Simo78 25.11.2009 13:52:20 (muokattu 25.11.2009 13:53:57) | |
---|
carlos: Oli hyvä nähdä Barcelonan pelaavan taas lähellä omaa tasoaan. Taisi olla ihan positiivinen juttu, että Zlatan ja Messi eivät olleet kentällä, koska nyt esimerkiksi Iniestan rooli korostui yhä enemmän. Z ja M ovat, ihan ansiosta tosin, kantaneet älytöntä vastuuta koko joukkueen menestymisestä läpi syksyn, joten ehkä tämä peli toimi ihan hyvänä checkpointtina koko Barcelonan joukkueelle. On tosin myönnettävä, ettei Zlatan vielä ihan täysin ole sopeutunut Barcan tällaiseen tyyliin, jota tänään esittivät. Henry vois häipyä. Morjesta vaan poolille. Olipas tylsä peli mitä kerkesin näkemään. Töistä kiirellä kotiin ja peli olikin jo 2-0 ja sitten ei enää tapahtunut mitään. Inter oli vaan niin paska, ei sillä etteikö Barca hyvin pelannut, mutta ois nyt italiaanot voineet ees vähän yrittää. Tai no tokaa puoliaikaa en jaksanut katsoa ees loppuun asti... Joo mä morjenstan kanssa poolille, iloisena:-DD |
Rattata 25.11.2009 14:26:55 | |
---|
Enpä olis uskonu että Inter noin rämpii. Oli aivan karseaa katsottavaa. Sillon kun ne pallon sai niin meininki oli kuin yläastelaisten sählypelissä. Ja tietenkin Barca pelas hyvin, ei sillä. Eipä paljoo mahdollisuuksia ollut. |
losalvaros 25.11.2009 15:53:36 (muokattu 25.11.2009 15:54:12) | |
---|
odd: Enpä olis uskonu että Inter noin rämpii. Oli aivan karseaa katsottavaa. Sillon kun ne pallon sai niin meininki oli kuin yläastelaisten sählypelissä. Ja tietenkin Barca pelas hyvin, ei sillä. Eipä paljoo mahdollisuuksia ollut. Enemmän kuitenkin pistäisin Interin huonouden kuin Barcelonan "ylivertaisuuden" (lähinnä siis miten N. Juusela hehkutti suurimman osan ajasta) piikkiin tuon tuloksen ja pelin hallinnan. Jotainhan se kyllä kertoo tasosta, kun hallitseva Italian mestari on noin paljon Espanjan mestaria jäljessä. "You're no one unless you're difficult". |
losalvaros 28.11.2009 20:54:59 | |
---|
Hei hoi, onko kenelläkään tietoa voiko huomista El Clasicoa nähdä internetin välityksellä? "You're no one unless you're difficult". |
W-Man 28.11.2009 21:05:13 | |
---|
Hei hoi, onko kenelläkään tietoa voiko huomista El Clasicoa nähdä internetin välityksellä? Täältä voi ehkä löytyä striimi huomenna, en oo varma. http://atdhe.net/ Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
losalvaros: Hei hoi, onko kenelläkään tietoa voiko huomista El Clasicoa nähdä internetin välityksellä? Nyt tarkkana. Laita sivu muistiin: http://www.myp2p.eu/competition.php … part=sports&discipline=football Sivustolla on aivan järjetön määrä otteluita ja jos tuolta et jotain peliä löydä, niin sitten sun ei tartte nähdä sitä :) Lähteitä ja striimejä on myös paljon mistä valita, sekä yleensä on aika hyvät valikoimat, että millä ohjelmalla haluaa mieleistä ottelua katsoa. Sopcast on se, mitä itse lähinnä käytän. Jokaista ottelua kohden on yleensä tarjolla niin paljon lähteitä, että kohtalaisen hyvälaatuinen striimi löytyy. Jos se ei ole eka, jota kokeilet, niin yleensä se on sitten jo seuraava. Englanninkielinen selostus löytyy myös usein. Itselläni on Canal+, mutta joskus käytän tuota sivustoa. Lähinnä Champions Liigaa on tullut katseltua, kun ei telkkarista ole tullut mieleistä peliä, tai jos alkaa bartselonat, intterit ja milanit tulemaan jo korvista pihalle - mitään muita pelejähän ei pahemmin tällä kaudella ole tv:stä CL osalta tullut. Minä olen minä. |
arc 29.11.2009 12:38:48 | |
---|
Everton - Liverpool, Chelsea - Arsenal, Barca - Real, ruokaa ja juomaa. Ei paha Sunnuntai. |
losalvaros 29.11.2009 13:11:12 | |
---|
djKaaos: Nyt tarkkana. Laita sivu muistiin: Laitoin ja laitoin myös varmuuden vuoksi sinulle muutaman plussan. Suuret kiitokset! "You're no one unless you're difficult". |
Ziggy Bubba 29.11.2009 14:00:37 | |
---|
arc: Everton - Liverpool, Chelsea - Arsenal, Barca - Real, ruokaa ja juomaa. Ei paha Sunnuntai. Todellakin. Vähän naposteltavaa & juotavaa kaupasta ja töllöttämään. Harvinaisen tiukka setti matseja. |
Sergei Fallinen 29.11.2009 20:35:23 (muokattu 29.11.2009 20:38:14) | |
---|
ei kyl toimi taas vittu oikein mikää streami stanan pätkivät paskat, olis pitänyt vaan mennä baariin |
Henkka370 29.11.2009 21:20:51 (muokattu 29.11.2009 21:56:45) | |
---|
Uisaatana Zlatan maalaa. E: Puyol on kyllä ollut Barcan kakkosmolari, tässä pelissä jo kolme blokattua laukausta 16 sisältä. Barca 1 Madrid 0 Jiihaa! SaiPa! Detroit sucks! Lyökää mua plussalla päähän |
losalvaros 29.11.2009 21:56:37 | |
---|
Jose Mourinhoa siteeraten, paras joukkue hävisi. "You're no one unless you're difficult". |
Sergei Fallinen 29.11.2009 22:01:27 | |
---|
kyllähän barca paremmin pelas, vaikka ihan ok suoritus madridiltakin. Hauskan näköstä välillä toi barcelonan puolustuspeli kun puyolil on melkein hehtaarin alue yksinään hoidettavana ja silti se hoitaa homman. messin olis kyl niin pitänyt maalaa tos lopus |
Black Star 29.11.2009 22:02:18 | |
---|
Perkele ku Leo-poika missas sen avopaikkansa, viiskymppää ois tippunu pitkävedosta. "Book them and they will come" |
DJKaaos 29.11.2009 22:24:49 | |
---|
Klassikko oli hienoinen pettymys. Barca juuri tuon maalin verran parempi. Realin paikat ei oikein lähtenyt kunnolla. Minä olen minä. |
McNulty 29.11.2009 22:27:36 | |
---|
djKaaos: Klassikko oli hienoinen pettymys. Barca juuri tuon maalin verran parempi. Realin paikat ei oikein lähtenyt kunnolla. Juu, parempiakin thrillereitä ja vääntöjä on nähty, totta tosiaan. Hienoja tapahtumiahan nuo Klassikot useimmiten ovat. Millos onkaan seuraava? I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted. |
myrtonen 29.11.2009 22:27:57 | |
---|
Surkea Arsenal - joukkue rämpii täysin kääpiöidensä varassa kun Van Persie puuttuu. Ei löydy maalintekijää ei, jotenkin Fabregasinkin otteet näyttävät kuin varjoilta entisestään. El Clásicoon ainoan lohdun toi Barcan ajoittaiset väläytykset, muuten kyllä melko vaisu Klassikko. Ennakko-odotuksiin nähden surkea SuperSunnuntai. En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti. |
DJKaaos 29.11.2009 22:41:59 | |
---|
myrtonen: Surkea Arsenal - joukkue rämpii täysin kääpiöidensä varassa kun Van Persie puuttuu. Ei löydy maalintekijää ei, jotenkin Fabregasinkin otteet näyttävät kuin varjoilta entisestään. Suorastaan surullista oli katsoa sitä, miten hukassa Arsenal on vastustajan boksissa. Keskityspalloja kyllä sateli, mutta Arsenal hävisi jokaisen pääpallon 100-0. Täysin käsittämätöntä, miten yhden pelaajan puuttuminen voi vaikuttaa joukkueen ilmeeseen näin ratkaisevasti. Vielä kun ottaa huomioon sen, kuinka hyvässä lennossa joukkue oli ennen tuota Persien loukkaantumista. Mutta, tämä tilanne oli odotettavissa jossain vaiheessa kautta - Arsenalin materiaali ei kestä kolhuja. Kaikki muut tiesivät tämän, paitsi Arsene Wenger. Wenger saa pitää harmaan turpansa kiinni, mitä tulee räpättämiseen Hollannin jalkapalloliiton suuntaan. Joukkue pelaa toki terveenä ollessaan ehkä maailman näyttävintä futista, mutta resurssit eivät riitä kokonaiseen kauteen. Minä olen minä. |
Henkka370 29.11.2009 22:48:18 | |
---|
bonecrusher: Millos onkaan seuraava? 11. Huhtikuuta SaiPa! Detroit sucks! Lyökää mua plussalla päähän |
McNulty 29.11.2009 22:48:58 | |
---|
Henkka370: 11. Huhtikuuta Kiitoksia infosta. Onpahan keväälläkin sitten jänskättävää El Classicon muodossa. I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted. |