JTOjala 07.03.2009 17:10:22 (muokattu 07.03.2009 17:11:23) | |
---|
Oma eka keikka taisi olla yläasteella jossain ihmeen ja kumman klubikonsertissa, jossa soitin kiippareilla When I Need Youn, Hetki lyön ja Careless Whisperin (joku jannu taisi olla jopa saksofonia soittamassa tuossa). Aika lailla jännäkakka puntissa siinä tuli oltua, mutta hengissä selvittiin. Eka keikka nykyisen bändin kanssa oli viime keskiviikkona Kallion Lepakkomiehessä, ja meno oli hurjaa. Ja WLM-urun roudaus oli sekin hurjaa. Niin, lisätäänpä sekin, että tuo yläasteen konsertti taisi olla ensimmäinen ja viimeinen keikka jonka olen soittanut täysin vesiselvänä :) |
Melodic 29.05.2009 22:38:59 | |
---|
Koulun juhlassa n.200 ihmisen edessä. Mahtava fiilis jäi keikan jälkeen ja keikkaa oli todellakin odotettu. 3 omaa biisiä vedettiin ja yleisö näytti tykkäävän. Pistivät vielä pitinki pystyyn koulujuhlassa! Fight and you'll never survive.
Run and you'll never escpe. |
pietari-poika 31.05.2009 01:08:07 | |
---|
Tämän viikon torstaina oli "keikka". Soitin parin koulukaverin kanssa pari coverbiisiä koulun kevätjuhlassa. Andrew W. K.:n She Is Beautiful ja RHCP - Californication. Tota She Is Beautifulia ei oltu kertaakaan vedetty läpi ennen tota esiintymistä, mutta se meni silti oikein hyvin (koska no, me nyt ollaan aika ammattilaisia ex-temporeilussa. :P) Californication oltiin soitettu muutaman kerran läpi. Koulussa meillä ei ollut mitään vakituisia treenivuoroja niin piti aina yrittää ängetä studioon harjoittelemaan. Minä soitin kitaraa ja lauloin. Meillä ei siis ole edes mitään bändiä kasassa ja nytkin tiet ilmeisesti (toivottavasti ei) erkanevat koska yläaste on loppu. Positiivista palautetta tosta tuli ja kuulemma lauluäänenikin oli varsin hyvä. (Eka kerta kun lauloin julkisesti ei-kuorossa.) Ylläoleva on silkkaa mutuilua eikä sitä pidä ottaa vakavasti. |
KiipparistiKotkasta 09.06.2009 14:28:09 | |
---|
No mistään isosta keikasta ei ole kyse, anteeksi siitä, MUTTA: Itelläni oli peruskoulun kevätjuhlat (sinänsä iso tapahtuma, koska päätin peruskouluni sillon) Meijän musaryhmä soitti viimisen biisin, klassinen Sailing (Rod Strewart), jossa olin syntikassa. Tiesin ihan ennakolta, että se mun soitto kuuluu sinne yleisöön TODELLA selvästi, ja hukuttaa toisen syntikan alleen ihan kokonaan. No ei siinä paineita, tiesin että osaan sen biisin ja sitä oli harjoteltu, soittimet ja piuhat toimi niinku pitiki. Siinä vaiheessa sitte ku sitä biisiä odoteltiin, kävin funtsaamaan, et mitäs sitte jos rupeaa jännittämään, ja biisi menee ihan penkin alle pelkän jännityksen takia?? Siinähän oli sitte jo valmis jännitys, ku rupes kelaileen:"Hei, jännittääköhän muo nyt? Mitä jos muo jännittää, ja kädet tärisee niin, että soitan väärin? Mitä nyt oikeesti jos rupeaa jännittämään?? Hei... Muo jännittää nyt jo!! EEIII!!! APUAAA!!" Ja siinä oli valmis Tee-Se-Itse -paniikki, mutta hyvin meni, ilman virheitä. Jos sä soitat ja mokaat, ihmiset nauraa sulle. Ajattele positiivisesti. Ainaki sä olet tehny ihmiset onnellisiksi. |
CliffBurton 29.11.2009 00:02:47 | |
---|
Eka keikka oli tässä lähipäivinä juuri. Kyllä kushi virtasi ennen keikkaa. Parin biisin jälkeen oli jo tottunut ja lopulta aikamoiset riehumiset pidettiin. Kitarat epävireessä, tomit kuullostivat shamaanirummuilta. Vikan biisin aikana laulajakitaristilta katkesi molemmat E kielet ja hänel meni hermot ja ei ruvennutkaa laulamaan vaa pisti kitaran kiertämään. Tuli sellane olo et mitäs nyt tehään(biisi kesken ja kukaan ei laula). No oli sanat jotenkuten muistissa ja sit pistin laulaen. No tietenkin lauloin stemma mikkiin ja ei kuulunut mitään kunnes miksaaja heräsi ja pisti voluumit ylös. No siitä keikasta saatin kyl tosi hyvää palautetta. Eli onnistunut keikka... ... |
Oisko eka keikka kannattavaa tehdä kenties koulussa vaikka kevätjuhlassa, siellä kun on tuttuja ja ei oo niin paskat housussa kun ei tiedä millai porukka reagoi. Vai sitten jossai nuorisotaloilla jossa on tuntemattomia mutta ei todellakaan niin iso yleisö ? |
firecane 01.12.2009 13:09:00 | |
---|
G O: Oisko eka keikka kannattavaa tehdä kenties koulussa vaikka kevätjuhlassa, siellä kun on tuttuja ja ei oo niin paskat housussa kun ei tiedä millai porukka reagoi. Vai sitten jossai nuorisotaloilla jossa on tuntemattomia mutta ei todellakaan niin iso yleisö ? Itse ainakin mieluummin esiinnyn tuntemattomille kuin tutuille. Tutut uskaltaa nääs tulla kertomaan jos ei diggaa :-P Jos tulee ilosaareen niin ejakuloin itseni tyhjäksi. - Tunttone 25.02.2009 19:14:14 |
soldea 05.12.2009 01:32:34 | |
---|
12.12 ois eka keikka Taivalkoskella jossain messuilla... vejetään 3 biisiä. Kaks coveria ja yks oma biisi. Toivottavasti ei ihan penkin alle mene :D |
Mimako 10.12.2009 15:01:20 (muokattu 10.12.2009 17:58:57) | |
---|
Tangomarkkinoilla vuonna 2008 tangojuniori kilpailussa. http://www.tangojuniori.fi/junioreille.htmlkuvia yms. aiheesta. Nyt mulla ei oo esim laseja ja tukkaa on vähemmän ;D Fiilikset jäi itelle hyvät tietenki lauloin iskelmää yllätys yllätys. Lataa...
lataa...
lataa.. Nyt!
NOIN!!! |
BassLass 10.12.2009 19:54:48 | |
---|
Mimako: Tangomarkkinoilla vuonna 2008 tangojuniori kilpailussa. http://www.tangojuniori.fi/junioreille.html kuvia yms. aiheesta. Nyt mulla ei oo esim laseja ja tukkaa on vähemmän ;D Fiilikset jäi itelle hyvät tietenki lauloin iskelmää yllätys yllätys. Mitä helvetin tukkaa? :D |
Mimako 10.12.2009 23:52:02 | |
---|
Nii sitä juttua jota kasvaa päästä tiiäkkö sitä aika pehmeetä ;D Lataa...
lataa...
lataa.. Nyt!
NOIN!!! |
Somnium 21.12.2009 12:35:07 (muokattu 28.12.2009 01:38:42) | |
---|
Eka keikka oli pari kuukautta sitten bändikisoissa. Itse siis olen kitarassa. Lisäkseni bändiin kuuluu rumpali ja toinen kitaristi, joka myös laulaa. Ekan biisin alussa oli kyllä niin paskat puntissa kun voi olla. Sydän hakkasi tuhatta ja sataa, ja jalat lähes tulkoon tutisivat. :) Tuli yksi melko huomattava soittovirhe siinä biisin loppupuolella, johtuen jännityksestä ja osittain huonosta monitoroinnista. Biisit olin kyllä reenannut selkärankaan. Toinen biisi meni lähes täydellisesti, mutta kolmannessa ja viimeisessä biisissä tuli taas huomattavia virheitä. Keikka meni siis pääosin hyvin. Kukaan yleisöstä ei sitten ollut huomannut niitä virheitäni, kun keikan jälkeen kysyttiin palautetta. |
conjuring 23.12.2009 14:13:51 | |
---|
Juu, eka keikka oli just tossa viimeviikon perjantaina Lappeenrannassa Taidekoulu Estradilla bändilento tapahtumassa. Soitimme pari panteran biisiä ja fiilis oli nii korkeella että majavat heilu hullun lailla. Takaiskujakin oli. Minulta katkes kieli viimesen biisin soolon viimesessä bendissä, onneks ei sitä kieltä ei sitte sitten tarvinnu. Kakkos kitaristilt läti hihna irti mut sai sen korjattuu nopeesti. rumpalin kapula lens vahingos jonnekki keske biisin mut sai sitte tilanteen korjattuu nopeesti. =) oli kuitenki Mahtava keikka! |
fuzz 23.12.2009 17:17:37 | |
---|
Eka keikka oli pari kesää sitten paikallisessa baarissa. Sikäli hienoa, koska olin vielä ala-ikäinen. Sekalaista rokkia veivattiin, ja meni ihan hyvin. Jännittämistä ei ollut yhtään, koska pianoa on tullut soitettua ihan termospullosta asti eri konserteissa. Hassua vaan oli se, että olin basson varressa. Kai se ihan ok meni. elämän tarkoitus on 42 |