Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sungha Jung. Youtuben suosituin kitaristi.
1 2
Topah
02.12.2009 03:33:35 (muokattu 02.12.2009 09:14:07)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sungha Jung tekee ensimmäisen keikkakiertueensa ja kaiken lisäksi Suomessa. Syyskuussa 13-vuotta täyttänyt ihmelapsi on varmasti näkemisen arvoinen tapaus.
 
Pe 19.02.2010 Lahti - Kalevi Aho- sali.
La 20.02.2010 Helsinki - Malmisali.
Su 21.02.2010 Seinäjoki - Valtuustosali.
Ma 22.02.2010 Vaasa - Ritz.
Ke 24.02.2010 Kuopio - Kino Kuvakukko
 
Lisätietoja kiertueesta osoitteessa www.dotime.fi
 
Maailman suosituimman videosivuston YouTuben suosituin kitaristi , akustisen kitaroinnin 13-vuotias eteläkorealainen ihmelapsi Sungha Jung saapuu ensivierailulle Suomeen. Jo reilusti yli 200 kappaleen videot YouTubeen ladannut kitaravelho, jolla on ilmiömäinen kyky opetella todella nopeasti hankalimmatkin kappaleet Tarregan Recuerdos de la Alhambrasta Michael Jacksonin Billie Jeaniin.
 
Sunghan Youtube profiili http://www.youtube.com/user/jwcfree
 
Sunghan kotisivut http://www.sunghajung.com
 
Sungha Jung hänen omin sanoin
 
(Born South Korea on September 2, 1996)
 
Hei. Olen Sungha Etelä-Koreasta. Unelmani on soittaa akustista kitaraa ammatikseni.
 
Kitaransoittoharrastukseni sai alkunsa kolme vuotta sitten seurattuani isäni soittoa jonkin aikaa.
 
Tällä hetkellä käyn rumputunneilla ja itseopiskelen fingerstyle kitaransoittoa. Opiskelen kappaleet katsomalla muiden soittajien YouTube videoita. En yleensä soita tabulatuureista, tai nuoteista, mutta joskus saan sovitusten tekijöiltä nuotteja ja harjoittelen kappaleen niitä apuna käyttäen.
 
Vanha kitarani on tilaustyönä tehty Selma johon kitaristi Thomas Leeb kirjoitti "Keep on grooving to my friend." Tammikuusta 2009 alkaen Lakewood kitaramerkki on ollut virallinen kitarasponsorini.
 
Olen erittäin kiitollinen kaikille niille kitaristeille jotka ovat tehneet minun soittooni suuren vaikutuksen. Aion jatkaa heidän materiaalin opiskelua tavoitteenani oppia mahdollisimman monia eri musiikkityylejä ja tekniikoita.
 
Päivittäinen harjoittelurutiinini kestää arkipäivisin 1-2 tuntia ja viikonloppuisin 3 tuntia. Uuden kappaleen oppimiseen ja videoimiseen minulla menee aikaa n. 2-3 päivää. Kaikkein vaikeimpiin kappaleisiin aikaa kuluu viikon verran.
 
Haluan lopuksi kiittää Ulli Bogershausenia olemalla musiikillinen inspiraationi.
 
www.tomipaldanius.com
Kimmo72
02.12.2009 07:08:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku ei nyt täsmää noissa päivämäärissä??
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Ianuarius
02.12.2009 09:30:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitava muksu. :)
 
The master of sleep picking
Jusma
02.12.2009 09:53:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kolme vuotta soittanu...ei helevettilääne! Tulee kyllä sellanen fiilis, et vois vaikka laittaa omat kamat myyntiin.
 
Ianuarius
02.12.2009 10:09:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai, mulla vaan tuli heti innostus soittaa ite lisää. :D
 
The master of sleep picking
Jusma
02.12.2009 10:20:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei siinä muuten mitään, mutta ku on ite soittanu liki 10 vuotta ja tuntuu olevan kaukana tosta. :D
 
Ianuarius
02.12.2009 10:27:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jusma: Ei siinä muuten mitään, mutta ku on ite soittanu liki 10 vuotta ja tuntuu olevan kaukana tosta. :D
 
Samoin. :)
 
Ei se multa oo pois, että joku toinen on taitava kitaristi. Päin vastoin.
 
The master of sleep picking
-Cale
02.12.2009 11:11:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

January: Samoin. :)
 
Ei se multa oo pois, että joku toinen on taitava kitaristi. Päin vastoin.

 
Minäkään en oikein ymmärrä moista asennetta. Olen kuitenkin jo aikaa sitten ymmärtänyt etten ole mikään Malmsteen.
 
JamesHetfield
02.12.2009 11:37:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

January: Taitava muksu. :)
 
Tota oli oikeasti ilo kuunnella, ei ollu mitään pykimistä niinkuin useilla nuorilla kitaristeilla, ja tempo pysy tosi hyvin, aiai.:) muutenkin soitto oli tosi puhdasta.
 
Yleensä kun täntyylisiä juttuja jossain on että "nuori taitava kitaristi plaaplaa" ja sitten kuuntelee sitä, niin jostain syystä ainakin ite "jännitän" jostain syystä kuunnellessani... Tän kuunteleminen ei ollu yhtään vaivalloista kun tuo veti kaiken niin pro:sti! :)
 
www.myspace.com/relapsecontrolfin www.myspace.com/mutterimusic www.myspace.com/tipna http://www.myspace.com/damagingfallout
Jusma
02.12.2009 12:35:16 (muokattu 02.12.2009 12:38:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On täällä kyllä välillä lystiä ja hyvä ettei kukaan ota koskaan asioita liian tosissaan. :) Selvennyksen vuoksi täytyy nyt kertoa, että ei ollut oikeasti pienintäkään aikomusta myydä kamoja. Kyse oli enemmänkin pojan kehumisesta ja länsirannikolta tutusta itsensä pilkkaamisesta, joka ei ihan aina muille aukea...ja ei ikinä turkulaisille. :)
 
Edit: Sorry off-topic...loppuu nyt!
 
Thet
02.12.2009 12:52:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onpas puhdasta soittoa. :) Tän jälkeen tekee vaan vieläkin enemmän mieli ostaa teräskielinen.
 
"After the break i'm going to soak my hand in kerosene, light it up, and fistfuck a goat!" - Jon Lajoie
Quill
02.12.2009 14:57:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

3 vuodessa tommoista, huhhuh...
Tekis kyllä niin mieli itse ostaa teräskielinen akkari.
 
MannihilatoR
02.12.2009 15:26:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Quill: 3 vuodessa tommoista, huhhuh...
Tekis kyllä niin mieli itse ostaa teräskielinen akkari.

 
joo sama täällä. kyllä on pojalla taitoa ja tunnetta soitossa...
 
Ianuarius
02.12.2009 15:40:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No Top Tenistähän saa alle satasella hyvän elektroakustisen. ;)
 
Ei se multa oo pois, että joku toinen on taitava kitaristi. Päin vastoin.
Zeeboo
04.12.2009 10:07:01 (muokattu 04.12.2009 10:12:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

January: Ai, mulla vaan tuli heti innostus soittaa ite lisää. :D
 
Samma här! Jos pikkukaveri vetää noin akustisella niin ei se voi olla ylivoimaista aikuisellekaan =D.
 
Taitava kaveri ehdottomasti. Sillä ei ole mitään väliä kuinka kauan kaveri on soittanut, hemmetin komeelta kuulostaa ja se vissiin on kuitenkin SE juttu.
 
Toivottavasti pojan elämää ei tärvellä kaluamalla lapsi-ihme ilmiötä luuta myöten...
 
"Kaikki äänet, jotka saat soitettua, syntyvät tekniikasta. Ne äänet, jotka jätät soittamatta syntyvät hyvästä mausta."
Peku911
04.12.2009 15:44:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jusma: On täällä kyllä välillä lystiä ja hyvä ettei kukaan ota koskaan asioita liian tosissaan. :) Selvennyksen vuoksi täytyy nyt kertoa, että ei ollut oikeasti pienintäkään aikomusta myydä kamoja. Kyse oli enemmänkin pojan kehumisesta ja länsirannikolta tutusta itsensä pilkkaamisesta, joka ei ihan aina muille aukea...ja ei ikinä turkulaisille. :)
 
Edit: Sorry off-topic...loppuu nyt!

 
Joo mä ainakin ymmärsin :) Että ei sulla mitään hätää oo :)
 
MannihilatoR
04.12.2009 18:44:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

January: No Top Tenistähän saa alle satasella hyvän elektroakustisen. ;)
 
Anttilan (Williams?) nailonkielinen kitara ei ole kyllä tarkoitettu soittamiseen. Kitarankielet törkeän korkealla otelaudasta.....n 1cm.
 
Peku911
09.12.2009 00:04:10 (muokattu 09.12.2009 00:05:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

January: No Top Tenistähän saa alle satasella hyvän elektroakustisen. ;)
 
MannihilatoR: Anttilan (Williams?) nailonkielinen kitara ei ole kyllä tarkoitettu soittamiseen. Kitarankielet törkeän korkealla otelaudasta.....n 1cm.
 
Se oli varmaankin sarkasmia katsos :)... Ainakin niin luulisin.
 
trent
23.02.2010 10:59:55 (muokattu 23.02.2010 11:02:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko joku käynyt kuuntelemassa? Tämä koreanihme kävi jopa minun paikkakunnalla, mutta sattui juuri olemaan muuta menoa niin jäi näkemättä.
 
Mikään ei ole maailman hienointa hommaa loputtomiin.
aalataur
23.02.2010 13:09:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ylättävän vähän treenaa.. 3 vuodessa tolla treenimäärällä kyllä aika helkutin hyvin vetää.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «