Aihe: HK Lucasin mykistyminen
1
ajipete
07.12.2009 19:13:23
Kajarit ovat HK Lucasin,jossa subbanen ja ns.sateliitit yläpäinä.Propleemana on että subbanen heitti kuulumasta,mutta yläpäistä ääni kuuluu normaalisti.Osaisko joku kertoa onko siinä subasessa vahvistimet ylä-ja alapäälle erikseen ja onko voinut subbasen sulake kärähtää vai mikähän on ko.hiljaisuuden aiheuttaja?
mdkl01
07.12.2009 19:43:17
ajipete: Kajarit ovat HK Lucasin,jossa subbanen ja ns.sateliitit yläpäinä.Propleemana on että subbanen heitti kuulumasta,mutta yläpäistä ääni kuuluu normaalisti.Osaisko joku kertoa onko siinä subasessa vahvistimet ylä-ja alapäälle erikseen ja onko voinut subbasen sulake kärähtää vai mikähän on ko.hiljaisuuden aiheuttaja?

Itselle ei ole kyseinen malli tuttu teknisesti, mutta epäilen, että itse subbarilla on oma ic-piiri ja yläpään lähdöllä omansa.
multicore
Einherjar
08.12.2009 01:18:45
Siellä vahvistimen sisällä on sulakkeet yläpäille ja suppaselle erikseen. Sieltä on voinut kärähtää.
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
ajipete
10.12.2009 16:58:00
Kiitos ja kumarrus tiedoistanne.Täytyy kurkistaa subbasen sisuksiin, jospa vika sieltä paljastuisi.
Rumba Lizi
09.03.2010 21:46:25
ajipete: Kiitos ja kumarrus tiedoistanne.Täytyy kurkistaa subbasen sisuksiin, jospa vika sieltä paljastuisi.

Selvisikö vika??
ajipete
23.03.2010 15:35:32
Eipä kyllä selvinnyt.Tarkastin kaikki sulakkeet ja ehjiä olivat.Tietäis vaan mihin vehkeen vois viedä korjattavaksi,ei omat kyvyt riitä sulakkeiden tarkastusta pidemmälle.
Sami_T
23.03.2010 17:01:31

ajipete: Tietäis vaan mihin vehkeen vois viedä korjattavaksi

Soita maahantuojalle ja kysy sieltä noita huoltohommia.

http://www.intoluthman.fi/RegionalPages/FINcontact.aspx
Itse olette lihava.
eetu-
28.04.2010 01:45:45
ja HK Audiollahan on 5 vuoden takuu..
don't you ever ever ever trust my mercy
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)