Kersu 21.11.2009 23:31:35 | |
---|
Tom Raww: HAHAHA mitä ne alexxxi laiho teinit yrittää tänne tulla päteee menkää kotionne kasvaa HAHHAHA ja glam/sleaze/hair metal=PARHAUTTA Voisin huomauttaa, että argumenttisi ei ole validi. "Ananas on 'no' sanana." -Sikisijä |
JPQ 21.11.2009 23:38:03 | |
---|
Kersu: Voisin huomauttaa, että argumenttisi ei ole validi. Voisin todeta jokainen olkoon oma itsensä. Sanotaan jotenkin tämä Laiho huvittaa anteeksi vain fanit mutta sanotaan moni muukin myös glamin edustaja jos ei ole aidosti glam vaan tekee sen muun takia. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
papitsu 22.11.2009 01:24:18 | |
---|
Tom Raww: HAHAHA mitä ne alexxxi laiho teinit yrittää tänne tulla päteee menkää kotionne kasvaa HAHHAHA ja glam/sleaze/hair metal=PARHAUTTA Indubitably, good sir. Vielä kun huomaisit, kuinka vähemmän provosoivilla viesteillä sekä selkeämmin perustelluilla, tai ylipäätänsä perustelluilla, näkemyksillä saa paljon enemmän aikaan kuin pelkällä päättömällä huutamisella. Vaan kai se on tuo clam-rokki, joka nuorisossa saa moista ajattelemattomuutta aikaan. Mielipiteeni on fakta. |
TommiTomminen 23.11.2009 04:45:38 | |
---|
papitsu: Vaan kai se on tuo clam-rokki, joka nuorisossa saa moista ajattelemattomuutta aikaan. Ei kun ne on ne huumeet. Schönen Donau under Vienna sun! |
LepakonNahka 23.11.2009 12:30:37 | |
---|
Ja parveketupakointi. |
AngusYoung 25.11.2009 02:06:14 | |
---|
Itse myönnän kuunnelleeni 70 ja 80-luvun glam bändejä noin 3 vuotta ja tukka ja vaatteet oli semmosia kamaluuksia mitä nillä tyypeillä oli. Nyt (onneksi) ne ajat on takanapäin. |
Ei ne kamaluuksia ole riippuu tyypistä. Minusta ei ole tyyliä joka ei ole kamala riippuu tyypistä mikä sopii. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Jyrken 07.12.2009 20:09:22 | |
---|
Kyllä tällaisiakin tyyppejä joskus näkyy. Näitä "Slasheja" yms. Ai mikä allekirjotus |
geeza 09.12.2009 16:14:04 | |
---|
vitu glämmärit, vanhoina hyvinä aikoina sai puukosta jos sattu väärälle keikalle eksymään, niin. If found, please return to the pub. |
Nalle The Puh 13.12.2009 19:48:44 | |
---|
Toni123: vitu glämmärit, vanhoina hyvinä aikoina sai puukosta jos sattu väärälle keikalle eksymään, niin. Joo. Niin. Kiva. AAAAAAAAAAAAAAaaaaa - A |
julkka 21.12.2009 10:36:31 | |
---|
Tääl on ihan naurettavii kommentei glämäreist. Miks jengi ei sais liikkuu sen näkösen ku haluu? Glam tyypit on oikeesti ihan rentoo porukkaa (myös minä:D) Miks glam tyyppei pitäs vetää turpaa/puukottaa? Millä perusteella glam tyypit on homoja? Tän takii Suomi on aivan perseestä tää maa on täynnä ahdasmielistä porukkaa. Uskon et osaa ihmisistä v1tuttaa vaan ettei ite uskalla olla sitä mitä haluis olla. Miks ei vaa vois antaa kaikkien elää rauhas sen näkösenä ku on? Pakko laittaa yks kohta eräästä tunnetusta biisistä. Imagine all the people living life in peace. Tuli vähän vuodatusta mut ihan sama. :D |
geeza 21.12.2009 11:47:55 | |
---|
Glämmäri niisti mun huumet ja joi mun viinat, siks. "I was wearing my wolf shirt, and this bitch was all like "rARLKEGLEKLAR!!!1!one" and then she just jumped my bones!" |
Nalle The Puh 21.12.2009 16:19:07 | |
---|
:D Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! AAAAAAAAAAAAAAaaaaa - A |
Stradlin 21.12.2009 16:36:49 | |
---|
julkka: Tän takii Suomi on aivan perseestä tää maa on täynnä ahdasmielistä porukkaa. - Andy & Mike, 1982. Oujea "He's probably one of those people who thinks Elvis is dead." - Mulder |
RockNRollRevival 03.05.2013 12:59:48 | |
---|
"Tätä näkee ja se on iha hyvä ettei yksin tarvi tälläytyneenä kulkea, Turussa ei koskaan voi olla liian glam kun Michael on aina kumminki hiukan glamimpi..." Joo Michael Monroe ja kumppanit teki tota touhuu rock n' rollin takia, ei niitä voinu luokitella silloin mihinkään, toki ne näytti 70's glam ny dollseilta mut kyl ne kuulosti paljon paremmalta aidolta rock n roll-bändiltä, ei sitä itse musiikista kuullu kellä on korallinsävyistä maybellineä. Koko glam metal mtvn ja poisonin ristisiitos sanon minä... Ja mitä Maikkeliin tulee niin sehän on 24/7 rocklaulajan lookissaan, enemmänkin kyseisellä herralla kyse on individualismista ja paljon lähempänä punkia kuin jotain "meikkaa, niin pääset bändiin"- asennetta. Näin siis kertoi itse Rock N' Roll is cumin' back! |
Panthera pardus 03.05.2013 23:46:54 | |
---|
Kyllähän väriä ja värikkyyttä saa ja pitääkin olla, mutta överiksi voi vetää kahdella eri tavalla: tyylillä tai tyylittömästi. Tietysti on olemassa sekin vaihtoehto, että käyttää hieman aikaa ja miettii mikä näyttää oikeasti hyvältä ja persoonalliselta. |
JPQ 04.05.2013 05:11:42 (muokattu 04.05.2013 05:13:38) | |
---|
julkka: Millä perusteella glam tyypit on homoja?
vaihtoehtoja keksin 3: 1. Siksi että joku joskus ollut ja joku yleistänyt. 2. kaikki erilaiset on homoja asenteen vuoksi. 3. Siksi että jokainen joka huolehtii ulkonäöstään on joidenkin mielestä homo. Tässä minun pointit. ja glam voi olla tyylikkäästi tyyliin Mike Monroe. Kaavani värejä ja materiaaleja voi olla päällä paljonkin mutta ei ihan joulukuusi kirjavasti. eli max 5 väriä kerrallaan. suositus minusta on 3 ja eläinkuosit tai muut kuosit lasketaan aina yhdekski väriksi myös. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
tepeh 05.05.2013 18:22:58 | |
---|
Luin ketjun läpi noin pääpiirteittäin ja täytyy sanoa, että aika nynnyjä glämmäreitä nykään. Tai siis neljä vuotta sitten. Jos ite pukeutuisin tuohon tyyliin ja joku tulis sanomaan, että näytätn homolta, en olis heti missään netissä itkemässä. Vittuillakseni pukeutuisin vielä "homommin" Ja eikö alunalkaen kyse ollu just kapinoinnista? Ei haluttu olla harmaita lampaita, joita on kaupungit täynnä vaan haluttiin erottua joukosta. Olla erilaisia. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
Dushead 23.04.2014 14:17:42 | |
---|
En ole ainakaan savossa tälläistä huomannut Olemme kaikki erinlaisia mutta kuhan musiikki on meidän elämää, niin se on hyvä asia! |
JamieR 24.04.2014 12:37:27 | |
---|
Taitaa olla jo toi glamin uusi nousu vanha uutinen. Taisi loppua Hanoi Rocksin hajoamiseen. Ei ainakaan PK-seudulla taida olla paljoa glamrokkareita. Enemmänkin vaikuttaa siltä että punk-tyyli on nousussa. Niittejä, nahkarotseja ja anarkistisymboleita näkyy aika paljon. Ja sitten on myös hiton paljon rastapäähippejä. Mutta joo, homoltahan glam-tyyli näyttää konservatiivien silmiin, joiden mielestä mies voi pukeutua vain sinisiin, mustiin tai harmaisiin löysiin vaatteisiin. Mutta vaikken itse mikään glam olekaan, niin hyvä vaan että kapinoidaan kaavamaisuutta ja ahdasmielisyyttä vastaan vaikka sitten pukeutumisessa. |