Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Behringer = Midas & Klark ??
1
Einherjar
09.12.2009 03:54:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei muuta kun ranteita auki..
 
http://www.behringer.com/EN/Our-Sto … rk-Teknik-Join-the-Music-Group.aspx
 
Saa sitten nähdä miten tulevaisuudessa käy..
 
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
Lapinharju
09.12.2009 10:06:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Midasta ja Klarkia behkun hinnalla? Ehkei kuitenkaan. Toivotaan kuitenkin että kaikista lafkoista otettaisiin hyviä puolia.
 
stnprkl
09.12.2009 10:27:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lapinharju: Midasta ja Klarkia behkun hinnalla? Ehkei kuitenkaan. Toivotaan kuitenkin että kaikista lafkoista otettaisiin hyviä puolia.
 
Mitäs sieltä Behringeriltä sit tulis tossa yhtälössä? kivan näkönen logo?
 
Viltsu audiokantaja
aimotuska
09.12.2009 10:32:09 (muokattu 09.12.2009 10:56:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

stnprkl: Mitäs sieltä Behringeriltä sit tulis tossa yhtälössä? kivan näkönen logo?
 
Ulin allekirjoitus. Vaikuttais olevan joku tirehtööri tjsp. tossa puulaakissa.
 
Se on pojat sillälailla, että me on hävitty tää peli.
Lapinharju
09.12.2009 11:29:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

stnprkl: Mitäs sieltä Behringeriltä sit tulis tossa yhtälössä? kivan näkönen logo?
 
Tätä jäin itsekin miettimään. Ainoa hyvä asia taitaa olla hinta, mutta sen saavuttamiseksi on jätetty liian monta asiaa tekemättä.
 
Lapinharju
09.12.2009 11:29:22 (muokattu 09.12.2009 11:31:35)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuplat.
 
miffe
10.12.2009 00:07:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Einherjar: Ei muuta kun ranteita auki..
 
Mää olenkin jo pitemmän aikaa ajatellut vaihtas noi Klar...Behkun DI-boksit Radiaaleihin. Yks hyvä syy lisää myydä ne nyt. Ja takuulla ei multa tule enää yhtään mitään komppia noiden kahden merkin, eikä entisen Telexin brändeille eikä ainakaan Boschille.
 
Koskahan ne myy EV:n ja Dynacordin esmeks Altolle tai Phonicille???
 
turkulainen
aimotuska
10.12.2009 19:47:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän se varmaan Midas ja Klarkki haluaisivat hekin oman siivunsa halpismarkkinoista, mutta kun brändi ei kestä. Ratkaisu: liitytään yhteen jo valmiiksi paskan & huonomaineisen valmistajan kanssa ja ohjataan osa markoista kotio päin.
 
Ilmeisesti nuo halpismarkkinat sitten on jonkinasteinen kultakaivos? Mitä muutakaan tästä voi enää päätellä?
 
Se on pojat sillälailla, että me on hävitty tää peli.
Teijo K.
10.12.2009 19:53:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla nousee nyt lähinnä mieleen, että mistäs mä nyt haaveilen tyyliin "sit lottovoitosta" kun noihan ne on siinä aiemmin olleet?
 
Treenaamalla saat käyttöösi reaaliaikaisen autotunen
Alkuperäiskokoonpano
Things and Stuff
Sami_T
10.12.2009 22:34:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisko olla niin että Midas ja Klark Teknik (vaikka ovatkin vahvoja brändejä) ovat liikevaihdoltaan (ja mahdolliselta tuotoltaan) niin pieniä että Boschilla ei ollu mitään mielenkiintoa pitää niitä enää leirissään.
 
Toisekseen kyllä mä oon jo jonkin aikaa ihmetelly sitä että kummankin valmistajan tuotejulkistukset on ollu aika vähissä jo pitkän aikaa. Viittaisi siihen että ei mee kovin vahvasti=ei oo tuotekehitysbudjettia.
 
Jos tulis 8 auxin Venice mk2 missä olis korjattu alkuperäisversion muutama kaikkien tietämä omituisuus/puute JA se olisi hinnoiteltu järkevästi niin mä väitän että niitä myytäisiin pelkästään Suomeen vuodessa kolminumeroinen määrä. Enkä sano että se olisi mitenkään autuaaksi tekevä mikseri mutta niin tai näin niin niitä myytäis silti. No, eipä oo näkyny. Eikä mitään muutakaan tuotetta massamarkkinoille (jos nyt massamarkkinoista voidaan ylipäänsä pro audiossa puhua). Raskaan sarjan digivehjettä kyllä pukkaa. En tiedä onko bisneksen kannalta hyvä veto kehittää ja yrittää myydä XL8:aa / PRO6:aa mutta noin äkkiä arvelisin että ei ole.
 
Lisäksi voisi kuvitella että Midaksella on varmaan vähän sellainenkin ongelma että markkinoita niiden analogipöydille ei vaan yksinkertaisesti tällä hetkellä ole. Kun ostaa minkä tahansa Midaksen ja pitää sitä edes joten kuten hyvin niin sillä tekee sitä keikkaa aika pitkän aikaa. Niin ei oo ketään kelle myydä niitä miksereitä kun kaikilla jotka tarvii Midasta (tai keillä on varaa sellaiseen) on se Midas jo. Tai ne voi ostaa hyväkuntoisen sellaisen käytettynä. Kaiken tämän lisäksi edulliset digivehkeet tulee niskaan ja lujaa.
 
Klark Teknikilla niinikään bisnes katoaa sitä mukaa kun digivehkeet yleistyy. DN360:aa varmaan myytäisiin maailman tappiin asti mutta pelkästään yhdellä eq:lla ei mikään firma elä.
 
Niin jos toi mun päättelyketju "osuu" edes joltain osin nappiin niin onhan tossa vähän mielenkiintoinen tilanne kun on kaksi maailmanlaajuisesti tunnettua ja erittäin hyvämaineista mutta silti hiipuvaa firmaa. Ja jos mietitään sitä että ne pitäisi myydä niin mulla ei oo ainakaan heittää kovinkaan montaa nimeä että kuka ne voisi ostaa ja miksi.
 
Ja sitten kun on ostettu/myyty niin mitä Midaksella/KT:lla on annettavaa sille ostajalle ja toisinpäin. Ja minkälaisiksi tuotteiksi toi homma sitten konkretisoituu.
 
Kyllä mä ainakin seuraan erittäin suurella mielenkiinnolla miten tämä homma etenee.
 
Itse olette lihava.
rintapek
10.12.2009 23:32:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sami_T: V
Niin jos toi mun päättelyketju "osuu" edes joltain osin nappiin

 
Veikkaan, että päättelyketjusi osuu jokseenkin nappiin.
 
One kind of music only - the good kind
eetuss
11.12.2009 09:22:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sami_T: Ja sitten kun on ostettu/myyty niin mitä Midaksella/KT:lla on annettavaa sille ostajalle ja toisinpäin.
 
Hence korkea hinta.. Ainakin mun logiikalla.
 
Ei se tästä..
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «