hörhö 05.03.2004 15:47:43 | |
---|
niin? "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
Juho L 05.03.2004 15:54:17 (muokattu 05.03.2004 16:07:54) | |
---|
Puhutaanko tässä Uncomfortable Bleasista vai mistä? Ähih. Edit: No sitten tämä on ihan turha. Ruumiit ovat aina vihreämpiä aidan toisella puolen. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
hörhö 05.03.2004 15:59:00 | |
---|
Orion platinum demo versio. Eli tietokoneohjelmasta oli kysymys. Ainiin myös: miten siihen saa 32-osa aika-arvoja? "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
Juho L 05.03.2004 16:09:00 | |
---|
Orion platinum demo versio. Eli tietokoneohjelmasta oli kysymys. Ainiin myös: miten siihen saa 32-osa aika-arvoja? Eikös se ollut vähän sellainen tracker-systeemi? Ruumiit ovat aina vihreämpiä aidan toisella puolen. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Kasataan eri synien tai samplerien luuppeja soittolistoiksi. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
Juho L 05.03.2004 16:29:06 | |
---|
Kasataan eri synien tai samplerien luuppeja soittolistoiksi. Minä muistelin, että se olisi ollut sellainen Reasonin tyylinen. Joskus olen tuon ohjelman kanssa leikkinyt. Ruumiit ovat aina vihreämpiä aidan toisella puolen. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
leka 08.03.2004 01:31:39 (muokattu 08.03.2004 01:35:25) | |
---|
Orion platinum demo versio. Eli tietokoneohjelmasta oli kysymys. Ainiin myös: miten siihen saa 32-osa aika-arvoja? Siinä on se lenght valikko mistä vaan lyhentää/pidentää sen sopivaksi... tuota miten sitä saa 16 iskua pidemmäksi en näin nopeasti löytänyt EDIT helpistä luin seuraavaa Sequencer Configuration To configure various settings for the sequencer grid, press the CFG button at the lower-right corner of the sequencer window - the following window will appear: Sequencer configuration window. Sequencer grid options are configured per generator, which means that you can set these options individually for each generator in your project. Subdivisions Per Bar sets the number of vertical grid lines each bar (a bar is the same as 4 beats) - by default this is set to 16. Usually, you'll want to set this to a value that's a power of 2, for example 8, 16, 32 or 64. yleistäminen on aina väärin |
superfly 09.03.2004 14:48:32 | |
---|
Minä muistelin, että se olisi ollut sellainen Reasonin tyylinen. Joskus olen tuon ohjelman kanssa leikkinyt. Kyllä se on idealtaan täysin samanlainen Reasonin kanssa. Harppu on alaston piano |