Aihe: Viimeisin ostos
1 2 3 4 512 13 14 15 16122 123 124 125 126
Kailis
07.12.2009 00:00:42

Olly: Au, tuota en tiennyt, turhaan olen naureskellut.

Asiaan, viimeisin ostos on ständi splashille, ja mukana tullut triangeli. Missäköhän biisissä sitä voisi käyttää...?

P.P. Peteliuksen Pimpparaudassa ainakin.
jazzmies
08.12.2009 16:13:29
Yamaha Maple Custom Absolute 20"x18", 14"x14", 12"x9" ja 10"x8". Väri on Luminous White, jossa on fosforia. Hohtaa näet pimeässä, joten pikku hönössä löytää setin ääreen. Telineitä lähti 5 symbaalistandia 740-sarjaa, saman sarjan virveliteline ja 1000-sarjan upea hi-hat-teline.

Ei muuten jää paljoa PHX-setistä! Pistin kaupassa 12" tomit rinnan molemmista seteistä, ja ero on lähennä yläpään soinnissa. Siinä PHX on omaa luokkaansa, mutta tämä Maple Custom on ihan mahtava setti. Dynamiikka on käsittämättömän hyvä ja viimeistelyn laatu samaten. Setti on ihan sama, joka on testissä uudessa Riffi-lehdessä. Riffimäiseen tapaan ylisanoja teksti pursuaa, mutta allekirjoitan testaajan pointit.

Jossakin kohtaa saattaa vakavasti ottaen Gretschini vaihtua Phoenix-settiin, vink-vink :) Parhaat rummut ovat vasta valmisteilla!
Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat?
jazzmies
08.12.2009 16:40:19
Rockster: Jostain kumman syystä valkoiset rummutovat alkaneet miellyttää silmää. Kai nyt oin valkoinen reso basariin hommattu?

Oliko kalliit?

Neljä tonnia oli pyynti ja kauppahinta sen alle, jonka tietää vain minä ja J.S! Virvelin, penkin ja bassarinpedaalin jätin väliin, koska niitähän löytyy, joten tuollainen setti kokonaisena ständeineen ilman peltejä jää alle viiden tonnin. Kun tätä hommaa teköö ammatikseen, niin semi-pro ei oikein nappaa. Valkoinen kalvo, pittääpä miättiä!
Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat?
Rockster
08.12.2009 17:48:08
jazzmies: Neljä tonnia oli pyynti ja kauppahinta sen alle, jonka tietää vain minä ja J.S! Virvelin, penkin ja bassarinpedaalin jätin väliin, koska niitähän löytyy, joten tuollainen setti kokonaisena ständeineen ilman peltejä jää alle viiden tonnin. Kun tätä hommaa teköö ammatikseen, niin semi-pro ei oikein nappaa. Valkoinen kalvo, pittääpä miättiä!

Ihanan kallista. Valkoinen kalvo. Kyllä.
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
Kailis
08.12.2009 20:22:59 (muokattu 08.12.2009 20:23:52)

Tänään posti toi Beyerdynamicin DT 770 M kuulottimet ja ostin niille kaveriksi kuulokevahvistimen.

http://www.tnt-audio.com/ampli/scythe_sda1000_e.html

Itseasiassa uudempi, sda-1100 malli lähti verkkokauppa.comista.

Ehdin treenikämpällä kokeilemaan ilman vahvaria ja vanhemmat, hiljempaa masteroidut CD:t tuppas jäämään jalkoihin kun kannettavan CD:n potku ei riitä. On noissa ihana soundi. Rummut vuotaa sekaan tosi upeasti, ihan kuin soittaisi bändissä itse.
damn u
08.12.2009 20:34:14
LP:n sheikkeri ja blokki
hansakemanelius
08.12.2009 20:40:09

jazzmies: Yamaha Maple Custom Absolute 20"x18", 14"x14", 12"x9" ja 10"x8". Väri on Luminous White, jossa on fosforia. Hohtaa näet pimeässä, joten pikku hönössä löytää setin ääreen. Telineitä lähti 5 symbaalistandia 740-sarjaa, saman sarjan virveliteline ja 1000-sarjan upea hi-hat-teline.

Ei muuten jää paljoa PHX-setistä! Pistin kaupassa 12" tomit rinnan molemmista seteistä, ja ero on lähennä yläpään soinnissa. Siinä PHX on omaa luokkaansa, mutta tämä Maple Custom on ihan mahtava setti. Dynamiikka on käsittämättömän hyvä ja viimeistelyn laatu samaten. Setti on ihan sama, joka on testissä uudessa Riffi-lehdessä. Riffimäiseen tapaan ylisanoja teksti pursuaa, mutta allekirjoitan testaajan pointit.

Jossakin kohtaa saattaa vakavasti ottaen Gretschini vaihtua Phoenix-settiin, vink-vink :) Parhaat rummut ovat vasta valmisteilla!

Tervetuloa Jammu-kerhoon,
t. nimim. MCA:han tyytyväinen
Twistkompilla pärjää pitkälle...
OPJ1974
08.12.2009 21:00:47 (muokattu 08.12.2009 21:01:28)

Kailis: Tänään posti toi Beyerdynamicin DT 770 M kuulottimet ja ostin niille kaveriksi kuulokevahvistimen.

http://www.tnt-audio.com/ampli/scythe_sda1000_e.html

Itseasiassa uudempi, sda-1100 malli lähti verkkokauppa.comista.

Ehdin treenikämpällä kokeilemaan ilman vahvaria ja vanhemmat, hiljempaa masteroidut CD:t tuppas jäämään jalkoihin kun kannettavan CD:n potku ei riitä. On noissa ihana soundi. Rummut vuotaa sekaan tosi upeasti, ihan kuin soittaisi bändissä itse.

On juu hyvät ja mullakin tuosta saundista samat fiilarit. Mä olen kanssa miettinyt tuon kuulokevahvistimen hankkmista, jos ja kun MacBookkia ei enää soittimena jaksa raahata mukana... Vaikka iPod tai vastaava MP3-soitin. Riittäkö niissä potku/volyymi mukana soitteluun ilman kuulokevahvistinta, anyone?
Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo.
Kailis
08.12.2009 21:31:24 (muokattu 08.12.2009 21:37:09)

Se mitä kokeilin täällä duunissa iPodia niin yllättävän puhdikkaalta se vaikutti. Mut sotatilanteessa siis en testannut. Ja riippuu älyttömästi levystä (tai siis masteroinnista, tai millä tasolla se on siellä).
Olishan mulla se äänikorttikin treeniksellä jota vois käyttää mut jotenkin haluan pyhittää sen omaan tarkoitukseensa.
Bacchus
08.12.2009 21:39:31
Mulla on iPodissa riittänyt treenikäytössä puhti ihan hyvin. Kuulokkeina Shuren E3:t. Suljetuista kuulokkeista ei ole kokemusta, mutta jos noilla napeilla riittää, niin riittää niilläkin.

Keikkakäytössä en ole testannut. Voi olla, ettei puhti riitä siinä, mutta voipi se riittääkin. "Suattaapi tuo olla, tai suattaapi tuo olla olemattakin". Hyödyllistä.;)
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
jazzmies
08.12.2009 21:49:03
hansakemanelius: Tervetuloa Jammu-kerhoon,
t. nimim. MCA:han tyytyväinen

Kiitos, mukava kuulua siihen :)
totomiettinen
08.12.2009 22:06:03 (muokattu 08.12.2009 22:06:29)
Istanbul Agopia:
Traditional dark ridet 22" ja 20", dark crashit 19" ja 18" sekä light hihatsit 16".
-I like my sugar with coffee and cream-
Jupi57
08.12.2009 22:13:12
jazzmies: Kiitos, mukava kuulua siihen :)

Käy Ramin (Eskelinen) luona vierihoidossa jos huimaa liikaa : )
Ei jatkoon...
markkuliini
08.12.2009 22:37:41

jazzmies: Yamaha Maple Custom Absolute 20"x18", 14"x14", 12"x9" ja 10"x8". Väri on Luminous White, jossa on fosforia. Hohtaa näet pimeässä, joten pikku hönössä löytää setin ääreen. Telineitä lähti 5 symbaalistandia 740-sarjaa, saman sarjan virveliteline ja 1000-sarjan upea hi-hat-teline.

Lähdit tuohon syvä bassari-junaan??

Ei muuten jää paljoa PHX-setistä! Pistin kaupassa 12" tomit rinnan molemmista seteistä, ja ero on lähennä yläpään soinnissa. Siinä PHX on omaa luokkaansa, mutta tämä Maple Custom on ihan mahtava setti. Dynamiikka on käsittämättömän hyvä ja viimeistelyn laatu samaten.

Mites bassari MCA:ssa? PHX:ssä oli mun korvaan eka Yamahan bassari joka puhutteli...
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem.
Kailis
08.12.2009 22:40:02

totomiettinen: Istanbul Agopia:
Traditional dark ridet 22" ja 20", dark crashit 19" ja 18" sekä light hihatsit 16".

No huh huh...
polytoximaniac
08.12.2009 22:47:11
Ei nyt ihan viimeisin mutta erittäin lähellä:

Premier XPK Made in England
10, 12, 14, 16 ja 20

Vimosimpana tuohon sitten 16":seen Evanssin kalvoa:
- päälle EC2 ja G2 coated toiseksi vaihtoehdoksi
- alle puolestaan kirkasta G1:stä.

Tulossa Genara Resonanttia ja Pearlin Optimounttia.
Pulisongs = best
jazzmies
08.12.2009 23:14:36
markkuliini: Lähdit tuohon syvä bassari-junaan??

Mites bassari MCA:ssa? PHX:ssä oli mun korvaan eka Yamahan bassari joka puhutteli...

Joo, vaihteeksi bassorumpu, jossa on siltarumpumaisempi saundi verrattuina muiden settieni köpn tai unh ääniin. Eipä muuten tullut kaupoilla mieleen se, että olen samaa huomannut aikaisemmin Yamahan bassareista, sillä esim RC 20"x16", joita työpaikallani on montakin, on kuten märkää ruutia, tuhn! Olisikohan merkkin nyt oppinut tekemään niitä!
markkuliini
08.12.2009 23:23:06

jazzmies: Joo, vaihteeksi bassorumpu, jossa on siltarumpumaisempi saundi verrattuina muiden settieni köpn tai unh ääniin.

Eikö ne Gretschit olekaan enää mitään muuta kuin köpn:iä tai unh:ia? :D
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem.
jazzmies
08.12.2009 23:26:04
markkuliini: Eikö ne Gretschit olekaan enää mitään muuta kuin köpn:iä tai unh:ia? :D

Siltarumpu (20"x18"), köpn (22"x14") ja unh (18"x14"). Pitänee merkitä koteloihin, notta lähtöö oikiia keikalle mukkaan!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)