Aihe: sanat: Olen pahoillani 1 | |
---|---|
![]() 03.12.2009 21:27:39 | |
Olen pahoillani (30.11.2009) Monien tuulien alla taivallan omaan kotiin sitäkin voin kunnioittaa, kun ehdit minut näkemään tutun ihmisen sisältä kuluneen taidan olla ristiriita, ylläni kieppuu kylläisyyden viitta ja sen alle piiloutuu tahtomattaan egoni tekoni salaisuudet, monille uudet kasvot olen pahoillani, en tahallani pahaa tee niin vaan vesi virtaa, ja minä käperryn kun tuohi puun kiertää, vihdoin aurinko sen sytyttää, olen pahoillani, minä en sytykään valojen ja varjojen maat saat luvan pitää minua ei voi pitää, en halua kiintyä liikaa mihinkään onton puun sisään mitä jää tyhjää ja tyhjänkin sisään, valitan ei mitään ja kaiken sen alle piiloutuu egoni tekoni salaisuudet, monille uudet kasvot olen pahoillani, en tahallani pahaa tee niin vaan vesi virtaa, ja minä käperryn kun tuohi puun kiertää, vihdoin aurinko sen sytyttää, olen pahoillani, minä en sytykään olen pahoillani, en tahallani pahaa tee olen pahoillani, en tahallani pahaa tee olen pahoillani merja ritala | |
![]() 17.01.2010 08:00:30 | |
Hansin ja meikän yhteistyöntulos, sanoitukseen tuli pieniä muutoksia, en tiedä mitä muutoksia vielä teemme, vai teemmekö? tämä on kolmas raakaversio. http://koti.suursaimaa.com/heranumm/Olen%20pahoillani.htm Olen pahoillani (Sanat: Merja Ritala / mus.: Hans Eränummi, -10) As.: 1. Monien tuulien alla taivallan omaan kotiin sitäkin voin kunnioittaa, kun ehdit minut näkemään tutun ihmisen sisältä kuluneen taidan olla ristiriita, ylläni kieppuu kylläisyyden viitta ja sen alle piiloutuu tahtomattaan egoni tekoni salaisuudet, monille uudet kasvot x. olen pahoillani, en tahallani pahaa tee niin vaan vesi virtaa, ja minä käperryn kun tuohi puun kiertää, vihdoin aurinko sen sytyttää, olen pahoillani, minä en sytykään (olen pahoillani, minä en sytykään) Vs.: 2. valojen ja varjojen maat saat luvan pitää minua ei voi pitää, en halua kiintyä liikaa mihinkään onton puun sisään mitä jää tyhjää ja tyhjänkin sisään, valitan ei mitään ja kaiken sen alle piiloutuu egoni tekoni salaisuudet, monille uudet kasvot x. olen pahoillani, en tahallani pahaa tee niin vaan vesi virtaa, ja minä käperryn kun tuohi puun kiertää, vihdoin aurinko sen sytyttää, olen pahoillani, minä en sytykään (olen pahoillani, minä en sytykään) Ls.: olen pahoillani, en tahallani pahaa tee olen pahoillani, en tahallani pahaa tee olen pahoillani... | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)