Aihe: Millaisen bändin haluaisit perustaa?
1 2 3 4 564 65 66 67 68101 102 103 104 105
Meadow
01.12.2009 00:52:39
south_of_heaven: Harmi että Kemi on melko pitkällä :G

ötzi: Harmi että Kemiin ja Helsinkiin on pitkä matka. Tässä jo alkanut pikkuhiljaa kaipaamaan kunnon dödökaahausta tuon rokkipaahdon ohelle.

Höh, mitkä välimatkat kaikilla. :(
john jekyll
07.12.2009 17:55:11

Musta perustajajäsen päättää ennemmin bändin soitinkokoelmasta ja väen määrästä myös kaikenlaisista muista asioista. mut siihen toimintaan moni aloitteleva kaatuu, et 1 päättää asiat ja muut seuraa, ei toimi, siinä käy samalla tavalla kui tolle the wholle.Olen perustamassa omaa bändiä. ja paikkaa löytyy. tarvittis

Minä soittaisin kitaraa, ja laulaisin.
basisti
kitaristi
rumpali

mut eri asia on, jos on erillinen sanoittaja ja säveltäjä, silloin ei oo kellää varaa sanoo mitää, mut jos yks omii kaiken, menee kaikki päin persettä.
john jekyll
07.12.2009 17:56:28

Jyrken: Ahh, nyt olis jo kelpo vahvistin näihin touhuihin, mutta kaupungissa suuri vajaus basisteista ja rumpaleista. Kaikki rokkiin jotenkin liittyvä olis jees.

Minä soitan rumpuja, kitaraa ja bassoa, minunlaista väkeä läytyy kaikkialta, niitä löytää.. pitä vain etsiä.
Jyrken
07.12.2009 19:14:05
john jekyll: Minä soitan rumpuja, kitaraa ja bassoa, minunlaista väkeä läytyy kaikkialta, niitä löytää.. pitä vain etsiä.

Kiitos rohkaisusta ja tälleen. :)

Olis siistiä oikeesti soittaa muittenkin kaa niin paranis varmaan rytmitajukin siinä.
Ai mikä allekirjotus
sliger
09.12.2009 19:02:28

Unelma bändi olisi glam-rockia soittava pumppu. Esikuvana mm. guns'n roses, mötikät, hanoi jne.
Ehdottomasti omaa tuotantoa, koska covereita saa vedellä jo nykyisen bändin kanssa.
rok
Cimble
10.12.2009 08:35:10 (muokattu 10.12.2009 08:55:59)
sliger: Unelma bändi olisi glam-rockia soittava pumppu. Esikuvana mm. guns'n roses, mötikät, hanoi jne.
Ehdottomasti omaa tuotantoa, koska covereita saa vedellä jo nykyisen bändin kanssa.

Ota ihan huumorilla, mutta kaikki glamrock on nykyään omalla tavallaan coverointia. En tiedä, että joku olisi ihan äsken pystynyt kuulostamaan edes hiukan persoonalliselta tai jotain tarjoavalta siinä genressä.

En toki pidä mahdottomana, että jotkut bändit siihen vielä pystyisivät. :)
Cimble
10.12.2009 09:19:40
juici: Onko mieleesi tullut minkälaisen bändin haluaisit joskus perustaa? Mikä on sinun salainen unelmasi?

Joo. Sellainen, joka vetää techno/eurodancen ysärihittejä voimakkaasti rokin keinoin, mutta mukaillen tanssibiittejä. Ja tyylitajuinen kosketinsoittaja olisi technotaitava ja sillä olisi oivat laitteet kaikkeen kivaan äänimaailmaan. Lisäksi siinä pitäisi olla aggresiivisesti funkkaava basisti ja percussionisti.

Ja toki aivan älytön misu taustalaulajien ja höpöttäjän keulilla, ja se misu olisi varustettu mm. vahvalla ja munakkaalla äänellä like this:
urlhttp://www.youtube.com/watch?v=4e-VtxFOAQ0&feature=relatedurl/

Jännintä tässä on, että joskus tuntuu mielenkiintoiselle idealle. Saattais olla haasteellista kursia koko porukkaa kasaan... ;)
Chester
10.12.2009 14:29:47
Prokea ois kiva soittaa.
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.
Van Hannes
10.12.2009 14:37:54
Chester: Prokea ois kiva soittaa.

Niin olis. Totta.
"There Can Be Only One Hannes"
geeza
10.12.2009 14:55:22

Van Hannes: Niin olis. Totta.

Jos vaan ossais.
If found, please return to the pub.
south_of_heaven
10.12.2009 15:18:21
No soittakaa prokea :) tehän ootte lyhyen junamatkan päässä toisistanne.
Life in plastic, it's fantastic!
Jyrken
10.12.2009 16:54:31
Tämmönen friikki bändi olis myös kiva:

http://www.youtube.com/watch?v=d58aIOfwRe4
Ai mikä allekirjotus
crane
11.12.2009 18:08:07
hyvän bändin!3-5 henkisen. ikä haarukka joku 30-45 !! hard rokkia kautta vastaavaa linjaa..laulu enkuiks ja oma saudin mä olen jo tehnyt!!!buck8569@gmail jos ukkoja löytyy.. akatkin voi puhttp://muusikoiden.net/dyn/B/L_e4het_e4%20kirjoitus.gifhua...ja omia biisejä vitun urpot...kuopio!!!
Fintrollx
13.12.2009 10:57:05

Kunnon hard-rock bändin rennolla meiningillä ja vahvalla mies äänellä. Vähän niinku Danzig, sais vähän uutta meininkii tähän ainaisen extreme metallin (death, thrash..) ohelle, mitä täältä suomesta löytyy ihan tarpeeks :)
"You can't kill heavy metal"
M4ss3 m/
17.12.2009 17:36:59
Hardcore + metalli=Metalcore

=)
[hullu ukko: Särö pedalli musta slip knot ääni http://ultimate-guitar.com/metalzoneasaasdasd]
Salkin
17.12.2009 23:11:17
Itse haluaisin kuulua sellaiseen bändiin, mikä kuulostais vähän coldplaylta, kemopetrolilta ja vähän beatlesilta, lähinnä jotta musiikki olis ilmavaa ja siinä olis ajatusta. Ei rynkytettäis kitaravallilla aina kun kertsi alkaa, itse olisin tietty basson varressa... 4 henkeä on ihan riittävästi, kiibaristi vois laulaa, tai kitaristi? mene ja tiedä.. Mut suomessa kun ollaan kaikki tahtoo vaan metalli musiikkia, ainakin siltä tuntuu välillä..
onko tässä tarpeeks bassoa? ai on, no mä laitan vähän lisää.
Fintrollx
18.12.2009 20:04:13

M4ss3 m/: Hardcore + metalli=Metalcore

=)

Ei pidä tämä paikkaansa
"You can't kill heavy metal"
hullu_ukko
18.12.2009 20:18:54
Fintrollx: Ei pidä tämä paikkaansa

Ei, se nimenomaan pitää paikkansa. Metalcorella viitattiin alunperin vähän erilaisiin bändeihin kuin nykyään.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones
Stiiq
18.12.2009 20:39:16
Jazztrio-kokoonpanon, joka soittaa groovaavaa funkfuusiojazzprogea. Eri jäsenet kuin hevibändissämme.

Ongelma on treenikämpän puute :/
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)