Aihe: The Smashing Pumpkins
1 2 3 4 592 93 94 95 96162 163 164 165 166
konehes
18.09.2009 12:10:41
No voi hoho sentään. Vuosi vuodelta mammuttimaisempia projekteja. Tuo 44 biisin kokonaisuus kuulostaa jo niin hurjalta, että tuskin toteutuu. Kiinnostuksella odotan.
cherub with heavy metal machine
jannu
18.09.2009 13:55:28
konehes: No voi hoho sentään. Vuosi vuodelta mammuttimaisempia projekteja. Tuo 44 biisin kokonaisuus kuulostaa jo niin hurjalta, että tuskin toteutuu. Kiinnostuksella odotan.

No, onko se nyt sen isompi proggis kuin Mellon Collie + Aeroplane-boksi? Niissä on yhteensä kuutisenkymmentä rallia, about vuoden julkaisutahdilla.
konehes
19.09.2009 20:38:22
No, onko se nyt sen isompi proggis kuin Mellon Collie + Aeroplane-boksi? Niissä on yhteensä kuutisenkymmentä rallia, about vuoden julkaisutahdilla.

Emmätiä, kyllä tuo tuntuu ihan eri jutulta. Eihän 44 biisiä nyt tuolle bändille ole määrä eikä mikään, mutta kun siitä tiedotetaan noinkin mahtipontiseen sävyyn, niin aika isolta se tuntuu. Jotenkin kaikki nuo elämää suuremmat teemat, 11 ep:tä + megaboksi kuulostaa äkkiseltään aika suuruudenhullulta. Peukut vaan pystyyn, että toteutuu.
cherub with heavy metal machine
Apeli
01.10.2009 23:05:52 (muokattu 01.10.2009 23:06:31)
Heavy Metal Machine
07.12.2009 21:52:39
Ja ensimmäinen biisi kuultavissa Teargarden by Kaleidyscope albumilta

http://www.spinner.com/2009/12/07/s … ins-a-song-for-a-sun-song-premiere/
Ylimielinen Stadilainen
jannu
08.12.2009 04:05:43
Huh. Aika helevetin hämmentävää.
jannu
08.12.2009 04:57:17
Corgan otti sitten näköjään ihan oikeasti kunnon kuurin psykedeliaa Spirits In The Sky-kiertueella. Muutaman kuuntelun jälkeen erittäin positiivinen yllätys. Vois olla itseasiassa erittäinkin mielenkiintoista, jos kitaravallit ja shoegaze-pörinät olisivat pysyvästi menneen talven lumia.
jannu
08.12.2009 07:16:56
Tympee Huttunen
08.12.2009 08:41:04
jannu: Corgan otti sitten näköjään ihan oikeasti kunnon kuurin psykedeliaa Spirits In The Sky-kiertueella. Muutaman kuuntelun jälkeen erittäin positiivinen yllätys. Vois olla itseasiassa erittäinkin mielenkiintoista, jos kitaravallit ja shoegaze-pörinät olisivat pysyvästi menneen talven lumia.

Oli kyllä hyvä biisi. Jotenkin Corganin laulu oli taas hämmentävän pinnassa.
jannu
08.12.2009 09:08:45
Mäkrö: Oli kyllä hyvä biisi. Jotenkin Corganin laulu oli taas hämmentävän pinnassa.

Aika isolla joo, mutta sentään ei ollut niitä älyttömiä ittelaulettuja köörejä enää.
MrQuin
08.12.2009 11:05:23

Ei yhtään paha! Kunhan ei kaikki 44 biisiä oo tällä samalla retromeinigillä tuotettuja. Vois siellä olla pari shoegaze-pörinääkin mukana :D Mua ei haittaa vaikka laulu onkin pinnassa, turhan usein monet bändit/artistit tuppaa miksaan laulut tosi pienelle, aivan ku koko lauluraita ois jotenkin sivuseikka biisissä. Itse odotan studioversioita biiseistä Circular Change ja Caroline, Yes.
PJS
08.12.2009 16:48:08

Hmm. Tommoista lisää. Dig!
Peace!
Stain
08.12.2009 16:51:58
siis mitä tuleeko pumpkinseilta levy ja vielä ilmaiseksi? kiva kuulla uutta matskua billyltä pitkästä aikaa.
"no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau, vittu tehdään levy sitten."
jannu
08.12.2009 17:28:36
Stain: siis mitä tuleeko pumpkinseilta levy ja vielä ilmaiseksi? kiva kuulla uutta matskua billyltä pitkästä aikaa.

44 kuukautta putkeen biisi ulos joka kuukausi, starting from tänä aamuna.
jannu
10.12.2009 00:17:06 (muokattu 10.12.2009 00:22:20)
Mäkrö:
Saisi Corgan nyt unohtaa tuon älyttömän 44 kappaleen nettilevityksen ja iskisi parhaat hedelmät yhteen koriin ja löisi tiskiin todella kovan 7-8 kappaleen levyn.

Mä luulen, ettei sillä oikeasti ole erityisiä paineita ton nettihomman suhteen, ottaen huomioon kuinka lunkisti tuonkin yhden ainoan biisin julkaisu viivästyi reilun kuukauden ilman mitään selittelyjä. Jos muutaman kuukauden välein ilmestyy fyysinen EP ensi vuoden alusta lähtien, niin tuleehan niitä biisejä levytettynä ulos reilun albumillisen verran vuoteen. Itse otan ihan mielelläni nää vastaan näin, sen sijaan että joutuis odottamaan albumia ensi jouluun.

Mulle ei ihan nuo lyriikat vielä aukea. Corgan sanoi käsittelevänsä siinä sitä, ettei hänellä ole lapsia ja omaa isäsuhdettaan. Viittaako nuo lyriikat siihen, ettei hän halua lapsia, ettei aiheuttaisi sille samanlaista surua, mitä hänen isänsä aiheutti hänelle katoamalla tms? E: Tai siis mitä luultavimmin, hänen isänsä ei juuri kotona ollut, kuten ei varmaan Corgankaan olisi.

Mä olen kanssa miettinyt tätä. Epäilemättä noi mainitsemasi asiat hipaisevat totuutta. Mä mietin myös siltä kantilta, ettei Corgan taida oikein onnistua ihmissuhteissaan ja sitoutuminen tuottaa hankaluuksia, näin ollen myös lapsettomuus on aika "luonnollista". Miehellähän on kuitenkin takanaan avioero ja sen jälkeen liuta enemmän tai vähemmän myrskyisiä tai vastavuoroisesti pinnallisen oloisia parisuhteita.

Ittelle toi sanoitus kolahti tänään viimein, kun tajusin kuinka kohdalleen se osuu oman elämäni viimeaikaisten käänteiden suhteen, ei tietenkään tossa Corganin kontekstissa täysin. Voi kuulostaa fanboy-paskalta ja osittain sitä onkin, mutta nyt ain osui ja upposi.
Flash
10.12.2009 08:25:01

Mäkrö: Miksi tuota kitaratuplausta kutsutaan tuossa kertosäkeessä? Ei kai ne ihan eri oktaavissa vain mene? Siisti pieni fuzz-soundi toisessa.

Ei kyllä ota tosta ihan selvää, mutta kuulosti vähän niinkuin jossain kitarassa olisi ainakin ollut octaver käytössä. Hyvä biisi muuten! Nousi ihan omien Smashing Pumpkins suosikkien joukkoon.
Live Music Is Better!
mrk
10.12.2009 22:44:47
jannu:
Mä olen kanssa miettinyt tätä. Epäilemättä noi mainitsemasi asiat hipaisevat totuutta. Mä mietin myös siltä kantilta, ettei Corgan taida oikein onnistua ihmissuhteissaan ja sitoutuminen tuottaa hankaluuksia, näin ollen myös lapsettomuus on aika "luonnollista". Miehellähän on kuitenkin takanaan avioero ja sen jälkeen liuta enemmän tai vähemmän myrskyisiä tai vastavuoroisesti pinnallisen oloisia parisuhteita.

No jos vaikka tällä kertaa onnistuisi : http://www.msnbc.msn.com/id/34363598/ns/entertainment-celebrities/
"Short On Long Term Goals"
jannu
11.12.2009 01:03:32 (muokattu 11.12.2009 01:05:14)
mrk: No jos vaikka tällä kertaa onnistuisi : http://www.msnbc.msn.com/id/34363598/ns/entertainment-celebrities/

Hoho. Juu, naureskelin tolle tuossa päivemmällä kun Hipsters Unitedista havaitsin.
Voihan se olla, että joissain piireissä syö uskottavuutta. Hollywood on Hollywood on Hollywood. :D
Forwardnote
17.12.2009 10:08:39
Tulin vaan kertomaan, että 1979 on niin upea fiilistely biisi ettei löydy vertaistaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)