Mufasa 10.03.2008 15:56:17 | |
---|
Mun mielestä tossa oli hyviä juttuja. Ainoa paska juttu oli se saatanan jänisjuttu. Mun mielestä toi jänisjuttu oli helvetin hyvä :) Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Qsine 10.03.2008 19:07:49 | |
---|
Hyi saatana mikä jakso. En saa koskaan takasin noita 30 minuuttia. Oonko ainoo jota vituttaa noiden pätkivä puhetyyli? Et. Jos ei ole substanssia kässärissä, niin tuo "tyyli" on vain ja ainoastaan ärsyttävää. Tämän sarjan kakkoskausi oli omalla tavallaan ainutlaatuista, puolimasokistista tv-viihdettä, joka osoitti, että sketsiviihteen ystävät saattavat nykyisin olla paljon vaativampia kuin tekijät uskovatkaan. Minimivaatimukset ovat katsojilla jossain spedeilyn ja absurdismin hankalassa välimaastossa. Seuraava kysymys kuuluukin: moniko ostaa tämän kauden DVD:n, 20 euron hintaan? En ihmettelisi, jos puskisivat markkinoille saman yhteisboksin, jossa ovat molemmat kaudet. "Aurinkovoide ja kengurupallo eivät sovi yhteen. Jos aiot voidella itsesi, älä tartu kengurupalloon!" |
Zed 10.03.2008 20:14:21 (muokattu 10.03.2008 20:15:06) | |
---|
Tämän sarjan kakkoskausi oli omalla tavallaan ainutlaatuista, puolimasokistista tv-viihdettä, joka osoitti, että sketsiviihteen ystävät saattavat nykyisin olla paljon vaativampia kuin tekijät uskovatkaan. No melko kritiikitöntä hehkutusta tämä luokaton röpellys tuntuu saaneen osakseen kaikesta huolimatta. Alkoi vituttaa se "arkipäiväinen tilanne kääntyykin yllättävään suuntaan huonon maun rajoilla tasapainoilevien absurdien tapahtumien kautta" -asetelma, mikä oli jokaisen sketsin lähtökohta. Hiukan maanläheisempi lähestymistapa tai homman vieminen kunnon THV:ksi tuntuisi toimivammalta vaihtoehdolta ajatustasolla. Kova oli yritys naamioida totaalinen sisällöttömyys intellektuellin kuoren alle, mutta ei tämän kyllä uskoisi vakuuttavan kotikissaakaan. >,))))))),o> - Darwin-mies #1 || Rokkipoliisi #1 |
kupteri 12.03.2008 15:18:08 | |
---|
Olikos tää kausi tässä? Eipä ollu montaa hyvää juttua, aika paljon yhdentekevää joukossa. En ostais. |
SaduS 13.03.2008 17:59:51 | |
---|
Seuraa avautuminen: Melkein jopa "ihanaa" huomata, että täällä ollaan huomattu samat vittumaiset asiat sarjasta, jotka olen myös tehnyt. Alkaa jo hiukan pännimään, kun tarvii joka viikonloppu kaveriporukassa katsella jotain mukahauskoja pätkiä tästä sarjasta, joille kaverit sitten hekottelevat nousuhumalassa samaan aikaan kun tuntuu että oma pää pamahtaa tällaisen mestarillisen komiikan edessä. Bye bye, K & M, we won't miss you! |
markkuliini 03.12.2009 04:07:22 (muokattu 03.12.2009 04:10:03) | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 629 päivää vanhaan ketjuun! Ihan sama, pakko avautua. Mitä tapahtui ekan ja toisen tuotantokauden välissä?! Ensimmäinen kausi oli vahvaa nauratusta, jos ei ihan joka sketsissä, niin kuitenkin monta kertaa/jakso. Esim. heti ekan jakson eka sketsi, teatterin ja urheilun rinnastaminen näytöksen puoliajalla. "Joo, meillä on ollu näitä loukkaantumisia viimeaikoina. Mä bylsin yhtä Minnaa puvustamosta, enkä sitten soittanu takas. Se tais vähän loukkaantua." :) Kausi oli mulle selkeästi 4 pistettä 5:stä. Mutta toisen kauden ostin juuri dvd:lle, katsoin kolme jaksoa putkeen. Kertaakaan en edes hymähtänyt. To-del-la väsynyttä vääntämistä. Ja aivan liian usein sketsin alussa arvaa sen lopun tyyliin, "ette kai te tätä vanhaa puujalkaa tähän ymppää", ja pitkitetyn sketsin lopussa myötähäpeissään saa huomata, että ymppäsittepä hyvinkin. Tuntuu aivan niinkuin sarjan tekijöille olis tapahtunut jotain henkilökohtaisessa elämässä, ihan kuin sketsien ei olisi tarkoitus olla yhtään hauskoja, vaan sellaista kyynistä jurmutusta. En tiedä, melkein oon rajoilla jaksanko katsoa loppuja jaksoja...Fiilikset meni aivan täysin. Paraneeko tää yhtään...? Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
phren 03.12.2009 11:08:30 | |
---|
Muistaakseni oon jostain kuullut, että tästä olis tekeillä (tai valmiina jo) kolmas tuotantokausi, mutta pikaisella googletuksella en kyllä sellaista tietoa löytänyt |
hapan 03.12.2009 11:48:58 | |
---|
Haha, mun mielestä toinen kausi oli keskimäärin hauskempi kuin eka. Ekassa oli toki omat aivan kiistattomat klassikot, mutta toinen kausi oli tasaisempi ja viihdyttävämpi. Jos kolmas kausi on tuloillaan, ni perkele! |
hapan: Jos kolmas kausi on tuloillaan, ni perkele! Käsittääkseni sitä kuvattiin viime kesänä. Skenehuora jo 7,5 vuotta. |
Burn 05.09.2010 19:37:54 | |
---|
Jaaha kakkapyllyt, taas se jatkuu. Eka kausi oli jees, toinen väsynyttä yliyrittämistä. Ans kattoo kuinka tällä kertaa käy. "Kristinuskon vastaisuuden lisäksi Benton on kiinnostunut moottoripyöristä." |
Folkson 05.09.2010 20:29:14 | |
---|
Burn: Jaaha kakkapyllyt, taas se jatkuu. Eka kausi oli jees, toinen väsynyttä yliyrittämistä. Ans kattoo kuinka tällä kertaa käy. Toivottavasti tämä on hauskaa yliyrittämistä. Toisaalta mainos ei anna kovin paljoa toivoa, mikä nyt ei ole paljoa kun sketsisarjasta kuitenni on kyse. |
author 05.09.2010 21:36:03 | |
---|
Folkson: Toivottavasti tämä on hauskaa yliyrittämistä. Toisaalta mainos ei anna kovin paljoa toivoa, mikä nyt ei ole paljoa kun sketsisarjasta kuitenni on kyse. On nuo muutamat uudet pätkät youtubessa ainakin lupaavia. |
carlos 05.09.2010 22:55:35 | |
---|
Haha, olihan tässä jaksossa koviakin läppiä! Ero, lekuri, satanistit työkkärissä, Miinuksena toki se, että vähän liian pitkiksi venyttivät taas lähes kaikkia läppiä.. by the grace of God |
Folkson 05.09.2010 22:56:34 | |
---|
carlos: Haha, olihan tässä jaksossa koviakin läppiä! Ero, lekuri, satanistit työkkärissä, Miinuksena toki se, että vähän liian pitkiksi venyttivät taas lähes kaikkia läppiä.. Satanistiläppä oli ainoa jolle nauroin...toivottavasti paranee tästä. |
DJKaaos 05.09.2010 22:58:56 | |
---|
Roskaa. Ei naurattanut kertaakaan. Proteesijuttu ehkä vähän hymyilytti. Minä olen minä. |
Qsysi 05.09.2010 23:00:59 | |
---|
Marsusketsi pudotti eniten, sekä ne papit. Ihan hyvää, parempaa lupailee mitä edellinen kausi. I reject your reality and substitute my own! |
Moimies 05.09.2010 23:02:02 | |
---|
Hamsteri, satanistit ja hämähäkki hymähdytti. Parempaa odotin mutta vastahan tämä on alkua. |
päänahka 05.09.2010 23:05:59 | |
---|
Meikäläiselle ei yhtään putoa tommonen "hassuun" käänteeseen perustuva huumori niinku se hamsteri. Mutta oli tossa muutama hauskakin läppä, kuten ne papit ja avioero. Satanistitkin oli nyt hauskoja, toisin kuin aiemmin. Työ norjat, Zorron yöstä nouskaa. |
juuso a 05.09.2010 23:06:57 | |
---|
Yllättävän hyvätasoista oli meikäläisen mielestä. En nyt noita aiempia kausia ole edes katsonut vielä, mutta kerkeehän tässä vielä. One. |
Informaatiokameli 05.09.2010 23:07:36 | |
---|
Melonisketsi oli ihan jees. Muuten olikin sitten sitä samaa paskaa mitä ennenkin. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |