Aihe: Stetson? Hattuasiaa..
1 2 3 4 5 6
paavi
16.05.2006 10:32:00
Kyllä mäkin oon ajatellu hankkia stetsonin, sopii etenkin kaljuille. Samalla vois kaivaa vanhat bootsit kaapista, ne oli kova juttu tuossa yheksänkytluvun alussa...
"The higher we go / the lower we'll find ourselves in the end / the more we think we know / the more there is to learn my friend"
jawalami
19.05.2006 09:55:58

Terve!

Jari Mäki Oy:llä on muuten asiallinen ja nopea palvelu. Tilasin kuukauden sisään kaksi stetsonia. Ensimmäinen saapui päivän kuluttua tilauksesta ja toiselle osasivat antaa tarkan toimituspäivän vaikka hattu oli vielä matkalla Ameriikoista. Suosittelen.

Jalo Walamies
Rinneto
15.06.2006 11:26:53
Jos on rahamiehiä täällä m.netissä, niin Helsingin keskustan Stockalta saa Marlboro Classicsin osastolta stetsoneita 84€. Ruskeista on vielä kokoja, mustia enää XL:liä jäljellä.
"Itse en tosin vielä kertaakaan ole kuullu Paranoidia, tiedä edes onko se bändi vai jonkun bändin biisi." -Squirrel2- OSTA MARSHALL MG 15DFX
Rinneto
15.06.2006 21:02:36
http://www.shop.jarimaki.fi/Applica … ons/WebShop/ProductInfo.aspx?id=344

Tilasimpa sitten tuollaisen. Halpahan tuo on, mutta se oli paremman näköinen minusta kun mikään muu. Hintakin oli niin kohallaan, että pakkohan tommosta oli kokeilla. Kyseinen liike saa ainakin toistaiseksi täyden suositukseni! S-posteihin vastattiin puolentunnin varoitusajalla, ja lupasivat, että tuote olisi huomenna perillä. Katotaan nyt, mitä sieltä saapuu.
"Itse en tosin vielä kertaakaan ole kuullu Paranoidia, tiedä edes onko se bändi vai jonkun bändin biisi." -Squirrel2- OSTA MARSHALL MG 15DFX
bicycler
31.10.2006 14:29:52
Itekin oon harkinnut stetsonin ostoa. Jari Mäki OY.n sivuilla just kattelin erilaisia malleja. Hinnat ei ollut lainkaan niin pahoja kuin kuvittelin. Millasiakohan ne reilu parinkympin stetsonit mahtaa olla? Kestääkö ne ympärivuotista normaalia käyttöä?
Jani The Rock
31.10.2006 16:53:09

Itekin oon harkinnut stetsonin ostoa. Jari Mäki OY.n sivuilla just kattelin erilaisia malleja. Hinnat ei ollut lainkaan niin pahoja kuin kuvittelin. Millasiakohan ne reilu parinkympin stetsonit mahtaa olla? Kestääkö ne ympärivuotista normaalia käyttöä?

Huopastetsoneissa on pari perustavanlaatusta huonoa puolta. Ensinnäkin ne kestävät huonosti kastumista ja toisekseen ne on yleensä niin kevyitä, että vähän kovempi tuulenpuuska nakkaa hatun päästä huitsin helvettiin. Ympärivuotiseen käyttöön suosittelen joko nahka- tai öljykangasstetsonia.
Nahkarotseja ja bootseja myynnissä Torilla! Check `em out & be cool!
bicycler
01.11.2006 07:22:57
Ympärivuotiseen käyttöön suosittelen joko nahka- tai öljykangasstetsonia.

Joo, noin itsekin vähän ajattelin.
shovi
01.11.2006 12:45:12
Itse löysin omani sellaisesta putiikista kuin Turun Hattu & Hanska. Perkuleen tyylikäs tummanruskea kengurunnahkastetsoni. Viimeinen kappale, bwhahaha!
"Happiness to me is getting stoned." -Ozzy Osbourne
PLing
15.12.2006 13:34:25 (muokattu 15.12.2006 13:35:14)
Eli ns. borsalinon? Vastaavan tyylisiä pitäis löytyä ihan tavallisista hattukaupoista.

Eikös Borsalino ole vain yksi valmistajista, itse hattuhan tunnetaan ainakin ulkomailla nimellä fedora. http://en.wikipedia.org/wiki/Fedora_hat

Valkoinen tuollainen lähtisi heti mukaan jos tulisi vastaan.
Doh, nakki.
ekikoo
15.12.2006 15:35:56
Pöh, tosimies (poika) pitää knallia.
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Janne-91
02.01.2007 16:15:39
itelleni ihan hyvinkäältä ratsastusliikkest hankittiin makso 84 euroa.
why can't you just understand :D
Haroltz
07.01.2007 16:26:38 (muokattu 07.01.2007 16:29:17)
Stetsoni on kyllä hankittava, ja käärmeennahkabootsit. Sitten voin kuolla melko onnellisena miehenä.

Pööh, krokotiilinnahkabootsit olisivat kovempi sana.

Löysin joskus torilta stetsoneita kaupan mutta ei tullut ostettua. Näin jälkeenpäin hieman harmittaa, sillä komeita olivat. Hintaa 'bout pari kymppiä.
-Cale
07.01.2007 17:47:05
Löysin aivan stanan hienon stetsonin keskisen kulmalan hyllystä, mutta hieno oli myös hinta, 189 euroa! Hyllyyn se myös jäi...
JAM
12.01.2007 15:41:05
Kärkkäiseltä Australian made nahkastetson 45€... pakko oli ostaa sellainen. Mustana tietysti.
Wolfgang
12.01.2007 16:19:19
Löysin kirpparilta maailman eniten hienoimman hatun, eikä maksanu ku 50 senttiä.
Tän mallinen mutta tummempi:http://www.hattu.fi/kuvat/isohen.jpg
soulmates never die.
wilzhu
16.01.2007 20:54:28
Löysin kirpparilta maailman eniten hienoimman hatun, eikä maksanu ku 50 senttiä.
Tän mallinen mutta tummempi:http://www.hattu.fi/kuvat/isohen.jpg

Mistäköhän tuollaisia löytyisi uutena?
Elämä off.
Jani The Rock
16.01.2007 21:59:03

Mistäköhän tuollaisia löytyisi uutena?

Vaikka siitä kaupasta, jonka sivuilta tuo kuva on napattu. ;)

Eli www.hattu.fi
Your funeral, my trial.
wilzhu
17.01.2007 00:50:20
Vaikka siitä kaupasta, jonka sivuilta tuo kuva on napattu. ;)

Eli www.hattu.fi

Jopas sitä ihminen voikin olla sokea:D Kiitoksia!

Onko Helsingin seudulla mitään hattukauppoja, joissa pääsisi ihan kokeilemaankin?
Elämä off.
Don Make
09.12.2009 17:28:22
Bedcompany: https://www.leatherheaven.com/?m=pro&a=prolist&cat=119

Tekeeköhän näillä Leather Heavenin ''stetsoneilla'' mitään?

Mulla on yks tollanen . Näyttää ihan makeelta mut se on semmonen helvetin kova pahvistetsoni. Kypärä toisin sanoen.
''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)