Aihe: Levykaupassa sormi suussa
1 2 3
Jormaz
05.03.2004 21:46:07
Mulle käy melkein aina niin että kun menen levykauppaan, unohdan totaalisesti mitä levyjä piti tsekata. Nytkin on monta levyä mielessä mitkä pitäisi ostaa mutta kun astuu sisälle levykauppaan, kaikki unohtuu. Sitten plärää levyjä hetken eikä mitään tule ostettua. Käykö kellekään muulle näin?
Back to the 80's
Ada
05.03.2004 21:52:09
Mulle käy melkein aina niin että kun menen levykauppaan, unohdan totaalisesti mitä levyjä piti tsekata. Nytkin on monta levyä mielessä mitkä pitäisi ostaa mutta kun astuu sisälle levykauppaan, kaikki unohtuu. Sitten plärää levyjä hetken eikä mitään tule ostettua. Käykö kellekään muulle näin?

Voi kun tuttu tilanne. Itse olen koittanut pitää jonkinlaista listaa, aina kun tulee mieleen jokin levy joka pitäisi hankkia lisään sen listaan. Vielä kun muistaisi päivittää listaa riittävän usein ja ottaa sen mukaan sinne kauppaan...
"I know where I belong, away from your Gods" - Endless Dark, HIM
Juz
05.03.2004 22:09:25
Eihän tossa vielä mitään. Mutta kun äiti soittaa ja sanoo "Olen nyt levykaupassa sanoppa joku levyn nimi minkä tahdot." Sitten alkaa miettiminen... Kun on muutama nimi tullut mieleen niin sitten on ongelmana että minkä niistä levyistä haluaa.
Nuuskamuikkunen
05.03.2004 22:10:44
Tuo on kyllä varsin turhauttavaa. Mulla se menee siihen, että pitää sitten käydä kaikki levyt läpi, kun ei muista mitä tulin etsimään.
Kahvi on hyvää.
tuomittu
05.03.2004 22:18:06
Jaa, minulle kun käy niin, että mielessä ei ole mitään levyjä mitä pitäisi ostaa. Mutta kun levykauppaan erehdyn, niin sieltä tarttuu aina jotain mukaan. Ja rahat menee.
Abortti pakolliseksi!
Velli
05.03.2004 22:22:14
Mulla taas on aina vaikeuksia löytää tarpeeksi hyvä levy että sen raaskisi ostaa.
Nuuskamuikkunen
05.03.2004 22:37:35
Reilusti vaan A-kirjaimen luo ja alatte keräämään Allman Brothersia... parikymmentä levyä löytyy helposti:)

Minä otin Hittin' The Note:n kirjastosta lainaan ihan mielenkiinnosta ja yllätyi positiivisesti. Pitää katsastaa sitä alkupään tuotantoa jossain vaiheessa.
Kahvi on hyvää.
Lord of the strings
05.03.2004 22:42:24
Reilusti vaan A-kirjaimen luo ja alatte keräämään AC/DC:tä
"Onks Kekkonen viel hengissä?" - Ystäväni Emmi.
Aerodactev
05.03.2004 22:44:39
Sitten kun muistaa, mitä pitäisi etsiä, niin saa kyllä ainakin Kajaanin levykaupoissa kaiken toivon heittää.

"Noniinno, Tullia löytyy aina... okei ei sitten, no, Camel... ei, Marillion? Ei mitään... eeh"

Toisaalta sitten voi tuskastuneena ottaa levyn joltain tuntemattomalta bändiltä, josta on kuullut hyvää.
If it's good, it must be progressive!
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Velli
05.03.2004 22:47:37
Sitten kun muistaa, mitä pitäisi etsiä, niin saa kyllä ainakin Kajaanin levykaupoissa kaiken toivon heittää.

"Noniinno, Camel... ei

Tuollaiset kaupat, missä ei vähintäänkin kaikki Camelin studiolevyt löydy suoraan hyllystä, pitäisi kieltää lailla!
Härski
05.03.2004 23:19:05
Käykö kellekään muulle näin?

Aina. Nytkin on päässä lista levyistä, joita pitäis ettiä/ostaa, mutta ei niitä muista enää levykaupassa. Vituttaa muuten aivan helvetisti tommonen.
Schnowotski
05.03.2004 23:24:39
Minulla on 22 levyn mittainen lista ostettavaa, mutta niitä ei oikein löydy mistään.

Joka kerta levykaupasta katson onko näitä, mutta ei niitä ikinä ole.
On tullut aika sietää itseään.
AST-Jeesusteippi
Billsner
06.03.2004 01:45:18
Reilusti vaan A-kirjaimen luo ja alatte keräämään At The Gatesia tai Amon Amarthia :)
"Go for the eyes Boo, go for the Eyes!"-Minsc
M.i.k.key
06.03.2004 02:45:02
Voisi jo laittaa niksipalstalle: Kirjoittaa itselleen tekstiviestin arkistoon, johon lisää aina levyjä jotka pitää hankkia. Siitä sitten vaan puhelin kauniiseen käteen seuraavalla kerralla levykaupassa pyörähtäessään.
My name is Baron, M.i.k.key Baron
FlatOutFucked
06.03.2004 03:52:45
Airon musiikissa ja free record shopissa tulee käytyä pari kertaa viikossa. Ekana tsekkaan aina S kirjaimen. S niinkuin Sonic Youth... Sitten M:n, M niinkuin Mudhoney... Tosin koskaan en mitään noista löydä koska jyväskylä ei musiikinharrastajalle ole suotuisa paikka.
"You´re not just a duck, You´re human...HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore
Beowulf
06.03.2004 09:29:40
Tutulta kuulostaa. Nytkin on mielessä satamiljonaa levyä, jotka voisin ostaa mutta levykaupassa lähtee mopo käsistä ja ne ostoslistalla olleet levyt unohtuvat kun ostankin aivan muita levyjä kuin oli tarkoitus.
I´ve been locked in a cage, created by myself...
sikanaama
06.03.2004 10:20:56
Minulla on aina tarkkaan joku levy mielessä kun menen levykauppaan. Jos ei ole niin sitten hikoillaan ja työnnetään jalalla irtohiukset hyllyn alle.
"Soitetaan metallia, ei pilata tätä juttua progella" -Valdemar Välimallin kone
Mr.Babbit
06.03.2004 11:41:35
Melkein joka kerta sama tunne.
Mulla oli joskus kahden A4:n mittainen lista levyistä, jotka tahtoisin osaa, mutta on todella tylsää mennä levyliikkeeseen listan kanssa. Ei se ole mikään -tanan ruokakauppa.
Löytöjen tekeminen on niiiiin siistiä.
Phobophile
06.03.2004 12:12:25
Käykö kellekään muulle näin?

Kyllä. Ja vituttaa aivan mielettömästi.
jau jau!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)