jotka tunnen useimmiten niin tarviiko mun ruveta täällä tuntemattomille sellaiseksi? Höpsö :) |
Sonormies 13.12.2009 22:24:04 | |
---|
Voi, Topias. Kyllä se sun luonteesi välittyy noista sun kannanotoistasi. Ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu. Ahne ja omahyväinen mulkku sä olet myös IRL. Ihan niin kuin mä olen rehellinen ja suorasanainen. "Harvalla on yhtä hyvä musamaku, kuin itselläni on. Itse asiassa, kun mietin tarkemmin, niin ei kellään." -Nolte |
hollmi-5 13.12.2009 22:55:52 | |
---|
toba: Kunhan vaan koitat pönkittää itsetuntoasi antamalla tuntemattomalle syöpäpotilaalle rahaa. Olisiko nyt aika lopetta sinun tämä aihe? Soundit, piuhat ja kajarit. |
hollmi-5: Olisiko nyt aika lopetta sinun tämä aihe? Kyllähän tässä on yritetty kerralla ainakin tuoda asia selväksi, mutta eipä se ole tuntunut tuolle yhdelle riittävän. Munpuolesta ainakin! |
markkuliini 14.12.2009 00:05:21 (muokattu 14.12.2009 00:59:17) | |
---|
toba: Seuraavaksi herääkin kysymys että kauanhan kyseinen jantteri kerkeää hyväsydämisten ostamilla rummuilla paukuttamaan ennen kun heittää lusikan nurkkaan? :) Sinne ne rahat sitten menivät. Harvoin tulee sanottua näin, mutta nyt sanon: Sä voisit pitää pääsi kiinni, ainakin tässä ketjussa. Kenelläkään ei kiinnosta tollaset jutut. Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
Niq 14.12.2009 01:06:08 | |
---|
markkuliini: Harvoin tulee sanottua näin, mutta nyt sanon: Sä voisit pitää pääsi kiinni. Kenelläkään ei kiinnosta sun tollaset jutut. Olen kyl täysin samoilla linjoilla. Mun mielestä on tähän ketjuun ylipäänsä kenenkään tulla mesoamaan mistään huijaamisesta, kusettamisesta tai oman itsetunnon pönkittämisestä. Ihan varmasti kaikki tietää että kyynisiä ihmisiä on maailma väärällään, ei sitä tarvii tänne tulla kuitenkaan julistamaan. Antaa ihmisten ihan rauhassa välittää toisistaan, ei se oo koskaan väärin toista jeesata pahassa tilanteessa. "An amateur practices until he gets it right. A pro practices until he can't get it wrong." |
Kailis 14.12.2009 01:35:18 | |
---|
toba: Seuraavaksi herääkin kysymys että kauanhan kyseinen jantteri kerkeää hyväsydämisten ostamilla rummuilla paukuttamaan ennen kun heittää lusikan nurkkaan? :) Sinne ne rahat sitten menivät. Painoin varoitusta. Tästä vois nyt johtaa vaikka mitä ilkeää, mutta sanon vaan että onko pakko ne kasvukivut heittää tänne? Toivottavasti saat 2 viikkoa jäähyä. Hyi s.....a. |
toba 14.12.2009 11:06:02 (muokattu 14.12.2009 11:10:46) | |
---|
markkuliini: Harvoin tulee sanottua näin, mutta nyt sanon: Sä voisit pitää pääsi kiinni, ainakin tässä ketjussa. Kenelläkään ei kiinnosta tollaset jutut. No hyvinpä näyttää kiinnostavan kun se tuollaisen älläkän aiheuttaa. Älkääkä nyt käsittäkö väärin, en mä ole sanonut että se on välttämättä huono asia auttaa syöpää sairastavaa miestä/naista rumpuostoksen kanssa, mutta munmielestä se on huono asia, että jos koittaa tarkastella tapahtunutta toisesta vinkkelistä, niin siitä tullaan heti keuhkoamaan.. Jonkinlainen objektiivisuus olis varmaan ihan kohdallaan? Ja minähän en edes tuota itkupotkuraivaria aloittanut, tänkin aiheen olis saanu pidettyä asiallisempana, jos henkilökohtaset kaunat osattais laittaa pikaviestillä, mutta eihän se tietenkään onnistu kun pitää tulla laumassa vouhottamaan :) |
jussimi 14.12.2009 11:30:45 | |
---|
Hyvä otsikko täl keskustelulla! :) |
Niq 14.12.2009 11:58:41 | |
---|
toba: No hyvinpä näyttää kiinnostavan kun se tuollaisen älläkän aiheuttaa. Hei, yritä nyt ymmärtää että tää ei ole mikään randomsuomi24perseilyfoorumi. Kannattaa oikeesti vähän miettiä ja ottaa muitakin huomioon. Keskustelun herättäminen ja typerä käytös on kaks ihan eri asiaa. Pieni provosointi on ihan hyvä juttu keskustelussa, jos sen osaa ja tietää milloin kannattaa provoilla ja milloin ei. Sä et osaa. Suomen muusikkopiirit on sen verran pienet että jo ihan oman uskottavuuden takia kannattaa aina harkita ennen sitä lähetä-napin painamista. Itse kunkin. "An amateur practices until he gets it right. A pro practices until he can't get it wrong." |
toba 14.12.2009 12:15:27 (muokattu 14.12.2009 12:32:05) | |
---|
Niq: Hei, yritä nyt ymmärtää että tää ei ole mikään randomsuomi24perseilyfoorumi. Kannattaa oikeesti vähän miettiä ja ottaa muitakin huomioon. Keskustelun herättäminen ja typerä käytös on kaks ihan eri asiaa. Pieni provosointi on ihan hyvä juttu keskustelussa, jos sen osaa ja tietää milloin kannattaa provoilla ja milloin ei. Sä et osaa. Oli tää foorumi kyllä sitäkin jossain vaiheessa, ainakin tuolla metallipuolella. Mun käytös ei ole ollut siinä rajalla, että sitä voisi sanoa randomperseilyksi. Vai onko se perseilyä, että tuo esiin skeptisiä näkemyksiä, eikä niele kaikkea pureskelematta? Myönnän myös sen, että ilmaisutyylissäni on paikoitellen parantamisen varaa, mutta monesti saa kierrellä ja kaarrella, että asia tulisi ilmaistua tarpeeksi "korrektisti". Sitäpaitsi, eivät täällä muutkaan sitä tee. Suomen muusikkopiirit on sen verran pienet että jo ihan oman uskottavuuden takia kannattaa aina harkita ennen sitä lähetä-napin painamista. Itse kunkin. Osittain samaa mieltä kyllä. Myös siksi olen ihmetellyt isoilta miehiltä sitä tahditonta keuhkoamista. Ehkä oli huono aihe tulla esittämään oma näkemyksensä asiasta (enkä edelleenkään ole sanonut että olisi välttämättä väärin tai huono asia antaa rahaa tuntemattomalle jotakin syöpää sairastavalle ihmiselle) mutta se että minä en ole edes keuhkonnut saatikka sitten aukonut turpaani täällä kenellekkään, on asia mitä en voi ymmärtää, että ruvetaan tekemään maailmanloppua. ETTÄ NÄIN! Kiitos ja anteeksi. |
markkuliini 14.12.2009 12:27:46 | |
---|
toba: Mun käytös ei ole ollut siinä rajalla, että sitä voisi sanoa randomperseilyksi. Tästä ollaan eri mieltä, ikävä kyllä. Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
Kailis 14.12.2009 12:32:04 | |
---|
markkuliini: Tästä ollaan eri mieltä, ikävä kyllä. Aika sääli että tää topic otti tällaisen suunnan. Todella. |
toba 14.12.2009 12:32:49 | |
---|
Kailis: Aika sääli että tää topic otti tällaisen suunnan. Todella. Samaa mieltä, ja tiedät kyllä myös miksi. |