Frankenstone 05.03.2004 20:46:15 | |
---|
Viimeisessä Radiomafian Progeyössä kuulin kappaleen Morte Macabren Symphonic Holocaust -levyltä. Kolahti, ja lujaa. Lisää piti saada, ja nyt on jo se Anekdotenin sivuilta löytyvä Apoteosi del Mistero -kappalekin kuunneltu puhki. Levyä vaan ei löydy mistään. Joo, googlettaa koettanut olen. Eli siis..kenelläkään näköhavaintoja? Tai mahdollisesti myytävänä? Äänestäkää suosikkivitsinne Hall of Fameen vitsipalstalla! Aikaa äänestää 6.3.2004 asti! |
JC 05.03.2004 20:54:56 | |
---|
|
Siellä! Kiittää ja kumartaa...ja eiku tilaamaan. Äänestäkää suosikkivitsinne Hall of Fameen vitsipalstalla! Aikaa äänestää 6.3.2004 asti! |
pakokauhu 11.03.2004 15:28:48 | |
---|
Hippie Shakesta minäkin sen ostin. Vinkki: löytyy myös vinyylinä! Saundit on rouheudeltaan eri luokkaa...ainakin mun mielest. Mikä on Anekdotenin parasta antia? Itellä on vaan se uusin joka sekään ei ole huano. |
Frankenstone 11.03.2004 17:20:16 | |
---|
Tilattu on! Sain ilmeisesti viimeisen CD-yksilön. Ja samalla kun tilasin itelleni CDn, tilasin kaverille vinyylin. Se on enemmän vinyylien perään kuin minä, ei mulla varaa semmosiin...eikä kyllä säilytystilaakaan. Anekdotenia en oo kuullu niitä kotisivuiltaan löytyviä näytekappaleita enempää, mutta ostoslistalta löytyy kyllä. Erittäin mukavalta vaikutti myös. Apropoo, mites tää Landberk, josta käsittääkseni siis on äijiä mukana Morte Macabressa? I'm not here. |
Bredius 11.03.2004 19:31:31 | |
---|
Mikä on Anekdotenin parasta antia? Itellä on vaan se uusin joka sekään ei ole huano. Anekdoten on erittäin hyvä bändi ja tuo uusin levy Gravity on kyllä laadukas. Se on itseasiassa kyllä oma suosikkini Anekdotenilta, mutta kannattaa hankkia From Within ja Nucleus. Molemmat taitavat löytyä CDON.COM:ista jos oikein muistan. Näillä kahdella näkyvät vielä selkeämmin King Crimson-vaikutteet kuin Gravitylla ja molemmat ovat muutenkin hiukan synkempiä ja raskaampia, erityisesti Nucleus. Tota Morte Macabrea en ole itse vielä kuunnellut, mutta täytyy jossain vaiheessa tutustua Vastenmieliset ihmiset pitävät vastenmielisistä asioista |
pakokauhu 12.03.2004 12:33:29 | |
---|
kannattaa hankkia From Within ja Nucleus. Kiitos. Anekdotenissa on kyllä niin mahoottoman viehättävää se bändin yhteiselo biisien jamikohdissa. Se on saundin lisäks se toinen juttu joka iski ihan heti! Joissain biiseissä laulaja kyllä snadisti ontuilee...Vai oisko vaan tyylikeino? Morte Macabresta kandee tsekata seiskytluvulla muistaakseni samalla nimellä julkaistu lätty, jossa on jotain samoja biisejä niinä leffaversioina...Tuolla Fantomaksen Directors Cutilla on myös tarjolla versio Rosemary's Babysta enkä osaa päättää onko se pelkästään hyvä, vaiko parsa...paras. |