Aihe: Kuka on Sepi Kumpulainen?
1 2 3
Richard72
05.03.2004 12:35:31 (muokattu 05.03.2004 12:39:26)
Muistan, kun Sepi "da man" Kumpulainen oli jossain rock-ohjelmassa(se mitä se muija juonti) ja juontaja kysuin, että miksi Sepillä ei ole ohuinta kieltä(ylä E) ollenkaan.

- No, olen tullut siihen tulokseen, että sitä ei kannata käyttää...se menee aina poikki....saisin rampata jatkuvasti musiikki liikkeessä uutta ostamassa...joten jätin sen pois.

Juontaja nyökytteöi ja sano -poikkihan se menee.

LOL
Larry
05.03.2004 12:55:38
En itse ollut paikalla, mutta kaverit kertoivat, että Sepi oli käynyt laulamassa Järvenpääläisessä karaokebaarissa oman kappaleensa Armotonta menoa. Asustelee ilmeisesti jossain lähistöllä, kun sinne oli eksynyt.

Muistan paikallisena kuulleeni tästä kans jotain...joten voipi pitää paikkaansakin. Järvenpäässä kaikki on mahdollista.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Bee-äf
05.03.2004 14:38:00
Muistaisin kuulleeni, että kun Sepiä sitten Euro-Sepinä pyydettiin esiintymään Kaivopuistossa, mies totesi, että sehän on nastaa kun en ole ennen Kaivarissa käynytkään. Helsinkiä ei-tunteville mainittakoon, ettei se Kaivari kovin kaukana Kalevankadusta ole...

Mun mielestä kantahellsinkiläisen ei tarvi olla Sepi K että puhuu tommosia. Vasta paljasjalkainen työkaveri kysy että missä on Mäkelänkatu.
Jormaz
05.03.2004 21:39:24
Mun mielestä kantahellsinkiläisen ei tarvi olla Sepi K että puhuu tommosia. Vasta paljasjalkainen työkaveri kysy että missä on Mäkelänkatu.

Mutta eikö se homman nimi olekin se että ollaan sitten henkeen ja vereen sitä yhtä ja ainoaa kaupunginosaa? Ei niistä muista väliä.. Ite olen Punavuoressa punkannut 3 ekaa vuotta.
Back to the 80's
kivi
05.03.2004 21:51:12
Mutta eikö se homman nimi olekin se että ollaan sitten henkeen ja vereen sitä yhtä ja ainoaa kaupunginosaa? Ei niistä muista väliä.. Ite olen Punavuoressa punkannut 3 ekaa vuotta.

Ja huom. Punavuoressa. Rööperi on toispaikkakuntalaisille:-)

No joo, aika paljon niitä kaupunginosia on, joita ei yhtään tunne. Joku Itä-Helsinki on aika vierasta heti kun Herttoniemen asema jää taakse, samoin Kurvin kulmasta Koskelantielle on paljon sellaista missä ei oo koskaan tullut käytyä, vaikka Maunula ja Pakila penskana tulikin koluttua. Lauttasaaren rantaankin voi eksyä, jos oikein yrittää.
:-)

Penskana tuota stadin koluamista hidasti silloin riehunut väkivalta; ensin viimeiset jengisodat, sitten fiftarit vastaan punkit. Tehtaankadulla kasvaneelle pojalle oli aika outo ja vieras maailma heti Pitkänsillan takana. Aikuisena noita on kolunnut sen mukaan kun asiaa keksi, jos ei muuta niin kävellen kameran kanssa.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
BaariMikko
06.03.2004 02:30:25

Penskana tuota stadin koluamista hidasti silloin riehunut väkivalta; ensin viimeiset jengisodat, sitten fiftarit vastaan punkit.

Kyllä on ajat muuttuneet...
-J
06.03.2004 10:45:09
Sepihän veti tippadaitappadai -biisinsä PopFinlandiassa taannoin. Kaikessa yksinkertaisuudessaan se on todella piristävä biisi!

En tiedä asian paikkaansa pitävyyttä ja suhtaudun siihen varauksella, mutta olen kuullut huhun että Sepi olisi yhdistetty johonkin pedofiilijuttuihin. Tiedä sitten siitä...
Biisi on soittimen tarkoitus
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)