Aihe: Vancouver 2010
1 2 3 4 5 644 45 46 47 48
Pluto
29.11.2009 15:12:54 (muokattu 29.11.2009 15:17:14)
Itse hajottaisin täysin pokkana S. Koivu - Selänne -kaksikon. Selänne ykkösvitjaan Koivu nuoremman ja Hagmanin kanssa.

Perusteluina se, että kaksikon peli ei ole Anaheimissa juuri häikäissyt. Koivu tuntuisi olevan hieman alamaissa, ja Selänne tarvitsee huippuluokan, tai ainakin parhaan mahdollisen pelintekijän rinnalleen. Nagano 98 on kuitekin jo olutta ja menyttä...

Tosin mistäpä mä mitään tiedän.
Dillon, you son of a bitch!
Jag
29.11.2009 16:04:10

Pluto: Itse hajottaisin täysin pokkana S. Koivu - Selänne -kaksikon. Selänne ykkösvitjaan Koivu nuoremman ja Hagmanin kanssa.

Perusteluina se, että kaksikon peli ei ole Anaheimissa juuri häikäissyt. Koivu tuntuisi olevan hieman alamaissa, ja Selänne tarvitsee huippuluokan, tai ainakin parhaan mahdollisen pelintekijän rinnalleen. Nagano 98 on kuitekin jo olutta ja menyttä...

Tosin mistäpä mä mitään tiedän.

Ihan mielenkiintoinen kuvio, mutta ei ehkä kuitenkaan. Tasakentällisin Teemu on ollut aika surffaaja tällä kaudella. Eikä se pelkästään Sakusta ole kiinni. Saku on pelannut ihan ok:sti. Varsinkin alivoimalla saanut paljon vastuuta.

Sakun ja Teemun voi jättää 5vs5 pelissä aika vähälle. Niin sanottu kolmas kenttä. Mutta ainakin Teemu pitää saada ykkösylivoimaan. Ja Sakua voi peluuttaa ali -ja ylivoimalla.

Ja Selänne-Koivu kaksikko ei olisi ollut koskaan niin hyvä ilman Lehtistä. Eli hän on ollut tärkeä lenkki tuossa ketjussa. Jerekin näyttää vertyvän oli viime yönä maalinkin tehnyt. Jos pysyy kunnossa niin ihan hyvin voimme ottaa kolmosketjuksi tuon vanhan klassikkoketjun. Olihan tuo kenttä vielä 06 Torinossakin kisojen paras kentällinen.
"Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja". -MOT
myrtonen
29.11.2009 22:24:39
Hassusti puuttuu Kapanen teidän joukkueista. No, mitäpä helvettiä noita spekuloimaan kun valinnat on vielä tekemättä.

Jääkiekossa neljän joukkoon pääsy olis hieno suoritus - vähän jo ennalta kutkuttaa se, että tulossa on oman elinaikani kovatasoisin jäkisturnaus ja pelit on suomen aikaa aamuyöstä. Kova talvi tulee vielä.
En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti.
Jag
30.11.2009 00:28:21

myrtonen: Hassusti puuttuu Kapanen teidän joukkueista. No, mitäpä helvettiä noita spekuloimaan kun valinnat on vielä tekemättä.

Kumpi Kapanen? Samille en näe joukkueessa käyttöä. Parempiakin miehiä löytyy ja kokemustakin on ilman Samiakin riittävästi. Niko voisi olla ok valinta 13. hyökkääjäksi. Aina onnistunut maajoukkueessa ja jos homma ei toimi jonkun kentän osalta niin N.Kapasen voi heittää melkeen mihin tilanteeseen vain kentälle. Mutta keskushyökkääjien tontilla on jo muutenkin tunkua. Koivut ja O.Jokinen täyttää meidän hyökkäävien kenttien tarpeet. Ja nelosen keskelle en Nikoa ottaisi, kun on tämän kauden pelannut hyökkäävässä roolissa. Tietysti voisi hän menestyä siinäkin, mutta pienen kaukalon kisoihin ottaisin ennemin esimerkiksi aiemmin mainitun Petteri Nokelaisen.

Ja spekuloiminenhan on juuri parasta :). Valinnat ilmotetaan ilmeisesti ensi kuun lopulla.

Jääkiekossa neljän joukkoon pääsy olis hieno suoritus - vähän jo ennalta kutkuttaa se, että tulossa on oman elinaikani kovatasoisin jäkisturnaus ja pelit on suomen aikaa aamuyöstä. Kova talvi tulee vielä.

Neljän sakkiin pääsy olisi huikea suoritus. Pahasti kyllä pelkään että tällä kertaa on taas vuoro pudota puolivälierissä. Mutta toivotaan parasta. Innolla kyllä odotan kisoja. Parisen vuotta kuitenkin tullut seurattua jo ketjuspekulaatioita yms. kisojen osalta. Ja olisihan se nyt aika kostaa viime kisojen vääryydet :)

Suomen alkulohkon pelien aikataulut. Miehistä puhuttaessa siis
Keskiviikko 17.2.
22.00 Suomi Valko-Venäjä

Perjantai 19.2.
07.00 Suomi - Saksa

Sunnuntai 21.2.
07.00 Ruotsi - Suomi

Ihan mielenkiintoisia kellonaikoja lätkän katsomiseen :). Loput aikataulut täältä:
http://www.yle.fi/urheilu/tapahtuma … tv-lahetykset/jaakiekko_162395.html
"Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja". -MOT
dipshit
30.11.2009 06:23:16
Siis voi vittu noita lähetysaikoja... pystyy kattomaan tyyliin 2 peliä noista..
Hargon
30.11.2009 08:16:26
Dipsetcityboy: Siis voi vittu noita lähetysaikoja... pystyy kattomaan tyyliin 2 peliä noista..

Asiat tärkeysjärjestykseen! Kisojen ajaksi hankitaan tarvittaessa lomaa/sairauslomaa.

Yhdistetysssä Manninen ei kuulemma voi osallistua olympiakisoissa kuin toiseen henkilökohtaiseen kisaan, kun ei saa koulusta lomaa. Mä EHKÄ Mannisen housuissa lintsaisin koulusta päästäkseni olympiakisoihin.
Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista.
Pluto
30.11.2009 08:23:44
Hargon: Asiat tärkeysjärjestykseen! Kisojen ajaksi hankitaan tarvittaessa lomaa/sairauslomaa.

Yhdistetysssä Manninen ei kuulemma voi osallistua olympiakisoissa kuin toiseen henkilökohtaiseen kisaan, kun ei saa koulusta lomaa. Mä EHKÄ Mannisen housuissa lintsaisin koulusta päästäkseni olympiakisoihin.

Ja sen jälkeen tulisikin koulusta kenkää.
Hargon
30.11.2009 10:36:25
Pluto: Ja sen jälkeen tulisikin koulusta kenkää.

Joutuisikohan Hannu sitten lentämään rahtikoneella kumista koiranpaskaa Hong Kongiin?
Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista.
Pluto
01.12.2009 10:42:11 (muokattu 01.12.2009 10:42:19)
Aiempaan aiheeseen palatakseni: Eipä tuo Kiprusoffin vire kovin heikolta näytä, vaikka joku kuinka inttäisi.
Ali
01.12.2009 11:31:16

Jaahas. Pääsee sitten jo aamuseitsemältä juomaan bisseä ja raapimaan palleja. :D
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Rakkikoira
01.12.2009 11:55:59 (muokattu 01.12.2009 11:56:29)
Muuten ok, mutta sunnuntaina 7.00 aamulla hieman harmittaa ja tietenkin se on se mielenkiintoisin peli.
Kukkis 77
01.12.2009 12:10:48

Rakkikoira: Muuten ok, mutta sunnuntaina 7.00 aamulla hieman harmittaa ja tietenkin se on se mielenkiintoisin peli.

Sehän on ihan optimaalinen aika. Viideltä kun tulee baarista himaan kebabin kautta, niin ehtii pari tuntia valmistautumaan peliin.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
losalvaros
01.12.2009 12:31:35
Hargon: Asiat tärkeysjärjestykseen! Kisojen ajaksi hankitaan tarvittaessa lomaa/sairauslomaa.

Tänään luin lehdestä, että se koulutus maksaa abouttiarallaa kymppitonnin ja esimerkiksi teoriatunneilla on oltava 100% paikalla. Sen lisäksi yhdistetyn kilpailut on ripoteltu aika laajalle aikavälille, joten Mannisen Kanadan-reissu saattaisi leireineen ja valmistautumisineen venähtää päälle kolmeen viikkoon. :D
"You're no one unless you're difficult".
masterhat
02.12.2009 09:33:40
joo, kyl tohon ajan kohtaan EI sovita duuneja eikä liiemmin opiskeluprokkiksiakaan, vaan keskitytään kisoihin ihan täysillä!
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
Pluto
02.12.2009 10:28:46 (muokattu 02.12.2009 10:30:33)
EDIT: antaa olla
Hargon
03.12.2009 20:09:38
Voi voi, Saku Koivun nivunen on sökönä. Lepäisi nyt sitten kunnolla, jotta olisi kunnossa edes olympiakisoissa.

http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekk … /arkistot/jaakiekko/2009/12/1010195
Minä vahingossa koko allekirjoituksen. Onko hauskaa?
McNulty
04.12.2009 01:24:56
Mie ainakin boksitan ne ottelut jotka alkavat "aamuyöstä". Katselen sitten seuraavana päivänä duunien jälkeen ennenkö uudet ottelut alkavat. Kyllähän sen homman pitää mennä niin päin että mie määrään telkkaria eikä telkkari meikäläisen menemisiä. Onneksi siis on nauhoittavia laitteita tarjolla.
I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted.
Jag
04.12.2009 07:06:37

Hargon
04.12.2009 07:08:02 (muokattu 04.12.2009 07:08:33)
bonecrusher: Mie ainakin boksitan ne ottelut jotka alkavat "aamuyöstä". Katselen sitten seuraavana päivänä duunien jälkeen ennenkö uudet ottelut alkavat. Kyllähän sen homman pitää mennä niin päin että mie määrään telkkaria eikä telkkari meikäläisen menemisiä. Onneksi siis on nauhoittavia laitteita tarjolla.

Virhe!

Urheilukisat katsotaan kellonajasta ja elämäntilanteesta riippumatta suorana lähetyksenä. Olen omaisilleni sanonut, että minua ei saa haudata sellaisena päivänä, kun on vaikkapa miesten 100 metrin olympiafinaali. Mistä sitä tietää mikä käytäntö mahdollisessa taivaassa/helvetissä on...pitääkö ihmisen sielun olla paikalla omissa hautajaisissaan...ei voi ottaa sellaista riskiä.

Nyt sitten murtui Selänteeltä käsi:
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1799341

EDIT: vähän myöhästyin
Minä vahingossa koko allekirjoituksen. Onko hauskaa?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)