reos 27.11.2009 13:09:36 | |
---|
Ottoko: Black Widow. Vuoro on teidän. "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet
"Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen |
Ottoko 27.11.2009 15:20:02 | |
---|
Tuokaa musta laatikko alttarille Nostakaa kätenne ja laulakaa Oi kunnia Saatanalle, kyllä kunnia Saatanalle! Laskekaa miekkanne, paha tähti Ne ovat mustat hautajaiset Hän oli noitakokoukseni uhri Avatkaa musta laatikko alttarilla Hänen verensä on vielä kuumaa, joten päästäkää se ulos Oi kunnia Saatanalle, kyllä kunnia Saatanalle! Nyt juokaa, juokaa, unohtakaa se huora Ne ovat mustat hautajaiset Hän oli noitakokoukseni uhri Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
hullu_ukko 27.11.2009 15:29:23 | |
---|
Ottoko: Tuokaa musta laatikko alttarille Nostakaa kätenne ja laulakaa Oi kunnia Saatanalle, kyllä kunnia Saatanalle! Laskekaa miekkanne, paha tähti Ne ovat mustat hautajaiset Hän oli noitakokoukseni uhri Avatkaa musta laatikko alttarilla Hänen verensä on vielä kuumaa, joten päästäkää se ulos Oi kunnia Saatanalle, kyllä kunnia Saatanalle! Nyt juokaa, juokaa, unohtakaa se huora Ne ovat mustat hautajaiset Hän oli noitakokoukseni uhri Mercyful Fate - Black Funeral? M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Ottoko 27.11.2009 15:49:52 | |
---|
hullu_ukko: Mercyful Fate - Black Funeral? Khyl. Oikein mäni. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
hullu_ukko 27.11.2009 16:47:49 | |
---|
Täältä ylhäältä avaruudesta, katson alaspäin puoleenne. Lasersäteeni seuraavat, kaikkea mitä ikinä teettekin. Kuvittelette, että teillä on yksityiselämänne, äläkää edes kuvitelko mitään sellaista. Ei ole olemassa todellista keinoa paeta, minä vahdin teitä jatkuvasti. Minut on tehty metallista, virtapiirini säteilevät. Olen ikuinen, pidän tämän maan puhtaana. Minä olen valittu, sähköinen vakooja. Minut on suojattu, sähköinen silmä. Näen aina selvästi, et tunne tuijotustani. Tarkennan sinuun, et tiedä läsnäolostani. Ylpeyteni on kyky seurata, jokaista salaista liikettäsi, kyyneleetön verkkokalvoni ottaa kuvia, jotka voivat näyttää toteen. Sähköinen silmä, ylhäällä taivaalla, tunne tuijotukseni, olen aina läsnä, etkä sinä kykene tekemään asialle mitään. Kehitä ja paljasta, ajatuksenne elättävät minua ja niin voimani kasvaa. Suojeltu, etsivä, sähköinen silmä. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
TheMurno 27.11.2009 17:04:18 | |
---|
Judas Priest - Electric Eye |
hullu_ukko 27.11.2009 17:24:25 | |
---|
TheMurno: Judas Priest - Electric Eye Sepä hyvinkin. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
TheMurno 27.11.2009 17:45:51 (muokattu 27.11.2009 17:53:53) | |
---|
Varoitan paskasta suomennuksesta. Se alkoi lukiossa Niin "cool", tilanteen herra Tajusit, että ihmisten naurattaminen oli enemmän kuin unta Yleisö otti heti sinut vastaan, kuin kärpäset kasan paskaa Niin hauska ja fiksu, niin lahjakas, mutta menestys ei vain sopinut Tuhlaat elämäsi, ei kirkasta tulevaisuutta Tanssien sinun haudallasi eläen kuin orja, jonkun olisi pitänyt sanoa... v.h.e., ämäleoneihnutiv v.h.e. v.h.e., ämäleoneihnutiv v.h.e. Heräät kuolleena vaneerisängyssä kuuden jalan päässä loppu elämästäsi Ja kun et voinut nähdä omaa riippuvaisuuttasi v.h.e.! vitun hieno elämä! Koko maailma on sinun lenkkikenttäsi silti et löytänyt erikoisalaasi Sinun ainoat ystäväsi, se auttaa sinut pääsemään läpi(outo lause) auttaa sinut kaivamaan ojasi Alin ammattiala ei pysty koskettaa sinua, koska olet muiden yläpuolella Mutta sinun pieni ystäväsi on se vihollinen ja alempi ammattiala on kuollut Elit yletöntä elämää Perkele, miten häpeällistä tuhlausta Vain yksi keksi liikaa valmistuserästä mistä kenenkään ei pitäisi maistaa Silti hänen muistonsa tulee säilymään kanssamme, koska hänen katsominen oli hauskaa Harmi, että asiat eivät muuttuneet, mutta kuka tietää mitä hän oli tehnyt |
MolesterI 27.11.2009 17:51:55 | |
---|
Anthrax - Efilnikufesin Thrash till sex |
TheMurno 27.11.2009 17:52:34 | |
---|
MolesterI: Anthrax - Efilnikufesin Joo, hyvä, et osasit vaikka pistin toho väärin ton kirjain lyhenteen. |
MolesterI 27.11.2009 18:10:00 | |
---|
Huutoja ja painajaisia elämästä minkä haluan en näe tämän valehtelevan(??) maailma mitä kummittelen Olet hävinnyt kaiken kontrollin minun sydämestä ja sielustani saatana pitää kiinni tulevaisuudestani katso sitä paljastuneesti(??) kertosäe: Minä olen antikristus se on mitä minun pitää olla jumalasi jätti minut jälkeen ja vapautti sieluni katson kuria saatanallisesta säännöstä veren pentagrammi pitää sakaalin totuutta etsien vastausta kristus ei ole tullut odottaen viimeistä hetkeä saatanan pojan syntyä kertosäe HUUTOJAAAA elämästä jossa asun piinaus on mitä annan KIDUTUUUUUS on mitä rakastan alastulo taivaasta alaspäin minä olen antikristus rakkauteni on hävinnyt hulluus on mitä olen ikuisesti sieluni tulee mätänemään...MÄTÄNEMÄÄÄÄÄÄÄN Thrash till sex |
tender.insanity 27.11.2009 20:45:41 (muokattu 27.11.2009 20:46:07) | |
---|
Slayer - Antichrist E: Krijotusvrihe |
tender.insanity 27.11.2009 20:53:32 (muokattu 28.11.2009 13:35:06) | |
---|
Oikein meni, siis. Seuraava: Hän on kuollut. EDIT: Tuo on siis koko biisin lyriikat. |
Ruoste 01.12.2009 12:38:20 | |
---|
napalm Death - Dead |
Heartwood 01.12.2009 22:59:08 | |
---|
Stormtroopers of Death - The Ballad of Jimi Hendrix "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Heartwood: Stormtroopers of Death - The Ballad of Jimi Hendrix Oikein. *Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!* |
Heartwood 02.12.2009 23:56:27 | |
---|
Mitä sinä minusta tahdot Mitä oikein odotat? Minä olen sanani virkkonut Syvältä sielustani Silmien takana on paikka Jota kukaan ei voi koskettaa Siellä piilevät ajatukset Joita ei voi pois riistää Tai korvata "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
hullu_ukko 03.12.2009 00:27:51 | |
---|
Heartwood: Mitä sinä minusta tahdot Mitä oikein odotat? Minä olen sanani virkkonut Syvältä sielustani Silmien takana on paikka Jota kukaan ei voi koskettaa Siellä piilevät ajatukset Joita ei voi pois riistää Tai korvata Death - Jealousy M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Heartwood 03.12.2009 10:00:15 | |
---|
Khyyyyyl vain. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
hullu_ukko 03.12.2009 17:41:53 (muokattu 03.12.2009 18:35:19) | |
---|
Huorat... Umpeenlaudoitetut ikkunanne, paljastetut yksityiselämänne... Puheohjelmat suurentelevat asiaa, koe-eläimiä teurastetaan näön vuoksi... Meidät on tuomittu käyttämään slangia, huumeruletti pääsee valloilleen... Maantasalle poltettua kirkkoa, ei olla edes huomattu vielä. Huorat... Ylösalainen hakaristi, musta iho pumpattu täyteen lyijyä... Juutalainen natsigangsteri, se kaivaa esiin unohdettuja asioita. Slangin käyttäminen on muodissa, asekaupan aalto pyyhkäisee ylitsemme. Risti viettää kyljelleen, todistaa tähän mennessä pahimman kirouksemme. Vastaisku mullistaa kaiken, ennenaikainen kuoleman valtakausi. Kepillä sohittu susi, odottaa hetkeä, jona vapauttaa pahuus hengityksessään. Ulkopuoliset olettavat edelleen, että on olemassa pyhiä katuja joilla vaeltaa. Totuuden ei pitäisi yllättää, kotienne perustukset muodostuvat valheista. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |