JohnJ 11.11.2009 11:49:33 (muokattu 11.11.2009 11:50:06) | |
---|
kotti: Onko mahdollista saada esim tuo Xbox360:n piuhallinen pädi toimimaan jonkin emulaattorin kanssa? Toimiihan se ihan missä tahansa Windows-pelissä/ohjelmassa. Dossipuoli on sitten asia erikseen mutta Dosbox auttanee siihenkin. Ja kyllähän nuo emulaattorit pääsääntöisesti ihan win-ohjelmia ovat. edit. ja myöhässä olin, hommahan olikin jo testattu... Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
Stain 12.11.2009 14:16:34 | |
---|
snesillä en vaikeita pelejä tavannut koskaan penskana. another world ja zelda3 olivat haastavia mutta ei vaikeita. itelläni ei ollut nesia, mutta kaverit tuskailivat niiden pelien kanssa. joku tiny toons oli muistaakseni ihan tuskaa. "no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
vittu tehdään levy sitten." |
BondakeBunny 12.11.2009 14:20:40 | |
---|
Tähän voin nytte lisätä tapan kaikki nelosen. Ei se penskana näin vaikeelta tuntunu. Aina kuolen nelos kentän uzi äijien tykitykseen. Elämästä saa paremmat ohjat, kun muistaa ottaa riittävät pohjat. |
Tumocs 12.11.2009 15:19:16 | |
---|
BondakeBunny: Tähän voin nytte lisätä tapan kaikki nelosen. Ei se penskana näin vaikeelta tuntunu. Aina kuolen nelos kentän uzi äijien tykitykseen. Ultimate? Sehän on suht helppo varsinkin itsekseen kun saa kaiken maailman superaseet nopeasti hankittua. Punisherit ja autoglauncher jampat tosin sattuu siinä sitten myöhemmin hieman. |
BondakeBunny 12.11.2009 16:53:05 | |
---|
No voi olla mutta itellä ei meinaa onnistu ku ee perkele osu mihinkään. Elämästä saa paremmat ohjat, kun muistaa ottaa riittävät pohjat. |
Kersu 26.11.2009 17:30:02 | |
---|
En jaksanu selata aihetta läpi enkä haulla löytäny, joten kysäsempä, että kuinka monelle on tuttu peli nimeltä I wanna be the guy eli lyhyemmin iwbtg? Ite oon tätä kyseistä peliä tahkonnu nyt pari päivää, ja ainoa loppuvastus jonka oon voinu tappaa on tulta syöksevä Mike Tyson. Vittumaisempaa peliä saa hakea, mutta joku tuossa silti koukuttaa. "Ananas on 'no' sanana." -Sikisijä |
Skebameizi 26.11.2009 21:34:14 | |
---|
Kersu: En jaksanu selata aihetta läpi enkä haulla löytäny, joten kysäsempä, että kuinka monelle on tuttu peli nimeltä I wanna be the guy eli lyhyemmin iwbtg? Ite oon tätä kyseistä peliä tahkonnu nyt pari päivää, ja ainoa loppuvastus jonka oon voinu tappaa on tulta syöksevä Mike Tyson. Vittumaisempaa peliä saa hakea, mutta joku tuossa silti koukuttaa. On muuten "vähän" vaikea. www.neverend-hq.net
www.myspace.com/neverendfinland |
HTMono 27.11.2009 07:12:14 | |
---|
Skebameizi: On muuten "vähän" vaikea. On myös vähän enemmän kuin hyvä. If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to sort it out for themselves. |
Karhuherra 30.11.2009 19:24:37 | |
---|
Eli nyt en tiedä onko tämä peli helppo vai vaikea, mutta avovaimo sekoaa, kun ei meinaa millään muistaa jotain peliä, mitä se on pelannut ~10-13 vuotta sitten. Tuntomerkkejä ovat: Lyhyt ja ytimekäs vokaalilla alkava nimi..? Luolamies, joka varoo sivuilta hyökkääviä alligaattoreita Mahdollisesti jotain evoluutioteemaa Ei muista oliko kuvattu ylhäältä vai sivusta vai sekä että Jossain kohtaa piti hyppiä ja varoa tulivuoria Ei muista oliko PC, Amiga tai konsoli, mutta melko varmasti jompi kumpi kahdesta ekasta vaihtoehdosta Ei ole kuulemma Prehistorik Jos joku näistä selvittää, niin pamautan plussan ja vuoden Matlock -stipendin. Parhaat naiset pokataan tractor pullingeissa. |
Jormaz 30.11.2009 19:55:51 | |
---|
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
kotti 30.11.2009 20:15:53 (muokattu 30.11.2009 20:16:07) | |
---|
|
lapio 01.12.2009 21:05:16 | |
---|
Stain: snesillä en vaikeita pelejä tavannut koskaan penskana. another world ja zelda3 olivat haastavia mutta ei vaikeita. itelläni ei ollut nesia, mutta kaverit tuskailivat niiden pelien kanssa. joku tiny toons oli muistaakseni ihan tuskaa. Tiny Toons oli snesillä paljon vaikeempi ku perus nesillä. Eli nes versio oli mielestäni haastava, mutta ei tuskallisen vaikea. Kunhan osasi valita oikean kaverihahmon kuhunkin kenttään. |
Jebe- 01.12.2009 22:08:26 | |
---|
Karhuherra: Eli nyt en tiedä onko tämä peli helppo vai vaikea, mutta avovaimo sekoaa, kun ei meinaa millään muistaa jotain peliä, mitä se on pelannut ~10-13 vuotta sitten. Tuntomerkkejä ovat: Lyhyt ja ytimekäs vokaalilla alkava nimi..? Luolamies, joka varoo sivuilta hyökkääviä alligaattoreita Mahdollisesti jotain evoluutioteemaa Ei muista oliko kuvattu ylhäältä vai sivusta vai sekä että Jossain kohtaa piti hyppiä ja varoa tulivuoria Ei muista oliko PC, Amiga tai konsoli, mutta melko varmasti jompi kumpi kahdesta ekasta vaihtoehdosta Ei ole kuulemma Prehistorik Jos joku näistä selvittää, niin pamautan plussan ja vuoden Matlock -stipendin. Ei ole luolamies-peli, mutta Amigalta tulee ittelleni mieleen peli nimeltä Toki. Tässä tosin seikkaillaan jollain simpanssimiehellä - millä lie. http://www.lemonamiga.com/games/screenshots/full/toki_08.png Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
Landola59 02.12.2009 16:55:08 (muokattu 02.12.2009 16:56:14) | |
---|
Heroes V campaing TOISEN OSION TOINEN TEHTÄVÄ! miten ihmeessä sitä etsii varustautua ennen sen yhden haltiaheron hyökkäystä. En oo päässy sitä läpi mitenkää päin ku oon yrittäny. e. ja en oo huomannu mitä hyödyttää vallata sitä lähintä haltialinnaa kun jyrää kuitenkin niin nopiasti. Sikainfluenssa.fi - Sikainfluenssarokotteen valmistaja GlaxoSmithKline on testannut rokotetta eläinkokeilla. Eläinkokeissa hyväksikäytettiin yksinomaan frettejä. |
Prkl 02.12.2009 19:11:44 | |
---|
Landola59: Heroes V campaing TOISEN OSION TOINEN TEHTÄVÄ! miten ihmeessä sitä etsii varustautua ennen sen yhden haltiaheron hyökkäystä. En oo päässy sitä läpi mitenkää päin ku oon yrittäny. e. ja en oo huomannu mitä hyödyttää vallata sitä lähintä haltialinnaa kun jyrää kuitenkin niin nopiasti. Itte oon viimeisen kamppanjan toiseksi viimeisessä kentässä ja vielä ei oo tullu mitään kovinkaan vaikeaa kenttää vastaan, että kohtuu helposti päässy aina eteenpäin. En yhtäkkiä muista mikä kenttä tuo on, kai sitä vois vähän vilkaista kun kerkeää jos sitä osais heittää jotakin hyödyllistä vihjettä.. Niin ja medium-vaikeustasolla itte oon pelannu |
Vurki 05.12.2009 01:17:25 | |
---|
Alkuperäinen Far Cry oli aika haastava tapaus. Vedin sen realisticilla läpi about kuukauden tahkoamisen jälkeen. Viimeisessä mapissa tuli kuoltua +50 kertaa, veikkaisin. kakka |
SirElwood 05.12.2009 01:22:25 | |
---|
Vurki: Alkuperäinen Far Cry oli aika haastava tapaus. Vedin sen realisticilla läpi about kuukauden tahkoamisen jälkeen. Viimeisessä mapissa tuli kuoltua +50 kertaa, veikkaisin. "Realistic" on ehkä vähän venytetty termi jos yli 50 kertaa voi kuolla. =P |
SirElwood: "Realistic" on ehkä vähän venytetty termi jos yli 50 kertaa voi kuolla. =P Se oliski jänskää jos ekasta kuolemasta koko peli deletoituis huitsin kuuseen :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Vurki 05.12.2009 14:12:00 | |
---|
No, jos FC:ssä olisi ollut joku rajoitus kuolemille, ei sitä olisi päässyt kukaan koskaan läpi... :) kakka |
Twinkle 05.12.2009 16:47:30 | |
---|
Dream_eater: Se oliski jänskää jos ekasta kuolemasta koko peli deletoituis huitsin kuuseen :) niinku Nethack. Savetus on sitä varten, että voi jatkaa siitä mihin jäi mutta jos kuolo korjaa niin talletus tuhoutuu. Mokaat, joudut aloittamaan pelin alusta. Itse en koskaan päässyt mihkään jos pelasin rehellisesti, minulla oli batit jotka kopioi savefilen talteen aina kun aloitti pelin talletuksesta. |