Lyyki 12.12.2009 02:00:18 | |
---|
KoskPaavo: Uskokaa ny sna (mä oon sanonut tän jo monta kertaa) että kyse on vaan siitä että parisuhteita ei enää solmita minkään "viimesen hitaan" aikana vaan internetissä, tai siellä leimahtaa se ensimmäinen kipinä. Verbaalikkojen maailma. Tän takia mäkin vaihdoin IT-alalle jo viime vuosituhannella... |
Lennu 12.12.2009 07:33:59 | |
---|
KoskPaavo: Uskokaa ny sna (mä oon sanonut tän jo monta kertaa) että kyse on vaan siitä että parisuhteita ei enää solmita minkään "viimesen hitaan" aikana vaan internetissä, tai siellä leimahtaa se ensimmäinen kipinä. Verbaalikkojen maailma. Edit Ja muitten kekkuloitten Totta. Ennen oli kaikki paremmin, miehetkin käytti henkseleitä. [kokarek: En kehtaa tuhlata aikaani niiden kommentointiin kun et sinäkään ollut tuhlannut aikaa niiden säveltämiseen.] |
isojussi 12.12.2009 12:04:04 | |
---|
Lennu: Totta. Ennen oli kaikki paremmin, miehetkin käytti henkseleitä. Mä käytän edelleen Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
half 12.12.2009 12:22:56 | |
---|
isojussi: Mä käytän edelleen Oletkin reliikki. COVS jäsen N:o 5 |
Musiikkia korville 12.12.2009 12:44:57 (muokattu 12.12.2009 12:46:07) | |
---|
Pula-Aho: Mää en ymmärrä näitä "sääli että loppuu" ja "valitettavasti kysyntä ja tarjonta kohtaavat" kommentteja. Ainoa huono puoli siinä on se, että soittajilta vähenee hommat. Mutta niin on vähentyneet ja loppuneet monissa muissakin hommissa, joita ennen tehtiin. En mää näe noilla humppaluolilla sellaista merkitystä, että niitä tarttis alkaa yhteiskunnan varoin ylläpitämään. Eli jos kansaa ei enää kiinnosta, niin sitten loppuu. Aikansa kutakin. Jaa et ymmärrä... No minäpä selitän: Omalta osaltani tuo "sääli, että loppuu" kommentti liittyy siihen, että ite tykkään vielä soittaa ja käydä keikoilla. Jos keikkapaikat kaatuu, niin keikat loppuu... Mulle on ihan sama, onko noita kys paikkoja vai ei sen puoleen, että ite en niissä käy vapaa-ajalla koskaan. Ikinä. Mutta keikoilla käyn siellä, missä keikkaa on. Ja ainakaan ite en puolla sitä, että niitä tarvis millään verorahoilla pitää pystyssä, josko kukaan muukaan on mitään sen suuntaista sanonut. By: MK |
Lennu 12.12.2009 12:50:08 | |
---|
Pelkillä bilekeikoilla ei varmaan sais katettua menetettyjä humppakeikkoja? Jotenkin kutka, että niitä sen karaoken kera on enenevissä määrin. Ainakin omassa hyvin suppeassa elinpiirissäni uusimaalla. [kokarek: En kehtaa tuhlata aikaani niiden kommentointiin kun et sinäkään ollut tuhlannut aikaa niiden säveltämiseen.] |
Musiikkia korville 12.12.2009 12:53:34 | |
---|
Lennu: Pelkillä bilekeikoilla ei varmaan sais katettua menetettyjä humppakeikkoja? Jotenkin kutka, että niitä sen karaoken kera on enenevissä määrin. Ainakin omassa hyvin suppeassa elinpiirissäni uusimaalla. Ei ainakaan toistaseks, mutta oot oikeassa, että se määrä suurenee ja se on kyllä mun mielestä ihan plussaa. Bilekeikat on varsin jees. By: MK |
baron 12.12.2009 13:11:46 | |
---|
Musiikkia korville: Ei ainakaan toistaseks, mutta oot oikeassa, että se määrä suurenee ja se on kyllä mun mielestä ihan plussaa. Bilekeikat on varsin jees. Kyllä ainaskin mun suppean elämänkokemukseni mukaan elävän musan tarjonta on lisääntynyt siitä mitä se joskus 50 vuotta sitten oli. Silloin oli vain tanssilavoja ja tanssiravintoloita. Ne on vähentyneet huomattavasti mutta valtava määrä pikkupubeja tarjoaa elävää musaa kaikenlaisilta rokkipumpuilta. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Musiikkia korville 12.12.2009 13:15:16 | |
---|
baron: Kyllä ainaskin mun suppean elämänkokemukseni mukaan elävän musan tarjonta on lisääntynyt siitä mitä se joskus 50 vuotta sitten oli. Silloin oli vain tanssilavoja ja tanssiravintoloita. Ne on vähentyneet huomattavasti mutta valtava määrä pikkupubeja tarjoaa elävää musaa kaikenlaisilta rokkipumpuilta. Mut jos meinaiskin levittää genreään tohon, niin sit täytyis lähteä pitsa- ja/tai kaljapalkalla johonkin pitserian nurkkaan. Ei kiitos. By: MK |
hvinnamo 12.12.2009 13:40:55 | |
---|
Musiikkia korville: Mut jos meinaiskin levittää genreään tohon, niin sit täytyis lähteä pitsa- ja/tai kaljapalkalla johonkin pitserian nurkkaan. Ei kiitos. Justiin näin...soittaa saa..ilmaiseksi kotonakin :) |
Lyyki 12.12.2009 13:46:29 | |
---|
Musiikkia korville: Mut jos meinaiskin levittää genreään tohon, niin sit täytyis lähteä pitsa- ja/tai kaljapalkalla johonkin pitserian nurkkaan. Ei kiitos. Sulla ei ole näköjään mitään käsitystä mitä noista voi saada rahaa. Ja sit toisekseen, ei sitä genreä niin vain vaihdeta |
Musiikkia korville 12.12.2009 13:48:24 | |
---|
Lyyki: Sulla ei ole näköjään mitään käsitystä mitä noista voi saada rahaa. Ja sit toisekseen, ei sitä genreä niin vain vaihdeta Vai niin. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! By: MK |
Musiikkia korville: Vai niin. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! En millään pahalla tarkoittanut |
baron 12.12.2009 14:10:24 (muokattu 12.12.2009 15:01:12) | |
---|
Musiikkia korville: Mut jos meinaiskin levittää genreään tohon, niin sit täytyis lähteä pitsa- ja/tai kaljapalkalla johonkin pitserian nurkkaan. Ei kiitos. Jos suostuu soittamaan kovereita eikä vain omaa musaa, voi saada ihan kunnon liksankin. Nimimerkki "Kokemusta on" Edit: Ja lisäksi mun jazzkeikoista (mä nimitän jazzkeikaksi sellaista, jossa soitetaan vain jazzstankkuja, ettei tule nipottamista) yleensä on tullut enemmän kuin humppakeikoista. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Lennu 12.12.2009 14:13:50 | |
---|
baron: Jos suostuu soittamaan kovereita eikä vain omaa musaa, voi saada ihan kunnon liksankin. Nimimerkki "Kokemusta on" Meillä on 150/ukko saatu aina, ja meitä on 7. Eli kyllä kvartetilla jäis enemmän. Mullehan sillä viidelläkymmenelläkaheksalla eurolla ole harrastajana niin väliä, mutta pääseepähän himasta keikalle dokaamaan. [kokarek: En kehtaa tuhlata aikaani niiden kommentointiin kun et sinäkään ollut tuhlannut aikaa niiden säveltämiseen.] |
jon lord 12.12.2009 14:45:30 | |
---|
Lyyki: Sulla ei ole näköjään mitään käsitystä mitä noista voi saada rahaa. Ja sit toisekseen, ei sitä genreä niin vain vaihdeta Kyllä me on tienattu ihan hyvin noilla heavy keikoilla. Ei ilmaiseksi ole lähdetty edes soittamaan. COVS jäsen N.o 3 |
Anonymous-jazz 12.12.2009 15:46:51 (muokattu 12.12.2009 15:49:43) | |
---|
Toisaalta mikäs siinä jos kevyt musiikki muutettaisiin klassisen musiikin tapaan valtion tuennaiseksi toiminnaksi. Olisi tanssilavat ja työväentalot täynnä valtion kustannuksella soittavia tanssiorkestereja ja jokaisessa suomen kunnassakin olisi oma valtion rahotteinen viihdeorkesteri jossa jokaisella soittajalla kusihumppamuusikon virka. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
isojussi 13.12.2009 03:17:07 | |
---|
half: Oletkin reliikki. HOHO - Monessa mielessä olet oikeassa. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
isojussi 13.12.2009 03:20:29 (muokattu 13.12.2009 03:20:42) | |
---|
jon lord: Kyllä me on tienattu ihan hyvin noilla heavy keikoilla. Ei ilmaiseksi ole lähdetty edes soittamaan. Naulan kantaan! Kysyjiä kyllä on, mutta ottakoot sit niitä, jotka ei pääse keikalle muuta kuin ilmaseks. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
hvinnamo 13.12.2009 04:50:31 | |
---|
jon lord: Kyllä me on tienattu ihan hyvin noilla heavy keikoilla. Ei ilmaiseksi ole lähdetty edes soittamaan. Ian maksaa purppuraorkassa niin hyvin ;) |