Satu ja Tuija 06.12.2009 23:10:28 (muokattu 06.12.2009 23:11:01) | |
---|
Mä luulen että Ritchie fucking Blackmore soittas kaikki tänkin homokeskustelun paskakakkiaiset suohon parinsadan Vintagella. Äijät jäis lähinnä ihmettelemään (me included) ai tästäkö oli kysymys ja miksen mä osaa tehä biisejä. |
Mr. Speed 06.12.2009 23:13:12 | |
---|
Satu ja Tuija: Mä luulen että Ritchie fucking Blackmore soittas kaikki tänkin homokeskustelun paskakakkiaiset suohon parinsadan Vintagella. Äijät jäis lähinnä ihmettelemään (me included) ai tästäkö oli kysymys ja miksen mä osaa tehä biisejä. Tämähän ei nyt taas liittynyt mitenkään mihinkään. Samalla perusteella ei kannata ku halvin auto minkä löytää ku joku ranskalainen Loebi kuitenki kusettelis sua millä tahansa romulla. Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
Ukkovaari 06.12.2009 23:13:16 | |
---|
Satu ja Tuija: Mä luulen että Ritchie fucking Blackmore soittas kaikki tänkin homokeskustelun paskakakkiaiset suohon parinsadan Vintagella. Äijät jäis lähinnä ihmettelemään (me included) ai tästäkö oli kysymys ja miksen mä osaa tehä biisejä. Mut se ainakin soittais suohon, tosin aika moni soittais mut suohon :-) |
Teppo2 06.12.2009 23:19:15 | |
---|
Mutta Richie Blackmore on melko perseestä. "Laatu ei tarkoita yksistään virheettömyyttä vaan jotain sellaista joka antaa soittajalle enemmän..." |
Satu ja Tuija 06.12.2009 23:21:03 | |
---|
Mr. Speed: Tämähän ei nyt taas liittynyt mitenkään mihinkään. Samalla perusteella ei kannata ku halvin auto minkä löytää ku joku ranskalainen Loebi kuitenki kusettelis sua millä tahansa romulla. Tää liittyy kaikkeen, tosin sitä ei välttämättä henkilö joka skulaa skeidaa vinkkelilapaisilla paskalapiolla, missä tuhokampi ja turbomikit ymmärrä. Mikä on toisaalta täysin pardaoksiaalista keskustelun ns. punaista lankaa ajatellen. Mielestäni. :D |
B-tone-flat 06.12.2009 23:21:20 | |
---|
Satu ja Tuija: Mä luulen että Ritchie fucking Blackmore soittas kaikki tänkin homokeskustelun paskakakkiaiset suohon parinsadan Vintagella. Äijät jäis lähinnä ihmettelemään (me included) ai tästäkö oli kysymys ja miksen mä osaa tehä biisejä. Niin, kysehän on loppujen lopuksi siitä mitä soittaa eikä millä soittaa. Toiseksi, vaatii aika monta vuotta ja paljon soittamista eritasoisilla kitaroilla jotta saa sen perspektiivin siihen mikä on hyvä tai huono soitin. Ammattilainen tunnistaa hyvän soittimen kun taas aloittelija ei näe metsää puilta. This is what you want, This is what you get! |
Satu ja Tuija 06.12.2009 23:21:31 | |
---|
Teppo2: Mutta Richie Blackmore on melko perseestä. Äitis on perseestä. :) |
Satu ja Tuija 06.12.2009 23:22:35 (muokattu 06.12.2009 23:23:20) | |
---|
B-tone-flat: aloittelija ei näe metsää puilta. My point exactly! + vähän lisää. |
Ziggy Bubba 06.12.2009 23:26:56 (muokattu 06.12.2009 23:27:38) | |
---|
Satu ja Tuija: Mä luulen että Ritchie fucking Blackmore soittas kaikki tänkin homokeskustelun paskakakkiaiset suohon parinsadan Vintagella. Äijät jäis lähinnä ihmettelemään (me included) ai tästäkö oli kysymys ja miksen mä osaa tehä biisejä. Tuosta tässä ei ole kyse, vaan sä eksyit väärään paikkaan - tervemenoa Kitarat: soittaminen -palstalle. Tuolla argumentilla koko kitarakamoihin liittyvä fucking keskustelu on yhtä tyhjän kanssa, sillä soitto lähtee kuitenkin sormista, eiks je? |
Mr. Speed 06.12.2009 23:34:19 | |
---|
Satu ja Tuija: Tää liittyy kaikkeen, tosin sitä ei välttämättä henkilö joka skulaa skeidaa vinkkelilapaisilla paskalapiolla, missä tuhokampi ja turbomikit ymmärrä. Mikä on toisaalta täysin pardaoksiaalista keskustelun ns. punaista lankaa ajatellen. Mielestäni. :D Toisille sitä vanhempaa kamaa vaan kertyy nurkat pullolleen, kun siitä ei yksinkertaisesti uskalla hankkiutua eroon ;) Toiset katsos uskaltaa käsitellä tuhokampea ja JB:n tasoisia turbomikkejä! Ymmärrän toki, ettei noin vanhemmiten enää oikein uskalla, tai edes kehtaa, kun pitää yrittää rahtunen arvokkuuttaa säilyttää, eikä sekään oikein onnistu. Miten se millä mä soitan liittyy mitenkään siihen ymmärränkö mä soittajan merkityksen siihen miltä soitto kuulostaa? Tässähän ei ollut nyt kyse soiton laadusta, vaan siitä minkä verran lisää kitaraa saa kun investoi enempi rahulia aiheeseen. Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
Satu ja Tuija 06.12.2009 23:36:41 | |
---|
sikki-six: Tuosta tässä ei ole kyse, vaan sä eksyit väärään paikkaan - tervemenoa Kitarat: soittaminen -palstalle. Tuolla argumentilla koko kitarakamoihin liittyvä fucking keskustelu on yhtä tyhjän kanssa, sillä soitto lähtee kuitenkin sormista, eiks je? Enhän mä mitään argumenttia oo herran jestas heittäny! Argumentoinnellekin on paikkansa, muttei täällä, nyt. Oot ihan hakuteillä. Ritchie on vaan parempi ku 500:n tahi 1500:n skebalokökkölöiset. Tai siis riippuu mikä vire. Tai ymmärrys. |
McNulty 06.12.2009 23:37:32 | |
---|
Satu ja Tuija: Enhän mä mitään argumenttia oo herran jestas heittäny! Argumentoinnellekin on paikkansa, muttei täällä, nyt. Oot ihan hakuteillä. Ritchie on vaan parempi ku 500:n tahi 1500:n skebalokökkölöiset. Tai siis riippuu mikä vire. Tai ymmärrys. Harmi vaan että Morse on vielä parempi :) I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted. |
Satu ja Tuija 06.12.2009 23:40:25 | |
---|
Mr. Speed: Toisille sitä vanhempaa kamaa vaan kertyy nurkat pullolleen, kun siitä ei yksinkertaisesti uskalla hankkiutua eroon ;) Toiset katsos uskaltaa käsitellä tuhokampea ja JB:n tasoisia turbomikkejä! Ymmärrän toki, ettei noin vanhemmiten enää oikein uskalla, tai edes kehtaa, kun pitää yrittää rahtunen arvokkuuttaa säilyttää, eikä sekään oikein onnistu. Miten se millä mä soitan liittyy mitenkään siihen ymmärränkö mä soittajan merkityksen siihen miltä soitto kuulostaa? Tässähän ei ollut nyt kyse soiton laadusta, vaan siitä minkä verran lisää kitaraa saa kun investoi enempi rahulia aiheeseen. Painan plussaa. En tiedä miksi. Ehkä että hymyilin aika paljon kun luin. :) |
bonecrusher: Harmi vaan että Morse on vielä parempi :) Äitiski on parempi ku Morse! :) |
Teppo2 06.12.2009 23:45:04 | |
---|
Satu ja Tuija: Äitiski on parempi ku Morse! :) Munkin äiti on parempi kuin Morse. "Laatu ei tarkoita yksistään virheettömyyttä vaan jotain sellaista joka antaa soittajalle enemmän..." |
Satu ja Tuija 06.12.2009 23:46:37 | |
---|
Teppo2: Munkin äiti on parempi kuin Morse. Kaikkien äiti on parempi ku Morse! :D |
maieouh 06.12.2009 23:47:10 | |
---|
Jos teille annettais Epiphone Les Paul ja Gibson les paul niin kumman ottaisitte ? .....no gibsonin tietenkin. Tietenkin se merkki maksaa plussaa. Miksei kaikki kitarat olisi vaikka 500e jos ne on niin samanlaisia? En sitten tiedä miten käy jos tehään sokkotesti noitten välillä. |
Satu ja Tuija 06.12.2009 23:48:24 (muokattu 06.12.2009 23:49:24) | |
---|
maieouh: Jos teille annettais Epiphone Les Paul ja Gibson les paul niin kumman ottaisitte ? .....no gibsonin tietenkin. Tietenkin se merkki maksaa plussaa. Miksei kaikki kitarat olisi vaikka 500e jos ne on niin samanlaisia? En sitten tiedä miten käy jos tehään sokkotesti noitten välillä. Toi viimeinen lause on huomionarvoinen! |
Mr. Speed 06.12.2009 23:52:06 | |
---|
Satu ja Tuija: Kaikkien äiti on parempi ku Morse! :D Mutta meidän iskä tekee teidän äitien lapset! Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
Satu ja Tuija 06.12.2009 23:54:11 | |
---|
Mr. Speed: Mutta meidän iskä tekee teidän äitien lapset! Vai lapaset? :D |