Aihe: Myytinmurtajilta myytit loppu?
1 2 3
Minushuman
21.11.2009 20:06:47
No oolrait. En ole mikään teoreettisen fysiikan tohtori. Jos voit todistaa miten kuulennot feikattiin aukottomasti, niin mä oon ihan ok sen suhteen. Sitten ne feitkattiin. Näkis vaan sen päivän.
"A man's got to know his limitations." - Harry Callahan
Rhapa
21.11.2009 20:08:23
Minushuman: Joo kyllä mä toi luin. Mutta missä vaiheessa tulee kohta jolloin luottaa johonkin. Vai tuleeko missään. Joillain ei näköjään tule. Ja saahan noita kokeilla itsekin. Mahtaa vituttaa kun se ei menekään niin kun olisi niiden NASAn valehtelijoiden toivovan. Maailma sortuu.

Mulle on oikeastaan ihan yks hailee onko kuulentoa ollut vai ei. Pidän vaan ihan reippaasti mieleni avoinna kaikelle ja kuuntelen mitä ihmisillä on sanottavanaan. Se ei kyllä tarkoita sitä, että jaksaisin uskoa kaiken mitä minulle tullaan suu vaahdossa selittämään. Oli se selittäjä sitten mursuviiksinen setä televisiossa tai naapurin salaliittoteoreetikko Keijo Kalsari. Maailmaani on hyvin vaikea kaataa, se kun on ollut kyljellään jo hyvinkin pitkän aikaa.
gigity gigity
JPQ
21.11.2009 22:55:36 (muokattu 21.11.2009 22:55:54)

No ideat välillä ollut aikasiemminkin hohhoijaata ja minusta hauskuus on säilynyt kun miettii mitä kaikkea typerää jotkut uskoo ihan todeksi. ja miten he ratkaisevat ongelman jos jotain ei voi oikeasti tehdä.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Karhuherra
22.11.2009 19:24:58
Senkin saisivat mun mielestä testata, että ryssä on ryssä, vaikka voissa paistais.
Parhaat naiset pokataan tractor pullingeissa.
Bullitt
25.11.2009 18:44:44
Jes, tänään taas Kuuma Kari ja Loppuvat myytit! :)
Kaikki paitsi veneily on turhaa. "Jes voitettiin. Eurokin on kalliimpi ku dollari. Ne on ihan läskejä." -Lennu
Landola59
25.11.2009 20:29:07
Bullitt: Jes, tänään taas Kuuma Kari ja Loppuvat myytit! :)

Mitä ne tänää tesmaa?
Sikainfluenssa.fi - Sikainfluenssarokotteen valmistaja GlaxoSmithKline on testannut rokotetta eläinkokeilla. Eläinkokeissa hyväksikäytettiin yksinomaan frettejä.
EddieTheHead
25.11.2009 20:38:51
Landola59: Mitä ne tänää tesmaa?

Nettivideot koetuksella. Myytinmurtajat testaavat Internetissä levinneiden videoiden todenperäisyyttä. Jamie ja Adam yrittävät lennättää henkilöautoa paloletkuilla, tiimi puolestaan rakentaa sahanpurutykin ja yrittää saada vuohia pyörtymään.

Telkusta kopsasin.
Landola59
25.11.2009 20:42:40
EddieTheHead: Nettivideot koetuksella. Myytinmurtajat testaavat Internetissä levinneiden videoiden todenperäisyyttä. Jamie ja Adam yrittävät lennättää henkilöautoa paloletkuilla, tiimi puolestaan rakentaa sahanpurutykin ja yrittää saada vuohia pyörtymään.

Telkusta kopsasin.

.... Kopioin otsikon: Myytinmurtajilta myytit loppu?
Sikainfluenssa.fi - Sikainfluenssarokotteen valmistaja GlaxoSmithKline on testannut rokotetta eläinkokeilla. Eläinkokeissa hyväksikäytettiin yksinomaan frettejä.
MaD PiAnIsT
25.11.2009 20:57:15

Mitäh! Toihan on aivan loistava jakso! Kannattaa tsekkaa todellakin:) Tuo sahanpurutykki on kyllä aika magean näköinen. Muutenkin muistelisin, että suht mielenkiintonen jakso luvassa. Vaikka tuo vuohien pelottelu onkin vähän köyhää.
"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa
markkuliini
26.11.2009 00:33:53

MaD PiAnIsT: Mitäh! Toihan on aivan loistava jakso!

Oli kyllä hyvä episodi! :)
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem.
Kirk_Hammett
26.11.2009 11:03:55
En oo muuten koskaan sanonu näin ja varsinkaan oikeesti tarkottanu sitä, mut ei helvetti toi Kari on hottis! En kyllä menis hirveesti huutelemaan täällä sitä...
You know it's sad but true...
MaD PiAnIsT
26.11.2009 21:07:22

Kirk_Hammett: En oo muuten koskaan sanonu näin ja varsinkaan oikeesti tarkottanu sitä, mut ei helvetti toi Kari on hottis! En kyllä menis hirveesti huutelemaan täällä sitä...

http://twitpic.com/61hnr

Jepjep..

Oli muuten aivan mahtava tuo Jenkkien ja miksei Suomenkin, Discoveryn uusin jakso!
"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa
Hetfield
13.12.2009 03:45:12

Karhuherra: Mun mielestä parasta tässä sarjassa on sen mursumiehen totaalinen jäätyminen niissä valmiiksi kirjoitetuissa väkisinväännetyissä keskusteluissa. Sen äänestä paistaa läpi, että sama kun se sanois suoraan "tuotantoyhtiö antoi minulle 2 minuuttia sitten lapun missä lukee näin ja minua kiinnostaa aivan saatanasti lukea tämä" + ei mitään näyttelijänlahjoja.

Itsekin luulin näin, mutta näköjään kaikki tyypit miettivät itse ennen ottoa mitä sanovat. Discoveryltä tuloo nyt joku vanha Behind the scenes-jakso. Leikkaajilla varmaan sakset tylstyneet, sen verran paljon "Öööö":tä oli Jamielta tarjolla =D
I quit the band... Now I just play with myself.
anttipi
13.12.2009 04:34:11 (muokattu 13.12.2009 04:34:37)

Kari on tavis löysä muodoton.

Luonnollisuushan just on söpöä ja seksikästä! (Eikä haittaa vaikka onkin miehen nimi.)
Uusia demoja lisätty 5.2.2008 -> Neptuna's Machine
Karhuherra
13.12.2009 10:19:22
Minushuman: Ekassa postauksessa jotain kuu juttua. Ei sanaakaan. Hei relax. Kari Byron on viimeisilläänkin raskaana todella HOT! Sen takiahan mä sarjaa katsonkin. :-) Just relax. Eihän tosta noin vakavissaan voi kukaan "jutella."

EIEIIEIIII Eikö Kari olekaan neitsyt? :,,,,,,,,,(

En hyväksy tätä.
Parhaat naiset pokataan tractor pullingeissa.
Swan
13.12.2009 13:17:54
jassi: Mut pystyisköhän sitä seurustelemaan Kari- nimisen naisen kans? "Rakastan sua Kari" jne. Vois puistattaa välillä..

http://www.youtube.com/watch?v=QGL8NZ51Qpk
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))> #26
S.M.A.K.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)