Aihe: Los Huevos Muertos : Cave Song
1 2 3
Huevos
05.03.2004 11:49:18

Sinä puhut aika helvetin paljon paskaa, mutta tässä olet kyllä aivan oikeassa.

kyllä se aurinko joskus risukasaankin paistaa.
salmivaara
05.03.2004 11:57:28

kyllä se aurinko joskus risukasaankin paistaa.

Totta.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Huevos
06.03.2004 23:01:36

Cave Song kärsii keskinkertaisesta äänityksestä aika paljon. Biisi ei nimittäin missään nimessä ole huono. Vaihdos lopun rytistykseen on tuollaisena vähän irrallinen, vaatinee vähän sovittamista. Tämän kuuntelisi parempana versiona mielellään.

juu, tottahan se on, että äänitys on aika kamala ja pakosti myös biisi kärsii siinä. oon silti suht ylpeä siitä mitä me saatiin aikaan niillä järkyttävillä kamoilla ja vielä järkyttävämmällä akustoinnilla mitä meillä oli käytettävissä. toteutus on mulle yhtä tärkeää, kuin se miten hyvin biisi on kirjoitettu ja toteutus ON aika huono. paremmin ens kerralla.

mun mielestä se loppu on siinä ihan hyvä. se on sellanen "ylläri pylläri, kuunnelkaas mihin tää biisi lopulta loppuukaan" juttu eikä biisin ole tarkotus ollakaan mikään rokki biisi.
Imper
07.03.2004 23:13:32

Mun mielestä, biisin ainut heikkous oli tasapaksuus. Äänitys oli ihan toimivaa; ei haitannut kuuntelua. Vähän tarkkuutta soittoon lisää ja jotain koukkuja biisiin niin hyvä tulee. Lopun C-osa oli metallicaa, mutta ihan kiva yllätys oli silti. Ja kitarat toimisivat paremmin, jos eivät näppäilisi samoja kuvioita.
Everyone is a per-son
Huevos
23.03.2004 13:02:11

(täällä taas yks toinen huevos kirjottelee)

perrrkele, ei siitä tarttee kaikkien tietenkään tykätä, mutta minusta / meistä oli hauska, että se väliosan hommeli kehittyy tuommoseksi jurnuttavaksi loppuosaksi.
NORTON
23.03.2004 17:43:02

Mä en kuuntele muuta kuin Rolling Stonesia, Stoogesia, Danzigia ja demostudion saastaa, joten olen kai oikeutettu kommentoimaan (?)

Eli, koska tämä ei ollut Rolling Stonesia, Stoogesia tai Danzigia, niin tämä oli demostudion saastaa. Vaikka te tekisitte tälle biisille mitä, niin se ei muutu Rolling Stonesin, Stoogesin tai Danzigin biisiksi, ja säilyy siksi demostudion saastana.

Rolling Stonesin, Stoogesin ja Danzigin musiikki on hyvää, demostudion musa on saastaa.

Tämä rakentava viesti ei sisällä huumoria.
Anteeksi!
tatska
24.03.2004 10:13:55
On ollut aivan käsittämättömän hauska seurata näitä keskusteluja. Nää kaverit (Los Huevos Muertos-bändin pojat) on laittanut biisejään tänne demostudioon arvioitavaksi, mut ne ei pysty kestämään kritiikkiä, vaan selittävät ja lässyttävät jotain ihan kauheeta saisseee.. -"et ei se asia muka näin ole"...
Jos ei pysty ottaa kritiikkiä vastaan niin ei kannata pistää musaakaan tänne.
Noista kommenteista ei pysty varmasti, sanomaan, oletteko tosissanne, vai heitättekö paskaa läppää vaan esim. huvin vuoksi, (jännää nähdä, miten ihmiset reagoi.)
Mut jos ootte tosissaan.,,niin täytyy sanoa vaan.,. että ootte ihan uskomattoman lapsellisia pellejä, joihin harvoin törmää m.netissä...,,.
Niistä biiseistä., Oon huonompiakin kuullut.. Ihan ok menoa.,,. ei mitään mainstreamia,., mut sävellyksinä aika köyhiä,.,. saundeista ei kannata varmaan enää mitään jauhaa.,.
Huevos
24.03.2004 12:18:29

On ollut aivan käsittämättömän hauska seurata näitä keskusteluja. Nää kaverit (Los Huevos Muertos-bändin pojat) on laittanut biisejään tänne demostudioon arvioitavaksi, mut ne ei pysty kestämään kritiikkiä, vaan selittävät ja lässyttävät jotain ihan kauheeta saisseee.. -"et ei se asia muka näin ole"...
Jos ei pysty ottaa kritiikkiä vastaan niin ei kannata pistää musaakaan tänne.
Noista kommenteista ei pysty varmasti, sanomaan, oletteko tosissanne, vai heitättekö paskaa läppää vaan esim. huvin vuoksi, (jännää nähdä, miten ihmiset reagoi.)
Mut jos ootte tosissaan.,,niin täytyy sanoa vaan.,. että ootte ihan uskomattoman lapsellisia pellejä, joihin harvoin törmää m.netissä...,,.
Niistä biiseistä., Oon huonompiakin kuullut.. Ihan ok menoa.,,. ei mitään mainstreamia,., mut sävellyksinä aika köyhiä,.,. saundeista ei kannata varmaan enää mitään jauhaa.,.

a) opettele lukemaan.

b) en ole missään vaiheessa väittänyt että "ei se asia näin ole" sanoin vain oman mielipiteeni asiasta.

c) kuten sanoin, en välitä muiden mielipiteistä, jos en pidä niitä valideina.

d) olet idiootti.
Ziggy Bubba
25.03.2004 21:29:20

Riitaa haastamalla saa näköjään melko paljolti kommenttia. Pitäsköhän testata?

Käykää spedet tyyppaa:

Crookmachine: A Maze

www.mikseri.net/crookmachine

Aika laimeeta... :P

On mun mielestä aika kohteliasta niellä kiltisti noi kommentoinnit. Kun kerran lähtee kysymään, niin on parempi kestää vastaus.
Huevos
26.03.2004 11:32:11

Riitaa haastamalla saa näköjään melko paljolti kommenttia.

kannattaa testata ehdottomasti. itse musiikillahan ei loppujen lopuksi väliä, vaan sillä kuka on nokkelin.
Ziggy Bubba
26.03.2004 17:57:41

Kyrpiintynet ihmiset saattaa antaa vaan vähän negatiivisempaa palautetta..

noh, palautettahan sekin.
Huevos
15.04.2004 11:04:48

lissää vanhoja biisejä:

http://huevos.unlink.org/music/Yellows%20Awake.mp3

http://huevos.unlink.org/music/Yellows%20Attack.mp3

http://huevos.unlink.org/music/Gorilla%20Radio.mp3

http://huevos.unlink.org/music/What's%20It%20Feel%20Like.mp3

1. ja 2. mp3 pitää kuunnella just tossa järjestyksessä. yellows awake on intro tohon yellows attack.

laitetaan nyt sitten vielä kitaranoisea loppuun. tää on jami clippi, jossa soittaa minä (Janne) ja bändin entinen rumpali:

http://huevos.unlink.org/music/Krapula%20(bad%20quality%20UG%20shit).mp3
herb
15.04.2004 13:02:58
Kuuntelin Yellows Awaken/Attackin, ja sehän kuulosti ihan mainiolta. Kuuntelin vielä vertailun vuoksi tuon Cave Songin perään, ja kyllähän tämä oli heti kerralla parempi. Hienot kitarat ja laulumelodia, revitykset passasi biisin kokonaisuuteen ja muutenkin tasapaksuus oli muuntunut toimivaksi huume/leijuntamusa -vivahteiseksi melankoliaksi.
Huevos
15.04.2004 15:03:22

danke schön.
Huevos
16.04.2004 21:45:02

kuunnelkaa joku muukin ja haukkukaa mut ihan homoksi tai jotain.
SteveVaiEi?
17.04.2004 10:44:44
Ei paska punnihtemalla parane
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt