Aihe: Lävistykset
1 2 3 4 539 40 41 42 4347 48 49 50 51
-J.-
23.05.2009 18:49:53
Joulupukkijormala: Korvikset tulee lähiaikoina.

Molempiin korviin vois käydä yhdet vääntämässä vielä. Toiseen tasapainoks ja toiseen yhden kaveriks. Ja nyt perkele! Kyllä se on kesällä vedettävä kulma tai sitten tohon huulen alle. Ei se voi olla niin vaikeeta!
Allekirjoitus löytynee kirjastokortista.
Läpistö
23.05.2009 21:11:55

Tuli tuossa eilen otettua korvien lisäksi nyt kulmalävistys. Punnitsin pitkään septumin ja kulman välillä. Aattelin sitte etten halua pelotella ulkonäölläni enää hirveästi enempää, joten päädyin kulmaan :D
Migo
28.05.2009 13:40:22 (muokattu 28.05.2009 14:07:30)
E: ei sittenkään mitn enään.
Että semmosta...
Charge
28.05.2009 17:27:16

Naamalävistyksiä en nikinä otakkaan, hyi yäk, mutta korviksia on parikin kappaletta korvaa kohti.
Autappa aloittelevaa muusikkoa ja kerro mielipidettä biiseistä www.mikseri.net/fadoac
Carvel
28.05.2009 18:39:50
Charge: Naamalävistyksiä en nikinä otakkaan, hyi yäk, mutta korviksia on parikin kappaletta korvaa kohti.

Mullakin on vähän semmone periaate, tai siis en usko et ne sopiskaan mulle. Joillekkin kyllä.
"We cant stop here, this is bat country!"
Charge
29.05.2009 19:01:16

Ei mulla mitään sitä vastaan siis ole, että jollakin on huulessa rengas tai kulmassa. Mutta jos naamassa alkaa olemaan romurautaa kilokaupalla, se on jo rumaa. Nenäkoru on ehkä ainoa, jota todella kammoksun, se on minusta pahan näköinen, niinkun sonni. ja itsekkin voisin juuri tuohon kulmaan ehkä voivani jotakin killutinta joskus ottaa. Mutta ehkä ei kuitenkaan.
Autappa aloittelevaa muusikkoa ja kerro mielipidettä biiseistä www.mikseri.net/fadoac
plikk
27.06.2009 11:25:42
Tatuoinnit saivat seuraa, otin eilen ensimmäisen lävistyksen. Industrial roikkuu rumentamassa korvaa.
En tiijä, vituttaa vaan niin perkeleesti. Vittu punasine hiuksineen ja vitun laiskamatoineen. Tommonen velmu. En tiiä, vituttaa vaan koko mies.
Väkevämies
27.06.2009 14:35:53
Renkaat roikkuu nyt molemmissa korvissa.
Veco
28.06.2009 20:59:46
Eillen kaveri laitto mulle reiät kumpaankin korvaan. On kyllä miehinen olo nyt ku on tollaset harjoittelukorvikset, pinkit pallot, korvissa nyt. :)
Ei just ollu muuta, no pari viikkoa kuulemma niin voi laittaa jo renkaat.
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
tuomittu
29.06.2009 19:14:13
Suicitaristi: On kyllä miehinen olo nyt ku on tollaset harjoittelukorvikset

Onnistuin lukemaan, että harjoitteluviikset. Sellasetkin vois tietysti hankkia jostain pilailupuodista ennen kuin kasvattaa real thingin nenänalusta koristamaan.
JESTAS SENTÄÄN MITKÄ PILLUT!
Joulupukkijormala
01.07.2009 01:46:07
tuomittu: Onnistuin lukemaan, että harjoitteluviikset. Sellasetkin vois tietysti hankkia jostain pilailupuodista ennen kuin kasvattaa real thingin nenänalusta koristamaan.

Mielelläänhän tuollasia pitäis sen amisvaiheen yli.

Ehdotuksia, mietin että ottaisin toiseen korvaan toisen pallorenkaan tuohon kaveriksi ja sitten toiseen vielä jotain. Mutta jotain erilaista. Rustoon en mielellään ottaisi. Koruna houkuttelisi täällä laatikossa oleva hevosenkenkä kartiopäillä. Any ideas?
Rumpukapulat: "Mulla on komodo. Se sanoo sääh ja se on mieesss."
plikk
10.11.2009 15:12:27
Lauantaina ilmeistyi tissiin rengas. Ja sunnuntaina korvassa oleva Industrial revittiin osittain irti M-61 kaasunaamarilla
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!
Liver-Box
11.11.2009 11:06:03

Itsellä tuli tänää totaalinen vidduuntuminen omiin koruihin. "Mihin mie näitä?" ja muutenki jotenkin turhamainen olo. Otin sitten pois. Korvat toki on vielä 16mm ja saavat ollakkin, niistä tykkään. Hauskaa, ettei ihmiset tunnu huomaavan ollenkaan. Ei edes oma tyttöystävä aluksi tajunnut.

Niin ja tämä ei ole mikään "Olkaa aikuisia ja ottaa korut pois" viesti. Joskus näin.
Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin.
päänahka
11.11.2009 11:52:15
Joulupukkijormala: Mielelläänhän tuollasia pitäis sen amisvaiheen yli.

Ehdotuksia, mietin että ottaisin toiseen korvaan toisen pallorenkaan tuohon kaveriksi ja sitten toiseen vielä jotain. Mutta jotain erilaista. Rustoon en mielellään ottaisi. Koruna houkuttelisi täällä laatikossa oleva hevosenkenkä kartiopäillä. Any ideas?

Vanha viestihän tämä jo on, mutta näin eilen jollain korvalehdessä tommosen hevosenkengän niin että se meni kahdesta kohtaa läpi, ja molemmat kartiot näkyivät siinä ulkopuolella. En kyllä itse ehkä laittaisi, mutta jos nyt joku kaipaa ideoita.
Työ norjat, Zorron yöstä nouskaa.
plikk
02.12.2009 04:58:57
Ja samalle sivulle vielä kolmas lävistysilmoitus. Lauantaina ilmestyi korvanlehteen korua. Kunhan paranee niin mahdollisesti venyttämään
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!
Jokku
02.12.2009 09:35:55

Voehan witja. Korvissa nelimilliset tunnelit, tarkoitus olisi laittaa viisimilliset. Ei vaan mene. Kolme-neljä kertaa olen viikon parin välein kokeillut, viimeksi kuuman suihkun alla, mutta kun ei niin ei. Pitäisi ostaa viisimillinen rengas ja pujottaa se ensin, kun menee helpommin suipolla päällä varustetut korut...
päänahka
02.12.2009 11:55:27
Jokku: Voehan witja. Korvissa nelimilliset tunnelit, tarkoitus olisi laittaa viisimilliset. Ei vaan mene. Kolme-neljä kertaa olen viikon parin välein kokeillut, viimeksi kuuman suihkun alla, mutta kun ei niin ei. Pitäisi ostaa viisimillinen rengas ja pujottaa se ensin, kun menee helpommin suipolla päällä varustetut korut...

Ei kai niitä tolleen voikaan kasvattaa? Luulis että pitää ensin venyttää sarvella tms.

Itsellä on ongelmia edessä noiden 5-millisten segmenttirenkaiden kanssa, niitä kun ei peruspihdeillä saa auki millään. Pitääkö tässä nyt laittaa Crazy Factoryltä tilaukseen oikeat BCR-avauspihdit prklm.
Työ norjat, Zorron yöstä nouskaa.
Jokku
02.12.2009 13:00:06

päänahka: Ei kai niitä tolleen voikaan kasvattaa? Luulis että pitää ensin venyttää sarvella tms.

Itsellä on ongelmia edessä noiden 5-millisten segmenttirenkaiden kanssa, niitä kun ei peruspihdeillä saa auki millään. Pitääkö tässä nyt laittaa Crazy Factoryltä tilaukseen oikeat BCR-avauspihdit prklm.

Siihen mä just oon siirtymässä. Kuuman veden alla yleensä saa aina laitettua ties mitä, mutta tunneleilla on tosiaan liian tappi tuo läpimenevä...
Mirrinsane
04.12.2009 09:03:24

Jokku: Siihen mä just oon siirtymässä. Kuuman veden alla yleensä saa aina laitettua ties mitä, mutta tunneleilla on tosiaan liian tappi tuo läpimenevä...

Olin pari viikkoa sitten vähä-teini, kuljin useamman päivän tops-puikon varsia korvissa. Kuusimilliset oli ennestään, eikä haluamiani kirsikkaplugeja ollut kutosina kuin yksi, looginen ajattelu johti kasien ostamiseen :D
Ruma, mutta hyväksi havaittu venytyskeino.

Tässä käy nyt kohta niin, että korvat on taas sen 15 mm ennenko mä huomaankaan.
kalamies#52 >-)))>
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)