Incarnation 02.03.2004 20:48:13 (muokattu 12.07.2004 14:51:35) | |
---|
Oujee, tällaista outoa tunnontuska-lyriikkaa taas. Rakentavaa palautetta ja parannusehdotuksia satelemaan! 1 Silloin nuori Aina silti vihainen Kyllin tyhmä tahraamaan sen kaiken maineen KERTSI Sieluton Minä, halveksutuin Sieluton Minä, sisinpäni myin Sieluton Minä, vain kalpeus 2 Muistan painon Sen taakan päälläni Siitä pääsin vain sanoilla Niin julmilla noilla 3 Haluan takaisin Palata siihen mikä oli Maailmaan vehreän elämän Siihen mikä vietiin KERTSI Sieluton Minä, halveksutuin Sieluton Minä, sisinpäni myin Sieluton Minä, ainoastaan kalpeus 4 Olin heikko Liian huono olemaan Nyt kasvaneena, parempana tunnen tietäväni 5 En tiennyt että ihminen ei tiedä olevansa vain maan tomua osa sitä niin pahaa KERTSI Sieluton Minä, halveksutuin Sieluton Minä, sisinpäni myin Sieluton Minä, ainoastaan kalpeus "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
Esko Piirimäki 03.03.2004 19:59:31 | |
---|
vaikka kitaristin taessa olen niin ei voi muuta sanoa et parooni ylitti ittensä. jos se jatkaa yhtä hyvää linjaa ni mä tapan se. ottakaas rûnkkaerit mallia Ei auta ei selittelyt minulle. |
Incarnation 03.03.2004 20:42:25 | |
---|
vaikka kitaristin taessa olen niin ei voi muuta sanoa et parooni ylitti ittensä. jos se jatkaa yhtä hyvää linjaa ni mä tapan se. ottakaas rûnkkaerit mallia No vitun hyvä on omaa sanoittajaa kehua. :D "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
scath 05.03.2004 01:36:16 | |
---|
Hyvin pitkälti samoilla linjoilla kotiteollisuuden kanssa. Du siehst so sexy aus, wenn du luftgitarre spielst. |
Incarnation 05.03.2004 08:11:22 | |
---|
Hyvin pitkälti samoilla linjoilla kotiteollisuuden kanssa. Ainoastaan Perkele ja Jumala puuttuu. ;) "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
NHR 05.03.2004 11:29:37 | |
---|
Ihan laatukamaa, ainoastaan tuo satunnainen riimittely tai riimien puuttuminen hiukan oudoksuttaa, mutta saattaa toimia näinkin. Musiikin kanssa pitäisi varmaan tämäkin kuulla. Jaa niin, basso pitäisi virittää, on se aika vuodesta. - Jonte |
scath 05.03.2004 11:54:01 | |
---|
Maan mutaa? kuullostaa tutulta. Du siehst so sexy aus, wenn du luftgitarre spielst. |
Deep Shadow 05.03.2004 12:31:42 | |
---|
ainoastaan tuo satunnainen riimittely tai riimien puuttuminen hiukan oudoksuttaa, mutta saattaa toimia näinkin. Musiikin kanssa pitäisi varmaan tämäkin kuulla. Jep. Täytyisi kuulla tämä valmiissa biisissä... Mutta kyllähän tuo kaiken kaikkiaan hyvältä vaikutti. "Että häh vaan vittu itelles" |
Jep. Täytyisi kuulla tämä valmiissa biisissä... Mutta kyllähän tuo kaiken kaikkiaan hyvältä vaikutti. Juu vähän pistää itseäkin vituttamaan näin jälkeenpäin tuo riimittelyhomma, mutta eihän tämä mitään räppiä ole. Valmiina tätä biisiä saa ehkä kesällä, jahka tässä nyt saadaan demoa ulos. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |