Bobana 04.12.2009 18:35:53 | |
---|
Sonor Signature African Bubinga Heavy 16" x 18" lattiatomi. Kiva UPS:n setä kiikutti sen minulle kotiovelle. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Bacchus 04.12.2009 18:50:17 | |
---|
Bobana: Sonor Signature African Bubinga Heavy 16" x 18" lattiatomi. Kiva UPS:n setä kiikutti sen minulle kotiovelle. Mä en edes enää kommentoi, mitä ajattelen susta ja sun Signatureistas. Saakeli. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
JGroover 04.12.2009 19:19:47 | |
---|
Melkein kolmen kuukauden odottelun jälkeen 8"x10" täydentää ennen niin tyhjää tuplatomiständiä. Samalla kierros Evansin G2:sia ja 5 paria Vic Firt 85A:ta. Taas mennään hetki.. :) |
Sa(n)kari 04.12.2009 19:43:42 | |
---|
Bobana: Sonor Signature African Bubinga Heavy 16" x 18" lattiatomi. Kiva UPS:n setä kiikutti sen minulle kotiovelle. Lattiatomi?? Tuohan on basari. Mahtaa olla botne. Mitä tarkoittaa akustiikka ?
-Huono onni.
http://www.last.fm/user/SickNature/ |
BanZai88 04.12.2009 20:02:47 | |
---|
totomiettinen: Kannattaa tsekkailla myös tuota clearance stockia. Melkoisia diilejä Toi pitää kyllä paikkaansa. Ite hommasin tuolta listalta noi omat Agopit sopivaan hintaan. Hieman himotti laittaa sillon samaan pakettiin tulemaan DW:n black nickel over brass virppa 250€ hintaan, mutta empähän niin kuitenkaan rahapulassa tehny. |
Rockster 04.12.2009 20:18:53 | |
---|
Bacchus: Laitas fiiliksiä tänne, kun olet päässyt sinuiksi rummun kanssa. Rocksterssille meni siis meikäläisen WorldMax BB. Tuossa ihan vähäsen ehdin sitä testailla. Vaihdoin päälle Evansin powes centerin ja vähän jäi vireillä pelleily kesken. Mutta ensivaikutelma oli positiivinen. Onkos näissä WorldMaxeissa sama homma kuin 6,5" Suprissa, että kylmästi alakalvo apinakireydellä, matto löysälle ja sopiva vire lyöntikalvoon? "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Nolte 04.12.2009 20:45:09 | |
---|
Rockster: Onkos näissä WorldMaxeissa sama homma kuin 6,5" Suprissa, että kylmästi alakalvo apinakireydellä, matto löysälle ja sopiva vire lyöntikalvoon? Tuolla metodilla minä sain mieleisen soundin. Matto silleen "sopivan löysällä", ei liian. :) Tätä en allekirjoita! |
hutikuti 04.12.2009 21:16:41 | |
---|
lare21: Paljon tuli hintaa?? 30min käytössä ollut demosetti 350€. Tangon työntäminen valssiin kielletty! |
Groovi 04.12.2009 21:52:43 | |
---|
lare21: Hahaa 8 sekuntia edelle:D Mitenkäs siinä niin kävi?? Niissä pedaaleissa siis:D Ei vanha kettu osaa soittaa noin teknisillä vehkeillä. =) Ja muistaapa keikankin aikana että montako pedaalia sitä on käytössä, kun vaan laskee edessä olevien basarien määrän. Laitetaan ensin kaikki täysille. Katsotaan sitten täytyykö jotain laittaa pienemmälle. |
lare21 04.12.2009 22:37:24 | |
---|
Groovi: Ei vanha kettu osaa soittaa noin teknisillä vehkeillä. =) Ja muistaapa keikankin aikana että montako pedaalia sitä on käytössä, kun vaan laskee edessä olevien basarien määrän. HJYVÄ HUOMIO!!:D:D Soitetaan tai ei soiteta, mutta ei rampata! |
Sa(n)kari: Lattiatomi?? Tuohan on basari. Mahtaa olla botne. Siis cut 16" ja depth 18". Ne on Heavy Bubingan mitat. Ja soi kyllä juu. : ) Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Bobana 04.12.2009 23:06:42 | |
---|
Bacchus: Mä en edes enää kommentoi, mitä ajattelen susta ja sun Signatureistas. Saakeli. No, elä ole kateellinen. Ei se oo helppoo näin ison "perheen" kanssa... : DD Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
artsipartsi 05.12.2009 00:34:50 | |
---|
World Max BB-kopio tuli tännekkin, huomenna testaamaan treenikselle.Vintage vanteiden tilalle otin perus prässivanteet. Olin tietoinen Englannista tilattavien halvemmasta hinnasta...mutta päädyin ostamaan Arosta, laiskuuttani kai... Kait se pitäs alkaa näiden rumpujen kans jo rauhottumaan. Settiä ja virveliä tulee ja menee hiukan liikaa...varsinkin tuloihin nähden:( Tosin pakko myöntää että jos rahaa olisi enempi niin keräilisin rumpuja, varsinkin virveleitä. Mutta kait se on näillä kolmella nyt pärjättävä, eikö? Eihän mulla ressukalla ole kuin kaksi kättä, mihin helevettiin niitä kiuluja pitäs olla enempi? vanha pieru on parempi ku pussillinen uusia. |
Sonormies 05.12.2009 00:53:57 (muokattu 05.12.2009 00:54:46) | |
---|
artsipartsi: Kait se pitäs alkaa näiden rumpujen kans jo rauhottumaan. Settiä ja virveliä tulee ja menee hiukan liikaa... Mä tiedän, mistä toi johtuu. Mulla on töissä Brother-merkkinen kopiokone, joka mustepatruunan ehtyessä alkaa vilkuttamaan tekstiä "Change drum soon". Sulla on pakko olla samanlainen. Ja uskot kaikkia kirjoitettuja käskyjä. "Harvalla on yhtä hyvä musamaku, kuin itselläni on. Itse asiassa, kun mietin tarkemmin, niin ei kellään." -Nolte |
Olly 05.12.2009 02:29:33 | |
---|
markkuliini: Jyväskylän Musikantissa oli hyvä meininki. Löysin 15" Coated Emperorin. Sen kaveriksi 12" samanmoinen, eli tän illan keikalla on uuden tomikalvot. Jee! Tässä taas aloittelijan kysymys: Kumpi noista laitetaan yläkalvoksi? Due to lack of interest, tomorrow has been cancelled. |
Velli 05.12.2009 02:33:43 | |
---|
Olly: Tässä taas aloittelijan kysymys: Kumpi noista laitetaan yläkalvoksi? 15" tulee yläkalvoksi. Rummun yläreuna on aina hieman isompi kuin alareuna. |
kimizu 05.12.2009 10:54:23 (muokattu 05.12.2009 10:57:36) | |
---|
Timing stinks but cheerfully winks... |
Kailis 05.12.2009 11:12:20 | |
---|
|
artsipartsi 05.12.2009 13:27:04 | |
---|
Sonormies: Mä tiedän, mistä toi johtuu. Mulla on töissä Brother-merkkinen kopiokone, joka mustepatruunan ehtyessä alkaa vilkuttamaan tekstiä "Change drum soon". Sulla on pakko olla samanlainen. Ja uskot kaikkia kirjoitettuja käskyjä. Ei suinkaan, oman työpaikkani tulostin on merkkiä Kyocera. Se ei ilmoita mitään drum-hommia, muttei se aina suostu tulostamaan... Olen koittanut lepytellä sitä laulamalla: "kyoceraa, ceraa mikä on kun et tuulostaaaa!onko sun muste loopussaa?kyoceraa, ceraa?!!!" Hyvin harvoin, jos koskaan se toimii tuonkaan jälkeen. vanha pieru on parempi ku pussillinen uusia. |
sahkuifk 05.12.2009 13:32:02 | |
---|
Vic Firth 5BN, muutama pari. Puhukaa mut irti noista, ranteet paukkuu mutta se rebound ja kilinä... Ei se ei ole väärin, ja itseasiassa meidän likaisten nettirunkkareiden mielissä mikään ei ole väärin |