Muusikoiden.net
17.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: sänkitukka
1 2 3 4
Wolfgang
28.11.2009 15:06:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli siili. Jenkeissä käyttävät nimitystä crew cut taikka buzz cut. Olen vajaan vuoden verran suosinut tätä monelle intistä tutuksi tullutta hiusmallia, jossa siis koko pää ajetaan koneella muutaman millin sänkeen.
Helppoa ja halpaa. Tosin hyvästä leikkuukoneesta joutuu pulittamaan joitakin kymppejä mutta pidemmässä juoksussa tulee halvemmaksi kun voi itse leikata hiuksensa.
Itse ajatelen pääni parin viikon välein kolmen millin sänkeen.
 
Onko muilla käytössä vastaavanlainen hiusmalli? Mitä tykkäätte? Ajatteko itse vai auttaako emäntä tai äippä? Minkälainen kone käytössä? Katkeaako hiukset hyvin vai joutuuko ajelemaan pitempään?
Ja tytöiltä täytyy tietysti kysyä että millä tavalla naissilmää tällainen päälaki puhuttelee?
 
Don't think twice it's all right.
tuomittu
28.11.2009 18:03:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo ite ajelen aina sillon ku jaksan (eli aika harvoin) sellasen pienen sängen. Ehkä noin kolmen neljän kuukauden välein. Olisi taas pikkuhiljaa vissiin aika. Tytöt tykkää silitellä pientä ja vähän jo enemmänkin rehottavaa sänkitukkaa. Sitte ku sanon, että ajelen myös nyytit, niin ei ne niitä halua silitellä. Outo juttu.
 
JESTAS SENTÄÄN MITKÄ PILLUT!
alanko
28.11.2009 19:27:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, tuleehan tuota(kin) harrastettua. Välillä useammin ja välillä harvemmin, nyt on mennyt taas jo melkein 2.5 vuotta edellisestä kerrasta. Sitä ennen se oli yleensä aina juhannuksen aikoihin tapahtuva juttu ja sitten pari kertaa kesällä, kunnes taas syksyn tullen jäi kone unholaan. Mutta tosiaan ei tässä parturissa oo tullut käytyä viimeisen n. 15 vuoden aikana kuin pari kertaa.
 
Bedcompany
29.11.2009 21:40:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon pari kertaa ajanut kaikki hiukset pois. Olen vaan sitä mieltä, että jos on kalju, niin sitten hattu päähän. Ja koska mulla ei ole kunnon hattua, niin pidän pitempiä hiuksia, jotka voi kammata monella eri tavalla.
 
päänahka
29.11.2009 21:42:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bedcompany: Oon pari kertaa ajanut kaikki hiukset pois. Olen vaan sitä mieltä, että jos on kalju, niin sitten hattu päähän.
 
Ja jos on käsivarressa tatska niin pitkähihainen paita päälle jne. Mulla oli pitkään kalju tai sänki, mutta nyt on yli vuoden ollut vähän irokeesin tynkää tossa päällä.
 
Työ norjat, Zorron yöstä nouskaa.
Bedcompany
29.11.2009 22:15:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No mulla ois ainakin alaston olo, jos päässä ei olisi mitään(paitsi aivot).
 
L4t3
30.11.2009 00:23:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tästä jo jelppikerhossa jotain kyselinkin. Tulevan loman kunniaksi voisi jossain vaiheessa ajella ehkäpä kolmen millin sängen. Ja siis ihan omatoimisesti, kun kerran kotoa löytyy uudehko hiustenleikkuukone.
 
Grunge is commercial garbage
Bedcompany
30.11.2009 10:31:24 (muokattu 30.11.2009 10:31:36)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä kesän kunniaksi ois parempi ajaa. Talvella pitempi tukka voi suojata aivoja jäätymiseltä.
 
L4t3
30.11.2009 15:06:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joudun sittenkin ehkä tyytymään neljän millin pehkoon, kun ei tuolla trimmerillä sen lyhyempää saa. Voihan surkeus.
 
Grunge is commercial garbage
Bedcompany
01.12.2009 18:53:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

L4t3: Joudun sittenkin ehkä tyytymään neljän millin pehkoon, kun ei tuolla trimmerillä sen lyhyempää saa. Voihan surkeus.
 
Kuulemma yhdeksänmillinen on paras.
 
CountX
01.12.2009 22:48:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bedcompany: Kuulemma yhdeksänmillinen on paras.
 
Ysimillinen olisi ainakin meidän kylän mulipäille oikea ratkaisu.
Kyllä miehellä täytyy tukkaa ja partaa olla. Kalju sopii yhdelle sadasta, parin millin siili ei kellekkään.
 
"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
Bedcompany
01.12.2009 23:08:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulemma jos ajaa ysimilliseksi ja sitten antaa kasvaa, niin puolen vuoden päästä on tosi makee letti. Pitäis joskus kokeilla.
 
papitsu
01.12.2009 23:13:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bedcompany: Kuulemma jos ajaa ysimilliseksi ja sitten antaa kasvaa, niin puolen vuoden päästä on tosi makee letti. Pitäis joskus kokeilla.
 
Kuulemma sama efekti on, kun ajelee kolmimilliseksi ja odottaa viikon pari pitempään.
 
Mielipiteeni on fakta.
Qsysi
02.12.2009 00:30:40 (muokattu 02.12.2009 00:31:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

L4t3: Joudun sittenkin ehkä tyytymään neljän millin pehkoon, kun ei tuolla trimmerillä sen lyhyempää saa. Voihan surkeus.
 
Ooonko aivan varma? Itte ajelen pään aina kerran viikossa tai kahdessa, paljaalla terällä. Tai siis niin ettei ole mitään muovinpaloja kiinni siinä koneessa, kun suristaa menemään. Intistä jäi tapa vähän niinkuin päälle, ei paljon tartte aamulla peiliin kattoa, ja näyttää ihan semihyvältä aina. Omakuvassa on joku puolitoista viikkoa viime ajelusta, vähän on tollasta mikrofonimaisuutta ilmassa.
 
I reject your reality and substitute my own!
Påskägg
02.12.2009 12:54:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Qsysi: Ooonko aivan varma? Itte ajelen pään aina kerran viikossa tai kahdessa, paljaalla terällä. Tai siis niin ettei ole mitään muovinpaloja kiinni siinä koneessa, kun suristaa menemään. Intistä jäi tapa vähän niinkuin päälle, ei paljon tartte aamulla peiliin kattoa, ja näyttää ihan semihyvältä aina. Omakuvassa on joku puolitoista viikkoa viime ajelusta, vähän on tollasta mikrofonimaisuutta ilmassa.
 
Toimii. Ylä-asteella oli vielä vähän pitempi reuhka, sitten siihen kyllästy ja miten näytti aina niin vammaiselta joten..tuo ilman muovipaloja on helpoin ja paras.
 
"Ruotsalaiset ovat viikinkien jälkeläisiä, me emme sitä valitettavasti ole, mutta tällä hetkellä me olemme viikinkejä"
geeza
02.12.2009 13:38:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kelasin ajaa letin poijes ja ottaa pään täyteen tatuointeja. Aiheita vaan mietin vielä.
 
If found, please return to the pub.
vinouma
02.12.2009 15:05:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei järki ja tukka samassa päässä kasva! :)
 
/V
 
"Mulla on elämä jos vain jaksaisin elää sitä..."
Wolfgang
02.12.2009 16:40:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

H8machine: Toimii. Ylä-asteella oli vielä vähän pitempi reuhka, sitten siihen kyllästy ja miten näytti aina niin vammaiselta joten..tuo ilman muovipaloja on helpoin ja paras.
 
Paremmin lähtee kyllä karvat kun ei ole muovinpalaa välissä mutta ainakin meikä näyttää ihan syöpälapselta ilman sitä ratkaisevaa paria milliä.
 
Don't think twice it's all right.
varo
07.12.2009 18:49:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite varmaan siirryn vastaavaan malliin kun noi hiukset tuosta otsalta pikkuhiljaa katoavat. Ja siis tämä tarkoittaa noin 5 vuoden sisällä, eli viimestään joskus 22-3 vuotiaana.
 
Ei mitään, tällänen pieni kaljuuntumisavautuminen tähän väliin. nyyh. proceed.
 
/Teemu/
11.12.2009 21:25:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sivuilta olen tavannut vedellä sängelle. Päälle sitten jättänyt tuommoisen vähän pidemmän kaistaleen. Tämmönen jenkki-sotilaiden suosima tyyli.
 
Running Wild 1976-2009
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «