Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ampeg 610 rakenne/Case
1
roax
10.12.2009 19:43:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkälaisia keissejä porukalla ampegin 6 x 10 kaapille.(tai 8 x 10)
 
Oon itse tilaamassa keissiä mistä kaappia voi soitella sitä poistamatta keissistä eli takana luukku kytkennöille ja elementtien puolella kansi.
 
Ootteko ottanu kumitapit ja renkaat pois ja tilannu niillä mitoilla vai antanu kaiken olla kiinni?
 
Jos ootte irrottanu renkaita ja kumitappeja niin onko vastakappaleet pitäny ottaa elementtien kautta pois vai pysyykö ne rungossa kiinni?
 
Jos jollakin on purkuohjeita kaapille niin tulis tarpeeseen.
 
http://www.ampeg.com/products/classic/svt610hlf/index.html
 
Seba
10.12.2009 20:21:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tai miksei tilaa kaappia missä jää pohja paikoilleen jos nostaa loppucasen pois kuten kortonkin?
 
Pallisti
10.12.2009 23:49:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on 8x10 ampegille sellanen keissi, missä kansi lähtee irti ja kannessa on renkaat. Keissin takana on pieni avattava luukku saranoilla, minkä takaa löytyy ampegin perseessä olevat liitokset.
 
Minusta pyörät on erittäin hyvä sijoittaa kanteen. Toimii tosi hyvin, helppo rouda, eikä tarvitse kaappia ottaa pihalle.
 
Jos muistan oiken, niin kaapista ei tarvinnut ottaa mitään irti laitettaessa keissiin.
 
Tilasin omani Transit Caselta. Jos tekisin jotain erilailla, tilaisin paksummalla vanerilla.
 
roax
11.12.2009 09:28:31 (muokattu 11.12.2009 09:28:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pallisti: Mulla on 8x10 ampegille sellanen keissi, missä kansi lähtee irti ja kannessa on renkaat. Keissin takana on pieni avattava luukku saranoilla, minkä takaa löytyy ampegin perseessä olevat liitokset.
 
Minusta pyörät on erittäin hyvä sijoittaa kanteen. Toimii tosi hyvin, helppo rouda, eikä tarvitse kaappia ottaa pihalle.
 
Jos muistan oiken, niin kaapista ei tarvinnut ottaa mitään irti laitettaessa keissiin.
 
Tilasin omani Transit Caselta. Jos tekisin jotain erilailla, tilaisin paksummalla vanerilla.

 
Olen myös itse tilaamassa transit caselta.
Kuinka tarkkoja mittoja annoit heille ennen tilausta?
Huomasin mittaillessani että renkaat ja kumitapit tulevat takaa profiilin yli joten teitkö pehmusteisiin itse jotkut kolot vai miten se oli toteutettu?
 
roax
11.12.2009 09:33:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oletteko huomannut soundissa mitään muutoksia casen hankkimisen jälkeen?
Nimenomaan sellaisen casen missä kaappi majailee soiton aikana.
 
Pallisti
11.12.2009 12:36:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

roax: Oletteko huomannut soundissa mitään muutoksia casen hankkimisen jälkeen?
Nimenomaan sellaisen casen missä kaappi majailee soiton aikana.

 
En ole huomannu saundissa mitään eroa.
 
Niillä oli mitat valmiina siihen 8x10 kaappiin, enkä mä sitä itse modannut mitenkään.
 
absqua
11.12.2009 13:20:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

roax: Oletteko huomannut soundissa mitään muutoksia casen hankkimisen jälkeen?
Nimenomaan sellaisen casen missä kaappi majailee soiton aikana.

 
en ole huomannut mitään eroa soundissa. tosin siitä on jo monta vuotta kun kaappi viimeksi oli casesta ulkona, joten voi olla että aika on kullittanut muistot.
 
sellaisen modauksen mä näin jäkikäteen tekisin transitcasen spekseihin, että perhoslukkojen kokoa voisi kasvattaa keskikokoisesta suurempaan.
 
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
jars
11.12.2009 14:04:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän aiheesta ulos, mutta teetin omalle nupille casen äskettäin JS-Casella ja suosittelen. Nopeat toimitusajat, hyvä palvelu ja erittäin kilpailukykyiset hinnat.
 
Pallisti
11.12.2009 16:24:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

absqua: en ole huomannut mitään eroa soundissa. tosin siitä on jo monta vuotta kun kaappi viimeksi oli casesta ulkona, joten voi olla että aika on kullittanut muistot.
 
sellaisen modauksen mä näin jäkikäteen tekisin transitcasen spekseihin, että perhoslukkojen kokoa voisi kasvattaa keskikokoisesta suurempaan.

 
Hei mäkin olen tota perhoslukkohommaa kelaillut... Olisi mukavempi isommilla lukoilla.
 
absqua
11.12.2009 23:28:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pallisti: Hei mäkin olen tota perhoslukkohommaa kelaillut... Olisi mukavempi isommilla lukoilla.
 
ne pienet väsähtää parin kolmen vuoden kuluessa ikävästi. varsinkin tossa konstruktiossa jossa pyörät on kannessa.
 
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
knet725
13.12.2009 19:43:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän aiheesta ulos, mutta teetin omalle nupille casen äskettäin JS-Casella ja suosittelen. Nopeat toimitusajat, hyvä palvelu ja erittäin kilpailukykyiset hinnat
 
Mitä maksoi ja mille kaapille casen tilasit ?
 
jars
14.12.2009 14:20:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

knet725: Mitä maksoi ja mille kaapille casen tilasit ?
 
SVT nupille, 150 + alv.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «