Kailis 23.04.2009 09:35:03 | |
---|
hemmo: Niin, mulla on tähän saakka ollut treeniksellä suljetut Sennheiser HD265, jotka eivät eristä tarpeeksi ja ovat nekin liian bassokkaat. Nyt on paremmat, toivon ma. Sulla on alapääkammo, on Kailis tohtorin analyysi. Oletko selibaatissa? |
hollmi-5 26.04.2009 12:07:02 | |
---|
markkuliini: Jengi ostelee kuulokkeita testaamatta?! Just... Ostamatta en testaa ;-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
hemmo 26.04.2009 14:21:33 | |
---|
Kailis: Sulla on alapääkammo, on Kailis tohtorin analyysi. Oletko selibaatissa? 2 lapsen onnellinen erotomaani-iskä. BD DT770M:iä tuli kokeiltua pe treeneissä. Hyvät eristävät rumpukuullottimet ne on. Markkuliini on ihqusöpis. |
Toukkis 30.04.2009 00:42:01 | |
---|
sennheiser hd 25 on kelvannut mulle hiton hyvin. treeneissä kuulee kaiken tarpeellisen ilman että sulkee liikaa. menee tatsi soittoon jos kuulee vain mitä kuulokkeista tulee-> helvetisti sulkevilla täytyy mikittää myös rummut treeniksellä. studioon ottanut aina nuat omat messiin kun tottunut niillä vetämään. ei kuulu ulos mitään kun on päässä että ei haittaa nauhoituksissakaan kova volyymi. t-kaupassa oli 95e. |
Kailis 28.11.2009 12:26:39 | |
---|
Pistin huudon vetämään vihdoin näistä M malleista Saksan ebayssä. Saas nähä. |
Danko 28.11.2009 12:50:00 | |
---|
Toukkis: ei kuulu ulos mitään kun on päässä että ei haittaa nauhoituksissakaan kova volyymi. heeh, kyllä vastaan on tullut pari rummuttajaa, joille klikkiä on täytynyt hd-25:iin ajaa niin kovaa että vuotaa kyllä läpi. muuten oon alkanut diggailemaan noistakin; pajalla kun on vaihtareina dt770m ja hd25, niin jälkimmäisten kanssa ei pitkien sessioiden kanssa tuu sitä oloa että olis ollut pipo päässä koko päivän. keltainen on uusi punainen (+4 = -16 dBFS) |
Kailis 28.11.2009 12:56:16 | |
---|
sitä oloa että olis ollut pipo päässä koko päivän. Ilimane vinikki; piä taukoja. |
Danko 28.11.2009 13:19:28 | |
---|
Kailis: Ilimane vinikki; piä taukoja. ja lärpät tuulettumaan siksi aikaa? se ei silti poista sitä tosiseikkaa, että koko korvan peittävät kupit hikoiluttavat enemmän. keltainen on uusi punainen (+4 = -16 dBFS) |
Danko: ja lärpät tuulettumaan siksi aikaa? se ei silti poista sitä tosiseikkaa, että koko korvan peittävät kupit hikoiluttavat enemmän. Mitenköhän sitä eristystä kuulokkeisiin saisi ilman tuota efektiä? Gore-tex tyynyt? Vähän sama kuin valittaisi rankkasateella juostessa että kyllä se vaate pitää vettä mutta hikoilee. Ok, se mitä mä olen noita studiossa käyttänyt tukee noita sun kokemuksia, mutta silti pidän niitä parhaimpina omiin tarkoituksiini. Onneksi ei olla vanhassa neukkulassa, missä olisi saanut luurit jotka ei eristä mutta toisaalta vitunko väliä ku musakin on paskaa =D |
Danko 28.11.2009 13:41:07 | |
---|
vaikka paperilla näyttäis miltä, niin munsta senkuilla pääsee lähes samaan vaimennukseen, vaikka lärpät lepäävätkin korvalehtien päällä. ehkä pitäis kaivaa beyerit taas esiin. keltainen on uusi punainen (+4 = -16 dBFS) |