wrshredder 10.02.2009 20:58:19 (muokattu 10.02.2009 20:58:44) | |
---|
Sitten vika on miehessä/naisessa. Rytmi kohilleen vaan. Käynnistäessä palloa pyöritetään ranteella todella hitaasti. Noin sekunnin kierrosnopeudella pitäs aloittaa. Ei se nyt ihan noinkaan mene. Aika verkkaisesti saa pyörittää kyllä alussa jos meinaa että pallo pysyy liikkeessä. Varsinkin jos on peukkustartissa aloittelija eikä saa todella kovaa aloitusnopeutta. Mutta siinä olen kyllä samaa mieltä että kolina on käyttäjästä kiinni. Aina kun olen antanut jonkun kokeilla ekaa kertaa powerballia niin kolinaa on ollut luvassa. Kyllä se siitä sitten kun rytmiin pääsee mukaan. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
topi74 10.02.2009 22:13:59 | |
---|
Ei se nyt ihan noinkaan mene. Aika verkkaisesti saa pyörittää kyllä alussa jos meinaa että pallo pysyy liikkeessä. Juu näinhän se on. Tuo minun sekunnin kierrosnopeus oli vain muistikuva viime pyörittelyistä. Vähän nopeemmin saa veivata. Vaikee tosta on arviota antaa kuin nopeesti pitää veivata. Käynnistäessä kuitenki rauhallinen tasainen tahti. Kyllä tuon pallon aika nopeesti oppi käynnistämään ilman narua. Mun tekniikka on, että oikeassa kädes on pallo ja vasurin kämmenellä/keskisormella annan alkuvauhdin. Sit vaan veivaamaan. Just pyöräytin 11500rpm. Oma enkkari muistaakseni. |
wrshredder 23.03.2009 17:41:27 | |
---|
Noniin. Kaksi mainittavaa saavutusta olen saanut aikaan. Ensinnäkin sain jokin aika sitten uuden enkan: 12356, toiseksi sain eilen tiputettua powerballini komeassa kaaressa maahan kun putsailin sitä. Tais jotenkin mennä särki kun pyörittäminen tuntuu ihan erillaiselta, kiihtyy huonommin.. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
wrshredder 28.11.2009 16:38:23 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 249 päivää vanhaan ketjuun! Huu keers! Pitkän tauon jälkeen oon taas alkanu pyörittelee voimapalloani. Tosin enkka on tippunut nyt johonkin 11500, onnistuin deletoimaan vahingossa wanhat enkat pois pallosta jotenkin. Tosiaan ei mitään tietoa pallon kunnosta enään kun tiputin sen silloin vahingossa, mutta kyllähän tuota nyt pyörittää. Jotenkin hassua ääntä tuntuu pitävän kyllä.. Tolla saa kyllä mainiosti haukat pumppiin! Tarmo: "Iham saletisti heitän akan tänää pihalle sieltä tulee PMMP konserti kakkoselta, pistän nauhalle ja ostan maggaraa ja kaliaam ja käsivoidetta. Timangia!" |
aalataur 28.11.2009 16:55:30 | |
---|
Onko tämän pallon pyörittelyllä mitään yhteyttä kitaransoittoon? Meinaan jos vaikka telkkaria kyylätessä pyörittelisi.. |
topi74 28.11.2009 17:56:42 | |
---|
aalataur: Onko tämän pallon pyörittelyllä mitään yhteyttä kitaransoittoon? Meinaan jos vaikka telkkaria kyylätessä pyörittelisi.. Kyllä sanoisin että on. Ainakin mulla nopeemmassa sahauksessa väsyy käsivarsi samoin kuin palloa pyöritellessä. Tosin pallolla saa kädet pumppiin paljon nopeemmin. Johtuukohan tuo mun käsieen väsyminen vähäisestä reenamisesta vaiko aivan paskasta soittotekniikasta. |
Wallesmanni88 30.11.2009 10:39:51 | |
---|
Kuulostaa hifistelyltä tollaset pallot. |
kunnasja 30.11.2009 15:10:48 | |
---|
HiFi my balls, would ya? :P Kyllä toi ihan kelpo kapistus on. Kokeilemalla selviää. |
Rocco_Longfella 30.11.2009 15:24:05 | |
---|
Miten sen saa pyörimään ilman narua? Koitin liimaa narun päähän kovikkeeksi ja helpotti vähän, mutta silti... Kallis vehje pölyttyy ja ranteita särkee. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
topi74 30.11.2009 20:26:09 | |
---|
Rocco_Longfella: Miten sen saa pyörimään ilman narua? Koitin liimaa narun päähän kovikkeeksi ja helpotti vähän, mutta silti... Kallis vehje pölyttyy ja ranteita särkee. Harjoittelulla sen saa pyöriin ilman naruakin. Ei se kovin vaikeeta oikeestaa edes ole. Mahdollisimman kova alkuvauhti toisen käden kämmenellä / sormella ja sit rauhallisesti kiihdyttää vauhtia. |
Ianuarius 01.12.2009 08:02:09 | |
---|
Rocco_Longfella: Miten sen saa pyörimään ilman narua? Koitin liimaa narun päähän kovikkeeksi ja helpotti vähän, mutta silti... Kallis vehje pölyttyy ja ranteita särkee. Meikä aina vetasee peukalolla pari kertaa silleen että painan peukalon lujaa sinne reunaa vasten ja sit päästän sen läsähtään siitä rulan päältä. Joskus ykski kerta riittää, mut useammin oon saanu sen lähteen ku teen noin kahesti nopeaa peräkkäin. En varmaan edes saisi sitä sillä narulla enää liikkeelle. :) The master of sleep picking |
Rocco_Longfella 01.12.2009 16:17:46 (muokattu 01.12.2009 16:18:54) | |
---|
January: Meikä aina vetasee peukalolla pari kertaa silleen että painan peukalon lujaa sinne reunaa vasten ja sit päästän sen läsähtään siitä rulan päältä Koitin ja havaitsin släppitekniikan jatkopotkimiselle paremmaksi, mutta en saanut pyörimään. Varmaan pyöritystekniikassa on puutteita, eikä niinkään alkuvauhdeissa. Koitin tuollaista varmaan kaikille tuttua pyykkinaruna tunnettua helposti rispaantuvaa polypropeeninarua, josta poltin pään kovemmaksi. Sehän toimi paremmin kuin koneen mukana tullut naru! Tälläistä siis: http://www.kauppakartano.com/tuotek … aru-Piippo-100g-90m-valkoinen-0.jpg Tehokkaasti saa kyllä kädet lämpeämään ja mikä parasta, rannekivut haihtuu samantien. (edit) Niin, kiitokset avusta, vaikka tällä kertaa selvisinkin omin päin. :D Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
AnalFuckDemon 04.12.2009 16:49:06 | |
---|
Hommasin eilen Powerballin, ja jäin koukkuun samantien. Aivan uskomaton laite. Eilen pyörittelin lähes 3 tuntia, ja tänäänkin jo pari tuntia pyörinyt. Tuntuu kyllä aivan uskomattoman hyvältä kädessä. Ennätyksiä en ole edes yrittänyt lähteä vielä tekemään, vaan pyöritellyt sellaista "keskivertovauhtia" ja mahdollisimman pitkään. Ehdottomasti yksi elämäni parhaista hankinnoista! So you can lick my sack! |
aalataur 09.12.2009 19:29:39 (muokattu 09.12.2009 20:37:19) | |
---|
Mä sain lainaan kaverilta tommosen kuulan. Mites toi tommonen rutina mitä välille laite päästää jos ei pyöritä kunnolla? Hajottaako pallon pitemmän päälle? |
topi74 09.12.2009 21:01:37 | |
---|
aalataur: Mä sain lainaan kaverilta tommosen kuulan. Mites toi tommonen rutina mitä välille laite päästää jos ei pyöritä kunnolla? Hajottaako pallon pitemmän päälle? Noi rutinat tulee yleensä kun ei pyöritä oikein / oikealla nopeudella. En usko että pallo siitä hajoaa. Mulla noita rutinoita ilmeneen aina kovemmissa nopeuksissa kun käsi alkaa väsyyn ja tempo ei pysy kohillaan enää. |
topi74: Noi rutinat tulee yleensä kun ei pyöritä oikein / oikealla nopeudella. En usko että pallo siitä hajoaa. Mulla noita rutinoita ilmeneen aina kovemmissa nopeuksissa kun käsi alkaa väsyyn ja tempo ei pysy kohillaan enää. Ok. Eilen pyörittelin palloa muun toiminnan ohessa ja tuntui että täähän on ihan pelleilyä. Tänä aamuna olikin sitten kaikki lihakset kyynärpäästä alaspäin arkana. En edes pyöritellyt mitään maksiminopeuksia, jotain 8000 oli se tulos max.. enemmän vaan tasasesti pienellä nopeudella. |