Aihe: Mitä mihinkin rytmilajiin voi tanssia
1 2 3 4 521 22 23 24 25
WanhaWetäjä
05.03.2004 23:36:53

Tuun komppaa.

Hyvät oli löylyt...onkos se isukki-Baron vielä reissun päällä?
Tää on kyllä umpirautaa tää COB-osasto...helevetin hianoo touhua,ja varmaankin hauskaa ;-)))
isojussi
06.03.2004 00:38:15
Sähän "Wanhis" sälli oot. Onko keikallakin "hampaat irvissä" kun täällä ainakin kommentoit kärkevästi...

Perkele - kritiikkiä ei oo koskaan liikaa. Tanssipuolella harvoin tarpeeks!

Sitäpaitsi tän palstan tärkeimmistä funktioista on tuoda esille alan epäkohtia.

Asiasta neljänteen: Karpela on viisas - oikeesti. Ei enää Kilkkisiä yhteiskunnan rahoilla!
Osta mut - ma olen kaupan!
M.i.k.key
06.03.2004 02:54:51
Tää on kyllä umpirautaa tää COB-osasto...helevetin hianoo touhua,ja varmaankin hauskaa ;-)))

Keikalta palanneena, kävi sekin saunasta. Isä-B on reissussa aikaste pitkään, pyörähtää tosin mnetissä silloin tällöin.
Ennen oli miehet rautaa, kopit oli puuta hiiohoi...
Nytten ovat miehet....., umpirautaa cob hiiohoi, hiiohoi

Hieno ja hauska ryhmä meillä on, ei voi valittaa :)
My name is Baron, M.i.k.key Baron
baron
06.03.2004 03:15:12

Reissussa ollaan. Riidellaan paikallisten kanssa, tanssitaanko salsa claven mukaan vai, mille iskulle cha-chassa tulee kahdeksasosat, kumminpain clave (3-2 vai 2-3) menee missakin kappaleessa.

Ihan selvasti ne on neuvojen tarpeessa.

Jos satut sopivasti Helsinkiin, tuuhan jammailemaan COB n kanssa.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka on loistavaa
M.i.k.key
06.03.2004 03:16:25
Jos satut sopivasti Helsinkiin, tuuhan jammailemaan COB n kanssa.

Jooo, ehdottomasti WV mukaan!
My name is Baron, M.i.k.key Baron
Fuzzy Boner
06.03.2004 09:09:08

Liity seuraan; luulen että viihdyt! Tuut seuraavaan tapaamiseen, niin sit vejetään drinkkiä ja musaa!! Viime kerrasta vähän morkkis ku melkein kaikki oli autolla. Ens kerralla sit aloitetaan aikasemmin ja pidetään hauskaa.
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! "Maapallo on kaikille meille auki, kun vain tehdään töitä"(M.Nykänen 3.3.2004)
WanhaWetäjä
06.03.2004 14:04:31

Perkele - kritiikkiä ei oo koskaan liikaa. Tanssipuolella harvoin tarpeeks!

Sitäpaitsi tän palstan tärkeimmistä funktioista on tuoda esille alan epäkohtia.

Asiasta neljänteen: Karpela on viisas - oikeesti. Ei enää Kilkkisiä yhteiskunnan rahoilla!

Niinpä,aika tylsää olis olla aina kaikkien kanssa samaa mieltä joka asiasta...

Mä nyt yleensä olen jollain tapaa yrittänyt myös perustella sanottavani...no joskus tulee ylilyötejä,varsinkin jos on saunapäivä;-)

Joo,eiköhän se Seinäjoki-osasto pärjää omillaan,jos ei niin
ei se mua ainakaan mitenkään hirveesti harmita..aikansa kutakin vois sopia tähän kohtaan?
WanhaWetäjä
06.03.2004 14:13:45

Liity seuraan; luulen että viihdyt! Tuut seuraavaan tapaamiseen, niin sit vejetään drinkkiä ja musaa!! Viime kerrasta vähän morkkis ku melkein kaikki oli autolla. Ens kerralla sit aloitetaan aikasemmin ja pidetään hauskaa.

No ainakin hengessä oon mukana...saattaa olla että emäntä ei päästä "maalaispoikaa" sinne suureen maailmaan seikkailemaan...mutta noin yleisesti ottaen toi on hieno homma että on tollasia "salaseuroja",tältä osin tää Mansen seutu on kyllä melko kuollutta aluetta...
baron
06.03.2004 15:28:18

Threadin originaalitopiikkiin liittyen, mites tuo merengue/puoli. Monta paria illassa ja minkalaisia kappaleita.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka on loistavaa
baron
06.03.2004 15:29:47

No ainakin hengessä oon mukana...saattaa olla että emäntä ei päästä "maalaispoikaa" sinne suureen maailmaan seikkailemaan...mutta noin yleisesti ottaen toi on hieno homma että on tollasia "salaseuroja",tältä osin tää Mansen seutu on kyllä melko kuollutta aluetta...

Pakko pitaa vahan salassa. Ei mikaan paikka kesta sita maaraa ihailevaa yleisoa ja kolleegoita jotka tulisi paikalle.
Tankoprinssi
06.03.2004 19:40:01

Ei meidän bändin tarvitse soittotaitoa hymyllä peittää (ainakaan kovin usein) mutta tää nyt oli semmonen perus idis. Yölinnun pojat on vähän liian nuoria mun idoleiksi (Heiskari ml.) mutta olen nähnyt heidät livenä kymmeniä kertoja ja voin vakuuttaa, että siinä on menoa ja meininkiä. Telkkarista katsottuna se on vähän latteeta. Myös agents on pmalla persoonallisella tavallaan katsottava ja kuunneltava livebändi ja heidän imagoonsa ei hymy sovi missään nimessä, vaan sellainen perus v.....lu.

Eräällä keikalla Pulliainen huomasi, että lavan edessä eräs kaveri (olisiko se ollut sitten niitä kuuluisia Turakaisia) videokuvasi keikkaa. Esa pisti biisin kesken poikki ja sanoi tosi kiukkuisesti sormella kuvaajaa osoittaen: "etkö sää s....na! tiedä, että ilman lupaa ei saa kuvata! Jätkälle valahti varmaan "lusikallinen" ellei "kauhallinen"housuun ja ääni vapisten (salissa syvän ja odottavan hiljaisuuden vallitessa) sanoi: e-e-e-n m-m-mä ti-ti-tiennyt, o-o-oisin mä-mä ky-ky-kysyny jo-jos mä-mä oisin ti-ti-tiennyt. Tähän Pulliainen tokaisi, että: Kysy s....na! Jäppinen sitten sai taas henkeään haukkoen (niinkuin kala kuivalla maalla) suunsa auki ja kysyi: no-no sa-saako ku-kuvata? Johon Esa naurahtaen sanoi: Totta helv...ssä! Ja biisi jatkui, niin myös kuvaaminen nyt luvan kanssa.
baron
07.03.2004 02:23:35

Pisteita seka Tangoprinssille etta Pulliaiselle
Tankoprinssi
07.03.2004 20:05:54

Kiits kiits parooni mutta tangoo en osaa laulaa, joten mää oon tankoprinssi (tanko viittaa johonkin muuhun kuin tanssiin). eiks Samulikin laulanut, että se on "pienestä" kii.
päivis
08.03.2004 02:52:20
JeppeQ kirjoitti säikeessä Haitari:
Kummasti oli cha cha:t tanakoitunut, vaikka en quiroo havainnutkaan livenä...

Tästä quironko (oikean tai sähköisen) olemassaolosta/puutteesta se on kiinni, että jotkut cha-cha:t on tosi surkeita, velttoja, sellasia, joista ei saa cha-cha-tanssifiilistä ei niin millään, ja toiset sitten niin h****tin hyviä, että sitä huomaa tanssivansa cha-cha:ta, vaikkei edes osaa... Vai vaikuttaako siihen muutkin tekijät?

Nimimerkillä "En ymmärrä musiikista mitään, minä vain koen sen"

(Hm, pitäisköhän vaihtaa allekirjoitusta...)
"I was a ballerina. I had to quit after I injured a groin muscle... It wasn't mine." --Rita Rudner
isojussi
08.03.2004 03:06:32
...Tästä quironko (oikean tai sähköisen) olemassaolosta/puutteesta se on kiinni... Vai vaikuttaako siihen muutkin tekijät...

Yleensäottaen kaiken musan toimiminen on kiinni oikeasta ja tyylimukaisesta timesta ja artikuloinnista. Cha cha:ssa näkisin tärkeänä tietyntyyppisen "agressiivisuuden" soitettaessa. Tärkein melkein on neljäsosia takova lehmänkello - sen pitää "piiskata" ja hallita silti kiilaamatta.
Osta mut - ma olen kaupan!
päivis
08.03.2004 03:36:52
Cha cha:ssa näkisin tärkeänä tietyntyyppisen "agressiivisuuden" soitettaessa. Tärkein melkein on neljäsosia takova lehmänkello - sen pitää "piiskata" ja hallita silti kiilaamatta.

Jep, nelosen ja ykkösen väliin tökätty isku ei tee musiikista vielä cha-cha:ata. Cha-cha ei ole cha-cha:ata, jos se ei ole terävää ja napakkaa.
"I was a ballerina. I had to quit after I injured a groin muscle... It wasn't mine." --Rita Rudner
päivis
08.03.2004 03:46:22
Threadin originaalitopiikkiin liittyen, mites tuo merengue/puoli. Monta paria illassa ja minkalaisia kappaleita.

Lavoilla? Ei siellä osaa "kukaan" merengueta. Salsabileet on ihan erikseen.
baron
08.03.2004 15:00:20

Lavoilla? Ei siellä osaa "kukaan" merengueta. Salsabileet on ihan erikseen.

Saali, helppoa ja kivaa.

Nimimerkki Juuri merenguekurssit kaynyt
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa
Rock n
08.03.2004 15:07:25
Saali, helppoa ja kivaa.

Nimimerkki Juuri merenguekurssit kaynyt

No voi sitä parikin paria illassa jotakin kilkuttelumusaa soittaa. Tuskimpa siitä tanssijat ovat pahoillaan. Bändi voi noilla kilkutteluilla saada jopa illan parhaat aplodit - näin on tapahtunut.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)