Aihe: Ultimate Fighting
1 2 3 4 516 17 18 19 2070 71 72 73 74
McNulty
29.11.2009 22:46:59
arc: Juu ei, keskiviikkona tulee kahden tunnin tuplajakso, jossa on jäljelläolevat neljännesfinaalit ja semifinaalit

Jeah. Muutoin ollut kyllä, mitä olen frendin tykönä viikonloppuisin jaksoja tiiraillut, aika heikkotasoinen ja "vaisu" kausi. Rampagen osalta hajoilut ovat olleet ihan hauskoja. Mielenkiinnolla kuitenkin odotan Rashadin ja Rampagen kohtaamista... ainakin puheet olleet puolin ja toisin taattua överijenkkiä taas vaihteeksi.
I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted.
Jööhannes
29.11.2009 23:03:46
Mielenkiinnolla kuitenkin odotan Rashadin ja Rampagen kohtaamista...

Sinällään toivon itsekin, että tämä ottelu vielä joskus tapahtuisi, mutta siinä on ilmeisesti aika monta epävarmuustekijää. Ymmärtääkseni ei ole vielä edes täysin varmaa, jatkaako Rampage enää vapariuraansa (Whiten mukaan jatkaa, mutta ukko itse kirjoitti jossain blogissaan että "I'm done fighting"). Evans ottelee Thiago Silvaa vastaan lähiaikoina, ja mahdollisesti (ainakin joidenkin huhujen mukaan) sen ottelun voittaja ottelisi Rampagea vastaan. Itse en pidä ainakaan itsestäänselvyytenä, että Evans, niin kova kuin onkin, tulisi kävelemään Silva-ottelun jälkeen voittajana ulos häkistä...
Hetfield
29.11.2009 23:40:13

Mitään uutta Lesnarista? Olisi ollut mielenkiintoista nähdä matsi Carwinia vastaan joskus.
I quit the band... Now I just play with myself.
Qsysi
30.11.2009 01:10:01
Hetfield: Mitään uutta Lesnarista? Olisi ollut mielenkiintoista nähdä matsi Carwinia vastaan joskus.

Eipä oikeen muuta kuin että tilanne on paljon ensin luultua vakavampi. Leikkauksia on ollut ja vissiin tulee olemaan. Suolistossa jonkinsortin reikä(?) jonkun bakteerin aiheuttaman tulehduksen jäljiltä. Ei tiedetä pystyykö ottelemaan enää ikinä.
I reject your reality and substitute my own!
McNulty
30.11.2009 23:38:54 (muokattu 30.11.2009 23:41:38)
Qsysi: Eipä oikeen muuta kuin että tilanne on paljon ensin luultua vakavampi. Leikkauksia on ollut ja vissiin tulee olemaan. Suolistossa jonkinsortin reikä(?) jonkun bakteerin aiheuttaman tulehduksen jäljiltä. Ei tiedetä pystyykö ottelemaan enää ikinä.

Lesnar kärsi divertikuliitistä ja sen pitkittymisestä johtuen mononukleoosista. Divertikkelit eivät sinänsä ole vaarallisia, mutta ikäviä kylläkin. Monesti kyseinen "paksusuolen sairaus" on kantajallaan täysin oireeton. Divertikuliitissä puhutaan divertikkeleiden tulehtumisesta ja monestihan siihen lääkehoitoa määrätään. Ilmeisesti Lesnarin tapauksessa puhutaan myös perforaatiosta, jolloin suoli puhkeaa ja sisältöä pääsee vatsaonteloon ja tulehduttaa sen. Silloin diagnoosi on peritoniitti. Prognoosi on joka tapauksessa lähes poikkeuksetta erittäin hyvä. Suolisto on vain yksi ihmisen tärkeimmistä vastustuskyvyn "linnakkeista" joten flunssat ja muut ikävät virus- ja bakteeriperäiset taudit pääsevät puraisemaan helpommin elimistön puolustuksesta lävitse.

Mononukleoosi on paremmin tunnettu nimellä pusutauti. Jokainen voi siitä lukea itse vaikkapa wikipediasta (hakusanalla: mononukleoosi). Lainaan sieltä kuitenkin yhden lauseen: "Yleensä mononukleoosi paranee itsestään muutaman viikon kuluessa." -wikipedia

Siispä, veikkaan että suurin aika on nimenomaan leikkauksesta johtuva kudoskerrosten ja sisäelinten toipuminen. Ei niinkään monosta tai itse divertikkeleistä johtuva. Pari kuukauttahan siinä varmasti menee huilatessa, eli reenit ja matsit jäävät väliin. Tuohon päälle sitten muutaman kuukauden reenailut... ennustan että Lesnar voisi olla ottelukunnossa 3-6kk sisään. Kunhan ei saa jälkitauteja ja pystyy pitämään itsensä muuten kuosissa. Divertikkeli-potilaillehan suositellaan kuitupitoista ja kevyempää ravintoa. Jää siis kaljat ja pizzat vähemmälle Brockillakin :)
I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted.
masterhat
01.12.2009 00:07:16
onks se tehny tuol viel Brocklockia? :D

en kyl aluks uskonnu, et noin kova luu lesnar tuol olis, vaikka kokoahan kaverilla piisas jo sillo smackdown uralla.
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
Ed_Guy
02.12.2009 13:35:14
Krice: Urheilukanavalta tuli Ultimate Fighterin varmaan eka kauden(?) jakso. Oli naurussa pitelemistä. Hitto mitä klovneja, mutta pellepainin luonteeseen se sopii hyvin.

Mutta silti lyövät ja potkivat ja painivat ja ovat paremmassa kunnossa kuin sinä tai minä :)
arc
02.12.2009 14:23:36 (muokattu 02.12.2009 14:29:27)
Urheilukanavalta tuli Ultimate Fighterin varmaan eka kauden(?) jakso. Oli naurussa pitelemistä. Hitto mitä klovneja, mutta pellepainin luonteeseen se sopii hyvin.

Ne ekan jakson tyypit olivatkin suurin osa ihan klovneja, oikeessa oot.

Kuten pyrit viittamaan, niin klovneus ei kuitenkaan oo mitenkään yleistä tossa lajissa. Enemmän klovneja on varmaan kitaristeissa, oletko sinäkin klovni?

E: ja tossa sarjassa ei oikeesti edes ole hyväkuntosia noi tyypit. Ne on tosiaan vasta pyrkimässä ammattilaisiksi.
Thet
02.12.2009 14:31:19
arc:

E: ja tossa sarjassa ei oikeesti edes ole hyväkuntosia noi tyypit. Ne on tosiaan vasta pyrkimässä ammattilaisiksi.

Tätä Krice ei tunnu ymmärtävän. Monihan noista on nykyään oikeinkin hyviä, kuten olen jo aiemminkin tainnut sanoa.
"After the break i'm going to soak my hand in kerosene, light it up, and fistfuck a goat!" - Jon Lajoie
Landola59
02.12.2009 16:48:04
Mitä on pellepaini? Ei voi tietää.
Sikainfluenssa.fi - Sikainfluenssarokotteen valmistaja GlaxoSmithKline on testannut rokotetta eläinkokeilla. Eläinkokeissa hyväksikäytettiin yksinomaan frettejä.
Brian May jr.
02.12.2009 16:48:15
Mä vähän luulen, että te taisitte nyt tarttua provoon. Meinasin itse tokaista Kricelle että "painuhan nyt helvettiin, jookosta" mutta en sitten raaskinut langeta tuohon.

Ohops :)
Vettä!
arc
02.12.2009 18:08:10 (muokattu 02.12.2009 18:08:33)
Mä vähän luulen, että te taisitte nyt tarttua provoon.

Tottahan toki, ilmiselväähän tuo :)

Tykkään vaan ruokkia provoojia, jotka ei osota kekseliäisyydellään, oveluudellaan tai millään muullakaan aspektilla yhtään mitään haastavan tuntuista.
Loppujenlopuksi provoominenkin on vain tapa kietoa oma mielipide sarkasmin ja huumorin varjoon, kun ei oikeasti osata perustella asiaa.
Hommahan päättyy yleensä niin, että ne provoojat sulkee aina turpansa kun eivät keksi enää mitään fiksua sanottavaa.

Huomenna luvassa (ainakin tietääkseni) se tuplajakso uudesta TUF -seasonista. Ite tällähetkellä veikkaan, että Brendan Schaub pärjää aika pitkälle. Vaikuttaa taitavalta ja atleettiselta. Nelsoniin en vieläkään usko :)
Simo78
02.12.2009 18:19:39
Brian May jr.: Mä vähän luulen, että te taisitte nyt tarttua provoon. Meinasin itse tokaista Kricelle että "painuhan nyt helvettiin, jookosta" mutta en sitten raaskinut langeta tuohon.

Ohops :)

Olisit vaan viittinyt. Oikeesti Krice nyt toi sun tän ketjun provoaminen alkaa jo ottaa oikeesti päähän!! Kaikki ketjua seuranneet on lukenut sun mielipiteen(huomaa yksikkö!) ja sä vaan jankkaat sitä samaa koko ajan. Keksi jotain uutta sanottavaa tai painu h...
Thet
02.12.2009 18:41:11 (muokattu 02.12.2009 19:14:33)
arc:
Huomenna luvassa (ainakin tietääkseni) se tuplajakso uudesta TUF -seasonista. Ite tällähetkellä veikkaan, että Brendan Schaub pärjää aika pitkälle. Vaikuttaa taitavalta ja atleettiselta. Nelsoniin en vieläkään usko :)

Odotan kyllä seuraavaa jaksoa innolla. Kiinnostaa myös nähdä kovasti Big Babyn matsi, koska edellinen oli kuitenkin kohtuu helppo. Jos seuraavassa matsissa ei enää koko olisi niin paljon eduksi. En tiiä, mielenkiinnolla kyllä odottelen tulevia matseja.

Kricen läppä nyt on niin nähtyä. Kricellä on luultavasti jotain traumaattisia kokemuksia taistelulajeista (äiti pakotti nuorena Karateen), joita hän koittaa kovasti puolustella laji(e)n pellemäisyydellä. Krice, ei kaikista ole ottelijoiksi, mutta monesta voi vielä semmoinen tulla, vaikka sinusta ei tullutkaan.
"After the break i'm going to soak my hand in kerosene, light it up, and fistfuck a goat!" - Jon Lajoie
McNulty
02.12.2009 19:13:05
Thet: Kricen läppä nyt on niin nähtyä. Kricellä on luultavasti jotain traumaattisia kokemuksia taistelulajeista (äiti pakotti nuorena Karateen), joita hän koittaa kovasti puolustella laji(e)n pellemäisyydellä. Krice, ei kaikista ole ottelijoiksi, mutta monesta voi vielä semmoinen tulla, vaikka sinusta ei tullutkaan.

Kannattaa ihan suosiolla ohittaa ja jättää huomioimatta kyseisen nimimerkin "heitot". Jokainen kitarakamapuolella tietää jo millaisesta "klovnista" on lopulta kyse. Näköjään sama kaava toistuu muuallakin foorumilla, joten kyseessä ei voi olla vahinko, erehdys tai edes sattumanvarainen kokeilu.
Thet
02.12.2009 19:14:11
bonecrusher: Kannattaa ihan suosiolla ohittaa ja jättää huomioimatta kyseisen nimimerkin "heitot". Jokainen kitarakamapuolella tietää jo millaisesta "klovnista" on lopulta kyse. Näköjään sama kaava toistuu muuallakin foorumilla, joten kyseessä ei voi olla vahinko, erehdys tai edes sattumanvarainen kokeilu.

Juu kyllähän tää on varmaan suurimmalla osalla tiedossa.
Simo78
02.12.2009 19:42:36
bonecrusher: Kannattaa ihan suosiolla ohittaa ja jättää huomioimatta kyseisen nimimerkin "heitot". Jokainen kitarakamapuolella tietää jo millaisesta "klovnista" on lopulta kyse. Näköjään sama kaava toistuu muuallakin foorumilla, joten kyseessä ei voi olla vahinko, erehdys tai edes sattumanvarainen kokeilu.

Vittu sullon kalliimmat shortsit kun mulla vitun välineurheilija:-DDD. Mä oon aika pitkään jaksanut olla välittämättä, mutta jotenkin tänään loppu huumori.

Itekin kattelin eilen tota ykköskautta ja enpäs ees muistanut ketä kaikki siellä olikaan ollut mukana.
McNulty
02.12.2009 19:54:20
Simo78: Vittu sullon kalliimmat shortsit kun mulla vitun välineurheilija:-DDD. Mä oon aika pitkään jaksanut olla välittämättä, mutta jotenkin tänään loppu huumori.

Joo, on siinä "isolla miehellä" huvit kun pitää nillittää nettifoorumeilla kuinka MUIDEN KITARAOSTOKSET on hanurista. Huumorin loppuminen sallittakoon tietyissä tilanteissa. Pohja se on jokaisen säkissä :)

Itekin kattelin eilen tota ykköskautta ja enpäs ees muistanut ketä kaikki siellä olikaan ollut mukana.

Niin no... yksi legendaarisin UFC-ottelu ikinä. Ja tietysti myöhemmin seuranneille tuttuja nimiä kuten: Forrest Griffin, Stephan Bonnar, Mike Swick, Diego Sanchez, Josh Koscheck, Kenny Florian, Nathan Quarry ja Chris Leben. Ei siis mitään ihan huonoja tekijöitä...

Diego Sanchez kohtaa seuraavassa UFC-turnajaisessa BJ Pennin titteliottelussa.
Rhapa
02.12.2009 23:32:55
Painista ja Showpainista tulee mieleen south park.

"Dei döök äy jööb"
gigity gigity
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)