Aihe: Snare
1
U-rip
28.02.2004 12:05:59
Olen ostamassa uutta virppaa.
Kyseeseen tulee ainoastaan metallivirppa.
Vanha virvelini oli Starclassic Maple ja en kyllä löytänyt siitä itselleni sopivaa saundia.
Suositelkaapa jotain hyvää Messinki tai Pronssi virppaa, ja muitakin.
Be yourself, by yourself...
Paas
28.02.2004 17:43:24
No minulla on tuossa nyt jo pidemmän aikaa ollut käytössä tuo Taman Stewart Copeland messinki virveli ja olen ollut tyytyväinen. Aika hyvä yleisvirveli joka sopii mielestäni tilanteeseen kuin tilanteeseen.
The Mullet: Hairstyle of the Gods
anzelmosm
02.03.2004 16:50:08

Olen ostamassa uutta virppaa.
Kyseeseen tulee ainoastaan metallivirppa.
Vanha virvelini oli Starclassic Maple ja en kyllä löytänyt siitä itselleni sopivaa saundia.
Suositelkaapa jotain hyvää Messinki tai Pronssi virppaa, ja muitakin.

itellä on pearlin free floating johon löytyy runkoja kolmin kappalein, vaahtera, messinki, ja koivunen ventturunko, aika lujaa lyötävä snare.

oon kuolaillut tuolta drums onlyltä noita world maxin snareja, aika halavat hinnat ja pärjänneet hyvin vertailussa, esim snare drum olympicsisä (tjsp), vähän mallia ja hinnastoa www.worldmax.de, myös www.drumsonly.de :n kautta löytyypi varmaanki.
fifehole
04.03.2004 21:42:16

Jos pääset jossain kokeilemaan Sonorin 14x4" HLD 593:sta veikkaan että siitä löytyis sulle hyvä snare. Itse olen saatanan tyytyväinen vaikka siihen meni pieni omaisuus! Painaa todella paljon(n.7kg) ja on tehty kello pronssista. Tämmönen: http://www.hi-net.ne.jp/~samasa/sonor.htm Kolmas ylhäältä.
Head for an eye
anzelmosm
04.03.2004 22:21:09

Jos pääset jossain kokeilemaan Sonorin 14x4" HLD 593:sta veikkaan että siitä löytyis sulle hyvä snare. Itse olen saatanan tyytyväinen vaikka siihen meni pieni omaisuus! Painaa todella paljon(n.7kg) ja on tehty kello pronssista. Tämmönen: http://www.hi-net.ne.jp/~samasa/sonor.htm Kolmas ylhäältä.

joo tuota sitte ku kyllästys siihen snarees niin ilmotteleppa.. ;P
afro
04.03.2004 22:34:55
http://www.hi-net.ne.jp/~samasa/sonor.htm

Kivat kokoelmat kaverilla. Kyllä kivaa tavaraa.
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
hollmi-5
04.03.2004 22:38:12
Sonorin 14x4" HLD 593 on hyvä peli. Tiedän yhden myynnissä olevan. Hinta on 700€.

Jos joku on oikeasti kiinnostunut, voin antaa yhteystiedot.
Mika Hollström
fifehole
05.03.2004 08:56:31

Sonorin 14x4" HLD 593 on hyvä peli. Tiedän yhden myynnissä olevan. Hinta on 700€.

Jos joku on oikeasti kiinnostunut, voin antaa yhteystiedot.

Veikkaan et ostin just sen kyseiseltä hemmolta Porvoosta?
Head for an eye
jazzmies
06.03.2004 00:46:02
Ludwig Black Beauty, Ludwig Hammered Bronze, Gretsch Cob, Slingerland Radio King. Kannattaa tähyillä noita käytettyinä, koska yllä olevat ovat klassikoita ja aina haluttuja. Mulla on itselläni Gretsch, joka on mainio, mutta Black Beauty on ihan mieletön 6 ja puoli syvänä!!
Paas
06.03.2004 10:44:34
Veikkaan et ostin just sen kyseiseltä hemmolta Porvoosta?

Minä olen joskus muistaakseni käynyt ihmettelemässä tuota samaa snarea ilmeisesti saman kaverin luona. Luultavasti sama yksilö.
The Mullet: Hairstyle of the Gods
fifehole
06.03.2004 17:00:43

Minä olen joskus muistaakseni käynyt ihmettelemässä tuota samaa snarea ilmeisesti saman kaverin luona. Luultavasti sama yksilö.

Taitaa olla samainen peli ja olen oikein tyytyväinen!
Head for an eye
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)