pekurides 06.12.2009 23:37:07 | |
---|
Sansamp PSA-1 ainaskin etuspuolelta, pätkii monet putkipelit varsinkin hevin junttaamisessa. They see me rollin, they hatin. |
Kefiiri 08.12.2009 13:00:27 (muokattu 08.12.2009 13:00:54) | |
---|
aristoteles666: Yamaha G-5(???), 10w combo, lakattu puu kotelo, mesamainen vaalea muovi verkko, ikäänkuin etukankaana, reverb, kuulokeulostulo minkä saattoi kykeä isompaan vahvistimeen ja käyttää Yamahaa etuasteena.. puhdas soundi loistava, särösoundi aika mieto mutta erittäin hyvä, 8" kaiutin. vahvistin kuulosti hyvältä vaikka täysillä, varsinkin isomman kaapin kautta. kirottua kun en vain muista mallia, liikaa aikaa mennyt. edit. Robert Cray äänitti toisen levynsä lähes kokonaan tuolla vahvistimella. Tuosta combosta oli nostalginen juttu taannoin Riffissä. Olen kuullut härveliä livenä, ja muikeastihan se soi! Kuva löytyi, vaan ei mallin nimeä: http://www.peteglover.com/junkstore/amp.jpg |
Kefiiri: Tuosta combosta oli nostalginen juttu taannoin Riffissä. Olen kuullut härveliä livenä, ja muikeastihan se soi! Kuva löytyi, vaan ei mallin nimeä: http://www.peteglover.com/junkstore/amp.jpg Kappas! Mulla oli tommoinen ensimmäisenä vahvistimena n. 27 vuotta sitten. Vieläkin kaipaan, oli se vaan niin hieno, soundista ei ole kovin tukevaa muistoa. Menin ja vaihdoin sen johonkin silloiseen Roland Cube 60-malliin, joka oli aivan huono ja paska. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
aristoteles666 08.12.2009 15:00:23 (muokattu 08.12.2009 17:48:30) | |
---|
Kefiiri: Tuosta combosta oli nostalginen juttu taannoin Riffissä. Olen kuullut härveliä livenä, ja muikeastihan se soi! Kuva löytyi, vaan ei mallin nimeä: http://www.peteglover.com/junkstore/amp.jpg juuri sama vahvistin, g-10 tai jx-10? edit. mulla toisena, putkiradio ensin ja sitten toi, eniten käytin niin että toi etuasteena ja kuulokeulostulosta putkiradioon. tuosta melkein puhdas ja siinä edessä tube screamer suurempaa säröä varten. edit 2. no niin, olinkin aamulla ottanut summamutikassa riffin (1/2008) ja siinä oli tuo juttu, eli "muistatko vielä tämän", Yamaha G-5. ( 8w ja 6" kaiutin) |
Vapour 08.12.2009 23:13:55 | |
---|
Jos kohta ei läheskään paras, niin puhtaalla osastolla hyvää soundia olen kuullut revittävän toisen bändini toisen kitaristin Fender M80 Chorus -kombosta 212 konfiguraatiolla. Vielä hämmentävämpää on se, että vehkeestä tulee ihan mallikkaat reunarosot säröpuolella. Runsaammilla säröillä muuttuu onneksi hirvittäväksi surinaksi. Vaan älyttömin on vanha Vester Maniac 20W! 1x10" jostain ihan muinaishistoriasta ja siinähän olikin ihan kuulas ja nopeasti reagoiva puhdas. Kaikukin oli jees. Särö ihan hirveetä pasianssia. Makaa tällä hetkellä vintillä, huoneen nurkassa olevassa kaapissa ja kellarissa (uteliaisuus iski...) Mun ensimmäinen vahvari, jonka joitain vuosia sitten kaivoin naftaliinista. Oli päässyt hapettumaan ja yksi potikka murtui heti kättelyssä. Mutta puhdas toimi -johon ehkä vaikutti sekin, että testikitarana oli lainastratocaster vuodelta 72. If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe. |
detroit442 08.12.2009 23:56:20 (muokattu 08.12.2009 23:58:44) | |
---|
puhtaat saundit peavey banditissa tosiaan ihan jees. Trankkuvehkeeks yllättävän lämpönen,.. tai siis, ei-niin-kalsea. Kuulas, juurikin. Sitten on toi Voxin pikkunen Cambridge sarjan peli, yhel putkella ja celestionin "blue bulldog" kaiuttimella. Enpä sit tiä onko tuo k.o. styrkkari yleisesti ottaen mistään kotosin/hyväksi mielletty, mut olohuoneessa saundaa meikäläisen korvaan ihan riittävän kivalle. Built-in tremolo on tossa yllättävänki hyvä. Tätä tulee vieläki käytettyä ko himassa skulailee matalilla volyymeil. ..btw tuntus jotta nykysin on noita pikkunuppeja maltillisempaan menoon tarjolla jonnin verran. Tarttis varmaan ottaa noista pikkasen selvää mitä noita ny kaikkia on, joku pari wattinen A-luokan pikkuputkari vois korvata olkkarissa 15 wattisen trankun anyday! Helposti :P Driving by on my way to somewhere else |
H-Diddy 10.12.2009 11:32:17 | |
---|
Multakin ääni tolle Voxin Cambridgelle. Todella hyvät puhtaat. Toki Rolandin JCt on hyviä. Pignose patterivahvistin on myöskin hauskan kuuloinen vehje avattavalla rakenteella. Kumma wah-soundi ja toimii myös huuliharpun kanssa. |