bubu 29.11.2009 17:12:05 | |
---|
Atomic Cafe: Nolo homma Antin kannalta mutta eihän se Shiflett olisi muutenkaan ollut mukana kun yhden (pika)kiertueen. Yllättävää tässä oli oikeastaan vain se että yhdistelmä Chris Shiflett/Andy McCoy hajosi nopeammin kun yhdistelmä Remu Aaltonen/Andy McCoy. Pitää toivoa että tää tapahtuma ei pudota Foo Fightersien tulevilta kiertueilta Suomea taas kerran listasta. There is a very fine line between "hobby" and "mental illness". |
Tarkastaja 29.11.2009 18:11:38 | |
---|
Atomic Cafe: Nolo homma Antin kannalta mutta eihän se Shiflett olisi muutenkaan ollut mukana kun yhden (pika)kiertueen. Yllättävää tässä oli oikeastaan vain se että yhdistelmä Chris Shiflett/Andy McCoy hajosi nopeammin kun yhdistelmä Remu Aaltonen/Andy McCoy. Jos hommat ois menny oikein hyvin nappiin niin eiköhän se olisi suostunut äänittämään jotain ja mahdollisesti työskentelemään toistekkin Andyn kanssa. Nyt epäilen että näin ei taida tapahtua. Ainoa mitä positiivista vois seurata olis se, että Andy vihdoin ymmärtäis/hyväksyis jo sen ettei siitä oikeasti tullut sitä koko maailman tuntemaa rockstaraa ja ehkäpä myös rajoittaisi sitä kuosaamista niin sieltä vois tulla jotain oikeasti hyvää. Tosin tätä ei taida ihan heti tapahtua varsinkin kun vaimona on maailman suurin Andy Mccoy fani joka on ihan varma siitä faktasta, että Andy on suurin, kaunein ja paras. Harhakuvitelmissa on hyvä elää. |
Atomic Cafe 29.11.2009 19:39:17 (muokattu 29.11.2009 20:30:54) | |
---|
Tarkastaja: Jos hommat ois menny oikein hyvin nappiin niin eiköhän se olisi suostunut äänittämään jotain ja mahdollisesti työskentelemään toistekkin Andyn kanssa. Nyt epäilen että näin ei taida tapahtua. Näinhän se tulee menemään, kyllä näiden herrojen yhteistyö päättyi lopullisesti ja pysyvästi Nosturin nyrkkeilyturnaukseen. Vaimona on maailman suurin Andy Mccoy fani joka on ihan varma siitä faktasta, että Andy on suurin, kaunein ja paras. Andy ja Angela on vähän kun Matti ja Mervi. Seppo Vesterinen: Olin Van Nuysissa, Los Angelesin laaksossa Andyn ja Angelan häissä. Angelan perhe on hyvin toimeentulevia amerikanitalialaisia. Siellä oli siis tietysti koko italialainen suku, ja mamma, joka oli laittanut pöytään parasta mitä italialainen kokki voi tuottaa. Odoteltiin muutama tunti, kunnes Andy ja Angela saapuivat paikalle. Alkoi suuri illallinen, ja jo alkuruoan aikana Andy putosi, nukahti appiukkoa vastapäätä pöytään.Väsynyt Andy kannettiin nukkumaan ja illalliset jatkuivat kuin mitään ei olisi tapahtunut. Erittäin mukavaa, tyypillistä italialaista väkeä |
hotellikuolio 29.11.2009 19:55:32 | |
---|
Andyhän jäi muutama vuosi sit kiinni Temgesic-reseptin väärentämisestä. "Valmiste saattaa aiheuttaa uneliaisuutta, joka voi korostua käytettäessä muita keskushermostoon vaikuttavia aineita kuten alkoholia, uni- ja rauhoittavia lääkkeitä, ks. tarkemmin 4.5" Teemuja naamariin, bisset ja blossit päälle,niin ei ihme jos vähän nuokkuu....eli jos nyt on pakko opioidi-lääkkeitä vetää niin kannattaisko ennen rundia kuivata itsensä edes alkoholin osalta? |
Andy Six 29.11.2009 20:36:45 | |
---|
Minä näin Andyn eka kertaa Pellen bändissä joskus 1980 alkuvuodesta..Sälli,jolla oli punaiseks värjätty tukka,korvikset molemmissa korvissa,leopardikuvionen takki,asenne yhdistelmä Keith Richardsia ja Johnny Thundersia...Olin 16 vuotta vanha,ja näin ensi kertaa elämässäni livenä rocktähdeltä näyttävän sällin...Kundilla oli kaikki mitä äiti ei antanut mun tehdä(sitä leopardirotsia en kyllä ois kehdannu pitää)..Sanomattakin selvää,että mulle Andy oli eka ja suurin rockstara....Viisi vuotta myöhemmin minä olin vanhempi ja aloin tajuta,että Andy oli suuria puheita,ihan ookoo soittotaitoa,vallan hyviä biisejä ainakin sen ajan suomessa ja berliinin muurillinen valheita ja tosiasioiden kiistämistä ja niiden hautaamista halveksunnan alle.... Have you ever seen the eyes of Ian Hunter...? |
Atomic Cafe 29.11.2009 21:10:09 | |
---|
CeeCeeÄr: Minä näin Andyn eka kertaa Pellen bändissä joskus 1980 alkuvuodesta..Sälli,jolla oli punaiseks värjätty tukka,korvikset molemmissa korvissa,leopardikuvionen takki,asenne yhdistelmä Keith Richardsia ja Johnny Thundersia...Olin 16 vuotta vanha,ja näin ensi kertaa elämässäni livenä rocktähdeltä näyttävän sällin...Kundilla oli kaikki mitä äiti ei antanut mun tehdä Anttikin oli tuohon aikaan 16-17 vuotias. Moottoritie oli auki joka suuntaan: http://www.youtube.com/watch?v=ILUP4Ti2VjI |
Andy Six 29.11.2009 21:13:46 (muokattu 29.11.2009 21:14:45) | |
---|
Have you ever seen the eyes of Ian Hunter...? |
Atomic Cafe 29.11.2009 21:33:16 (muokattu 29.11.2009 21:51:40) | |
---|
Tuon levyn ylivoimaisesti parasta antia on Taskisen korvia hivelevä koskettimien koskettelu ja Antin kitarointi. Levy ei ollut kovin rock eikä varsinkaan punk mutta hienoa ajankuvaa kuitenkin. |
Peltsi88 29.11.2009 21:38:16 | |
---|
"Ette voi kiistää, että oli olemassa tai ei, oli sen ritille naulatun sällin ideologia äärimmäisen hieno." -isojussi |
Terry Pantheras 29.11.2009 22:42:11 | |
---|
keppikeisari: Näinhän se on jos miettii mitä chris shiftlet on saanut aikaan, ei yhtään mitään. Tosiaan on valittu FF kaveripohjalta Pat Smearin lähdettyä. Chris on skeida kitaristikin, ei omaa minkäänlaista omaa soundia, eikä pienintäkään sävellystaitoa. Nii, eihän se Shiflet muuta tehny ku piti koko koksilaivaa kasassa kitaroinnin osalta Andyn rämpytellessä bouzukiaan. Puhumattakaan Andyn nykyisestä soittokuosista, joka muistuttaa lähinnä puolikaljuksi ajeltua hyppyrottaa. Oho, olinpas ilkeä. Toivoisin kaverilta enemmän - sen verran hienoa kamaa Andy on uransa aikana tehnyt - mutta minkäs teet, käteen tuntuu jäävän vaan myötähäpeää... Chrisin omat projektit on ollut naurettavaa kolmen soinnun autotalli punkkia, joka on tehty jo miljoona kertaan jenkeissä ym Mitää FF tulee niin ainut syy lähinnä noin suureen suosion saavuttamiseen on nimenomaan NIRVANA. Andy on lahjakas taiteilija ja oikea rokkari, oli se sitten miten sekaisin tai mulkku tahansa. Ja näillä tekijöillähän on helvetisti tekemistä koko episodin kanssa? einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |
wino 29.11.2009 22:56:43 | |
---|
Muistaakseni Shiflett valittiin n.70 hakijan joukosta FF bändiin silloin 2000 alussa joten lienee kitaristinakin parempi kuin Andy. Muutenkaan työskentely Grohlin kanssa ei oo aina helppoa, joten tyyppinäkin Chris on huippu. Olikos Andyllä muuten porttikielto Jenkkeihin tms.?? Mutta tällä erää en enää kommentoi enää tähän ketjuun. |
Atomic Cafe 29.11.2009 23:11:35 (muokattu 29.11.2009 23:45:44) | |
---|
|
jassi 30.11.2009 10:26:21 | |
---|
Hitto ku harmittaa tuo FF-miehen puolesta. Olis pirullinen kolaus ku pääsis oman idolinsa kans veivaan rokkia ja kävis tolleen. Skarpin oloinen kaveri tuo Chris ja teki kyllä fiksusti ku häippäs. Varsinkin jos NA-miehiä on, niin eihän sellasta "snadisti kuolaa"-meininkiä pysty katteleen Pesonenkaan. Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
mikaman 30.11.2009 15:09:00 (muokattu 30.11.2009 15:17:02) | |
---|
dazed: Hyvä kirjoitus kuoliolta tuossa ylempänä. Eikös Andy ja mike heittänyt lokaa myös costellon niskaan, kun se lähti bändistä? Mukavana ja todella hyvänä soittajana costello tuskin ansaitsi hanoilta mitään muuta kun suuren kiitoksen. Sitähän Patekin moitti, kun Andyn ja Miken piti Costelloa ruveta nälvimään. Paten mukaan Costellon ei ollut tarkoituskaan lähteä vetämään hauleja himaan, mutta piti silti bändin kitarointia kasassa. Ja eihän se Costellon ensimmäinen paikkaaja kauaa bändissä ollutkaan. Tietääkö kukaan kertoa tarkemmin, siitä Andyn ja Popedan silloisen rumpalin (Rautajoki) tappelusta, samoihin aikoihin? Popedan uusimmassa kirjassa Lacu puolestaan ihmettelee ettei saanut kuulla minkäänlaista vittuilua lähdöstä, oli varautunut siihen, varsinkin Andyltä. (Johtuisikohan siitä, että lokaa heitetään yleensä selän takana? Tiedä sitten). "Hullut sekoo, viisaat tietää ja rapparit rakastaa... --Ja pojat soittaa kitaraa..." -Popeda: Da Da |
Atomic Cafe 30.11.2009 19:36:51 (muokattu 30.11.2009 20:48:45) | |
---|
mikaman:Popedan uusimmassa kirjassa Lacu puolestaan ihmettelee ettei saanut kuulla minkäänlaista vittuilua lähdöstä, oli varautunut siihen, varsinkin Andyltä. (Johtuisikohan siitä, että lokaa heitetään yleensä selän takana? Tiedä sitten). Ehkä jopa Antti ja Makkonen arvostavat Lacua niin paljon että jättävät vittuilun väliin. Mielenkiintoista että Hanoi Rocks kaatuu aina rumpaliin ja autoihin. |
mä luulen että tää toinen hanoin tuleminen olisi voinut olla pitkäikäisempikin homma. mutta saattoi makkosella palaa päreet kun herra antti hulkko osoitti taas oman luonteensa. hyvää joulukuun ensimmäistä antti hulkollekin. vaikka taitaa tänäänkin viettää vappua... Siivet. |
Dull Finn 01.12.2009 07:29:29 | |
---|
Andylla ei taida olla mitään saumaa päästä USAan, jos pitäisi veikata, niin tuota ehdottaisin hajoamisen syyksi. Nykykunnossaan tosin olisi saattanut jenkkirundi ottaa voimille... |
Cimble 01.12.2009 08:52:47 | |
---|
Atomic Cafe: Ehkä jopa Antti ja Makkonen arvostavat Lacua niin paljon että jättävät vittuilun väliin. Itse epäilen ainakin Andyn arvostuksia. Costellokin määrättiin Hanoi-aikana soittamaan taka-alalla ja ei liikaa spotteja. Lisäksi Hanoi Rocksin lopettamista koskevassa lehdistötilaisuudessa Andy sanoi, että he lopettavat koska eivät ole mikään Popeda, joka junnaa uusiutumatta vuosikymmenestä toiseen (tai jotain). Toimittaja kysyi onko tässä jotain epäsympatioita, koska Hanoista on hypännyt Popedaan kasa soittajia. Andy ja Makkonen nauroivat teennäistä paskaröhönaurua ja sanoivat, että Popedaan on valunu vaan pelkät jämät. Nimimerkkini muuttunut Närpiöstä Cimbleksi, joka on vuosien takainen ja alkuperäinen nimimerkkini "löytyen taas"... |
Jyrken 01.12.2009 12:40:08 (muokattu 01.12.2009 12:40:24) | |
---|
Andy... Suomen Ritchie Blackmore? E: Siis EI soittotaidoltaan. Ai mikä allekirjotus |
Peoplez 01.12.2009 12:45:43 | |
---|
Jyrken: Andy... Suomen Ritchie Blackmore? E: Siis EI soittotaidoltaan. Äläpä nyt. Riku on mukava mies verrattuna Andyyn :) Ja on iha semiok kitaristikin. |