Mulla ei oo koskaan ollut varaa omistaa enempää kuin kolmea kitaraa samaan aikaan :( Tällä hetkellä kepukoita on vain kaksi, ja kovasti tekisi mieli saada ainaski kymmenen keppiä lisää...mut elämä on. |
Osteri 03.12.2009 00:06:33 | |
---|
Icy-Sun: No jos jotain käyttöä pitäisi keksiä niin: .....Ovation..... Keskustelun vaikutus kitaroiden määrään : Naapurilla on laukussa wanha Ovation Breadwinner-lankku, sellainen beige jossa tortoise plexi. Ei pahemmin ikinä soittele. Ei mullakaan siihen kitaraan mitään tarvetta ole, mutta just alkoi tuntua että hei mähän haluun sen ! :) |
Pop Corn 03.12.2009 03:01:17 (muokattu 03.12.2009 03:01:51) | |
---|
Tämä oli helppo kysymys. Vastaus on neljä. 1. Lespa 2. Strato 3. Teräskielinen akkari 4. Nylonkielinen akkari Ja näin harras harrastelija voi soitella 99,99 % mukana populäärimusiikin tasaisilla mutta kumpuilevilla tantereilla. . |
Ihmissyöjä 03.12.2009 05:56:11 | |
---|
Tämä keskustelu sai aikaan polttavan halun laittaa halvimpia kepakoitani myyntiin ja nopeasti... |
Jucciz 03.12.2009 21:22:04 | |
---|
Noin totta puhuen mulla puuttuu taas yksi peruskitara, nimittäin se 335. Toisaalta edes "vähän siihen suuntaan" on pari-kolmekin keppiä, mutta eihän ne toki sama asia ole. Jostain paksukaulainen ja hieno 335 nyt. Sit tietty vois joskus kokeilla jotain Suhrin tai vastaavaa laadukasta tallahumppari-Stratoa, että oisko se mun juttu. Aika vähän oon semmosilla soitellu, mutta semmonen vois joissain tilanteissa olla ihan kiva yleiskeppi. |