Mites on, kun tilasin tomannilta kamaa ja painavimmat tavarat oli bassolaukku 10kg ja symbaaliständi 4 kg (loput olivat kevyitä, viritin, kieliä yms). Ja pakettiseurannassa näkyis olevan kaks pakettia, 6,1 kg ja 5,7. Olisko mahdollista et toisessa paketissa olisi pelkkä ständi ja toisessa kevyet tarvikkeet? Ja bassolaukku tulisi vasta jälkijunassa (vaikka varastossa näytti olevankin)? Kyllä se vaan jännittää, varmaan ihan turhaan, kun euroopasta kamaa tilailee : D.. |
anttipi 11.12.2009 00:05:22 (muokattu 11.12.2009 00:06:08) | |
---|
Onko muuten tietoa, että jos tilaan tavarat nyt ja maksan tilisiirrolla, tavarat varataan ostajalle saman tien? Ettei vaan käy niin, että kun maksu joskus viikon päästä on mennyt perille, jokin tilauksen tuote onkin ehtinyt loppua - ja siinä vaiheessa rahat on jo visusti Saksanmaalla. Yleensä maksan kortilla, mutta tällä kertaa ei limiitti riitä. |
Torniojaws 11.12.2009 09:32:37 (muokattu 11.12.2009 09:33:19) | |
---|
Tavarat varataan vasta kun maksu on perillä. Itsellä menee tilisiirrossa yleensä 2-3 työpäivää ennen kuin se rekisteröityy Thomannilla. |
anttipi 11.12.2009 14:33:13 | |
---|
Torniojaws: Tavarat varataan vasta kun maksu on perillä. Itsellä menee tilisiirrossa yleensä 2-3 työpäivää ennen kuin se rekisteröityy Thomannilla. No voihan perse. Ensi viikolla pankkilaisten lakko sopivasti juuri ma-ke eli maksun välittyminen voi pahimmillaan venyä jouluaattoviikolle, kun nyt laittaa. Miten Thomann toimii, jos tavara onkin loppu? Painostaa vaihtamaan johonkin toiseen? Palauttaa rahat? Lähettää muut tavarat ensin ja loput myöhemmin ilman erilliskorvausta? |
Torniojaws 11.12.2009 15:19:25 | |
---|
anttipi: Miten Thomann toimii, jos tavara onkin loppu? Painostaa vaihtamaan johonkin toiseen? Palauttaa rahat? Lähettää muut tavarat ensin ja loput myöhemmin ilman erilliskorvausta? Tulee jälkitoimituksena ilman lisäkustannuksia. |
Krice 12.12.2009 15:11:13 | |
---|
anttipi: Miten Thomann toimii, jos tavara onkin loppu? Painostaa vaihtamaan johonkin toiseen? Palauttaa rahat? Lähettää muut tavarat ensin ja loput myöhemmin ilman erilliskorvausta? Minulla ainakin tuntuu tilaus viipyvän sen ajan kun pedaalilautaa tulee lisää (18. päivä, huoghh!!) |
anttipi 12.12.2009 20:50:14 | |
---|
Krice: Minulla ainakin tuntuu tilaus viipyvän sen ajan kun pedaalilautaa tulee lisää (18. päivä, huoghh!!) Jospa ne vähän "kattelee" sen mukaan, minkälaisia rahtikustannuksia jälkilähetyksistä niille koituisi? Varmaan jotain piuhoja sun muita lähettävät jälkilähetyksenä herkemmin. Voisin kuvitella. |
Nieby 17.12.2009 11:47:24 | |
---|
Tilasin Warwickin Rockbass Streamerin viiskielisenä huimaan alennushintaan. Nyt odotellaan. Saa nähdä millane ritsa tuleepi. www.myspace.com/beyondotherdimensions |
Stain 30.01.2010 16:33:17 (muokattu 30.01.2010 16:35:10) | |
---|
mites tuota tietääkö kukaan onko fiksua tilata akustista kitaraa näin talvipakkasilla? en tiedä yhtään miten paketit tulevat perille, mutta voisi kuvitella että lämpötilan vaihteluja tulee näin talvella. mites yleensäkin tuollainen akustinen tulee ehjänä perille, eikös postissa käsitellä tavaroita aika kovalla kädellä? "no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
vittu tehdään levy sitten." |
Krice 30.01.2010 18:08:24 | |
---|
Stain: eikös postissa käsitellä tavaroita aika kovalla kädellä? Ennalta maksetut premium postit on tulleet tuliterässä kunnossa perille, kaikkein eniten luotan itse postiin kuin mihinkään muuhun rahtimuotoon. |
teejk 02.02.2010 14:25:49 | |
---|
Laitoin 25.1 kitarasälää tilaukseen. Varmistin sähköpostilla ensin saatavuutta, johon vastattiin alle puolessa tunnissa positiivisesti. Ei muuta kuin tilaus vetämään. Heti, kun olin tilauksen tehnyt, huomasin, että hätiköidessa tuli tehtyä kämmi. Ok, ei muuta kuin sähköpostia taas lähettämään. Tämä oli jo aukioloajan ulkopuolella. Aamulla aloin tarkistelemaan, jos olisi tullut sähköpostiin vastaus. Oli tullut joo. Tilaus oli lähetetty alle 12 h kuluessa itse tilauksesta. No vääriä tavaroitahan siinä oli mukana, mutta oli toi aika nopeaa toimintaa. Samana aamuna tuli vielä vastaus, miten toimia noiden väärien tavaroiden kanssa. Ja tavarat oli muuten eilen noudettavissa lähipostista. Olivat yrittäneet tuoda kotiin asti, mutta en ollut paikalla ja oli jätetty vain pakettikortti. Olen kyllä erittäin tyytyväinen. Kauan tuskailin, että tilaanko vai en. Onneksi tilasin. |
nappero 02.02.2010 14:36:02 | |
---|
Kyllä ne kiitettävästi tuolla hoitavat nuo tilaukset. Tilasin sähköpianon sieltä niin tilauksen käsittelyyn meni paripäivää, ja luki että toimituksessa kestää 7-9 päivää, mutta tuote tuli 6 päivässä. Terve ja heipähei! |
Andy Six 02.02.2010 20:40:42 | |
---|
Krice: Ennalta maksetut premium postit on tulleet tuliterässä kunnossa perille, kaikkein eniten luotan itse postiin kuin mihinkään muuhun rahtimuotoon. Samoin....Ups käy ovella soittamatta ensin,jättää lapun jossa sanotaan,että huomenna seuraava yritys...Mulle jätetyssä lapussa ei ollut pakettini koodia,joten kun soitin upsiin,ei ne voineet tehdä mitään...Surkeeta palvelua...Thomannilta on aina tullut postin kautta ja hyvässä kunnossa.... "Behind these shades, the visions fade...." Ian Hunter |
Stain 05.02.2010 15:30:39 (muokattu 05.02.2010 15:31:31) | |
---|
joo, tilausta meinasin tuossa tehdä mutta näyttääkin että joka toinen tuote on firmalta päässyt loppumaan. eilen näytti vielä vihreää. huonoa bisnestä tuollainen. siis meinaahan se keltainen merkki sitä että erä on tulossa, mutta tällä hetkellä tuotetta ei ole? "no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
Lonesome 05.02.2010 15:35:31 | |
---|
Stain: siis meinaahan se keltainen merkki sitä että erä on tulossa, mutta tällä hetkellä tuotetta ei ole? Sen keltaisen merkin yhteydessä on se "arvioitu saapumisaika". Se saattaa tietysti muuttua... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
Stain 05.02.2010 16:06:48 | |
---|
Lonesome: Sen keltaisen merkin yhteydessä on se "arvioitu saapumisaika". Se saattaa tietysti muuttua... niin, tuonnemmaksi vai? tämä taitaa laittaa rahansa sittenkin dv247:lle. "no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
Lonesome 06.02.2010 15:23:37 | |
---|
Stain: niin, tuonnemmaksi vai? tämä taitaa laittaa rahansa sittenkin dv247:lle. Tapaukohtaista, tapauskohtaista. Ne (kitara)tuotteet mitä olen itse seuraillut, on tulleet saataville joskus jopa reilusti luvattua aiemmin. Joskus taas jonkun valmistajan koko toimitus siirtyy. Mitäpä siinä Tomppa voi. DV247:n osalta löytyy omasta ketjusta tarinaa vaihtelevista odotusajoista. Varastossa oleva tavara lähtee sielläkin ilmeisen nopsasti. "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
gulfstream650 06.02.2010 16:12:54 | |
---|
Lähiaikoina lähtee tilaus vetämään Thomannille (mikseri). Onko tarpeita, jos joku haluaa tulla mukaan puolittamaan postikulut. Privaa kehiin. Eihän se mummonkaan suu ole tuohesta tehty. |
route_electrique 08.02.2010 13:53:12 | |
---|
DV antaa vuoden pidemmän takuun (4v) ja ilmaiset kuljetukset muistaakseni yli 400€:n ostoksista. Myös hinnat on halvempia, jossain tapauksissa vielä ällistyttävän paljon. [size=9]Mac Pro 2x2.8GHz Quad-Core | HP LP3065 "30 | OSX 10.6.2 | RME FF800 | Logic 9.0.2 | Sound Toys | D16 | [/size]
__
http://www.waveformbakery.com [|||||||||||||||||84%] |
kaljataiteilija 08.02.2010 14:19:26 | |
---|
Mites kun minäkin kerran tilasin ja tuli "Upsina" lähetys. Kummastutti vaan että olin töissä , tietysti keskellä päivää ja sain nipin napin suostuteltua äijän tuomaan sen paketin työpäivän jälkeen. Siis kaveri kyllä soitti mutta milläs mä lähen kesken työpäivän hakemaan pakettia.... Edellisen kerran sain Thomannin-paketin haettua Postista. Nykyään ei ole vissiin mahdollista ? had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |